Mitä Space Wolffeille?
Mitä Space Wolffeille?
Tämä kuulostaa tyhmältä, ja luultavasti onkin, eli mitä Space Wolffeille mielestänne kannattaa ottaa perus trooppien lisäksi? Teen tämän sen takia, että ei tule ostettua turhia figuja kaupasta. Kiitän jo etukäteen.
venerable dreadnought voisi olla aika hyvä, antaa tulitukea ja alotusheittoon re-rollin. sitten toinen voisi olla vindicator imemään tulta ja jos se pääsee viel ampumaankin sitä parempi. whirlwind, halpaa ord. tulitukea. tollasia mä ainakin ostaisin.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
-Manowar Hail and kill
long fangit on hyviä, mutta wuffet tvr:llä on tosiaan aika mielenkiintonen tapaus. Suosittelen harkitsemaan armeijanvaihtoa, jos se on mahdollista. Ainakin jos aijotte uusilla säännöillä tulla pelaamaan.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
factordunk
-
factordunk
Eihän TVR tee Space Wolves-armeijasta huonoa, ainoastaan hankalan pelata. Sudet kun nojaavat raskaasti Rhinoihin ja yleensäkin nopeaan lähitaisteluun pääsyyn. Sudet eivät myöskään saa tactical squadille heavyaseita, mikä vaikeuttaa taas osaltaan pelaamista. Mutta ei avaruussusissa vikaa ole, ainoastaan runsaasti haastetta, jos pelataan TVR-säännöillä.
Edit: Liian hidas
- Walloittaja
- Viesti:
- Walloittaja
- Viesti:
- Walloittaja
- Viesti:
Hmm.. puolustava susi armeija? ei kuulosta järkeen käyvältä
, no kokiellaan.. Varmaankin Preda, whirla ja long fang squadi heviin. coreen 2 Grey huntteria ja 1 blood claw esim. Eliteksi Dreadnoughteja joista yksi Venerable ja HQ:ksi vaikka Lordi ja Rune Priest.
Sekavaa tekstiä toivottavasti tajusit jotain, jos haluat voin jossani välissä tehdä sinulle susi listan (puolustavan tai hyökkäävän)
-Walloittaja
Sekavaa tekstiä toivottavasti tajusit jotain, jos haluat voin jossani välissä tehdä sinulle susi listan (puolustavan tai hyökkäävän)
-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Olen codexin ostanut ja tajusin että puolustava susihukka armeija ei tosiaankaan kuulosta hyvältä! Olen itsekin ajatellut HQ:ksi wolflordia ja runepriestiä, wolflordille vaikka wolf guard bodyguardit terminator armoreilla. Jos vain jaksat Walloittaja voit tehdä sen listan. Muuten, kun on Grey Hunterit, niin miten niille saa oikein pelkät bolterit, kun niitten tiedoissa ei mainita mitään, mutta Codexissa on kuvat missä niillä on pelkät bolterit.
raastin raastaa ja ryystää
Niin niille ei saa pelkästään bolttereita. Joko bolt pistol+CCW tai bolter+CCW. Harvoim itseasiassa näkee oikeasti "true grit" figuja, jolla olisi kädessään se CCW.
Yleensä pelaajat laittavat niille vain ne boltterit, koska kaikki kuitenkin tajuavat, että niillä on ne CCW:t mukana, kun ei niitä ilmankaan saa.
Wulffiframen mukana tulee kivoja miekkoja, joita voi sitten liimailla vyölle, jos on WYSIWYG-ihmisiä. Mutta useimmat (esim minä) eivät jaksa vaivautua.
Yleensä pelaajat laittavat niille vain ne boltterit, koska kaikki kuitenkin tajuavat, että niillä on ne CCW:t mukana, kun ei niitä ilmankaan saa.
Wulffiframen mukana tulee kivoja miekkoja, joita voi sitten liimailla vyölle, jos on WYSIWYG-ihmisiä. Mutta useimmat (esim minä) eivät jaksa vaivautua.
Phil Kelly says "No!"
Ainoa mikä siinä arveluttaa on ne mopot, jotka ovat pelillisesti hiukka arveluttavia. Mutta veikkaan että lähes kaikkissa SW-armeijoissa, jopa turnauksiin suunnitelluissa on vähintään ne 1xBlood Claws, 1xGrey Hunters ja 1xRhino, joten muuten Battleforce on taattua laatukamaa. Mutta jos et halua mopoja, niin erillään ostaminen on halvempaa. Paketin mukana taas saat "tavallaan" 30€ mopot n.8€ hintaan.
Viimeksi muokannut Garoth, Ke 01.10.2003 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"