Miten maalata "ihan normaali" talo?
-
Betrayer-Of-Light
Miten maalata "ihan normaali" talo?
elikkä...
miten saisi maalattua sellaisen itse väkerretyn hökkelin (kutsutaan myös taloksi)?
olis sellainen 1½ elffiä korkee ja n. 4-5 heppa alustaa pitkä
miten saisi maalattua sellaisen itse väkerretyn hökkelin (kutsutaan myös taloksi)?
olis sellainen 1½ elffiä korkee ja n. 4-5 heppa alustaa pitkä
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
Go Down With The King!
Maalata.. hmm. Spraymaalaa seinät ja muut osat erikseen?
Jännät mittayksiköt siulla.. sattusko olee mittanauhaa..
no heppa-alustat on 5 cm pitkiä eli se on 20 - 25 cm pitkä, eli ihan mukavan kokonen. Puoltoista elffiä... tavallista spearelffiä? Keihäitten kärjistä? Sitten ihan hyvä kokonen. Eli noin 10 senttiä.
Jännät mittayksiköt siulla.. sattusko olee mittanauhaa..
no heppa-alustat on 5 cm pitkiä eli se on 20 - 25 cm pitkä, eli ihan mukavan kokonen. Puoltoista elffiä... tavallista spearelffiä? Keihäitten kärjistä? Sitten ihan hyvä kokonen. Eli noin 10 senttiä.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
-
Betrayer-Of-Light
...
Sekoita liimaan hienoa hiekkaa --> sen levität talon seiniin. Tulee hyvä textuuri siihen. Joka sitten on helppo drybrushata haluamilla sävyillä.
Itse tein juurikin näin, kun tornin seiniä tein. Drybrushailin harmaan eri sävyillä. Tuli ihan pelikelpoista kamaa.
Itse tein juurikin näin, kun tornin seiniä tein. Drybrushailin harmaan eri sävyillä. Tuli ihan pelikelpoista kamaa.
-
Betrayer-Of-Light
-
Betrayer-Of-Light
-
baretul
Tota siis ei rosoiset pinnat kannattaa mielummin blendata ohuella värillä pikasesti ku brushata, tulee kivemman tasanen. Spray maali sopii pohjaväriksi, jos ei ole paljon styroksia tai foamia, jota ei ole vielä maalattu mitenkään. Itse maalasin talon kivi hiekka jne osat brushaamalla ja lopun blendaamalla ja kuultomaalamalla, saisi kivan realistisen.