[FB] Empire vs. Lizardmen 2000p. Kuvia ja hauskuutta!
- minisaarnaaja
[FB] Empire vs. Lizardmen 2000p. Kuvia ja hauskuutta!
No neen. Seuraava otos Noidanmetsäjäkenraa...kapteeni Branagh Kegin elämästä ja unelmista osoitteessa http://www.cc.jyu.fi/~marsiit/coverages ... rdmen2.htm
Vastustajana oli taasen Wazuupin liskoarmeija. Oma armeijani oli hyvin pitkälti sama kuin aikaisemmin, mutta olin vaihtanut loordin taikuriksi sen kymmenennen voimanopan tähden.
Toivottavasti maistuu!
Vastustajana oli taasen Wazuupin liskoarmeija. Oma armeijani oli hyvin pitkälti sama kuin aikaisemmin, mutta olin vaihtanut loordin taikuriksi sen kymmenennen voimanopan tähden.
Toivottavasti maistuu!
-
The Emperor
-
The Scientist
- minisaarnaaja
Näin on, on terassimattoa. Muistaakseni maksoi 20 euroa koko tuo yli taistelukentän suuruinen pala. Ainoa huono puoli on se, että hiekoitetut movement trayt tuppaavat juuttumaan siihen kiinni.
Kuvat ovat tosiaan ylivalottuneita, pitää seuraavalla kerralla petrata.
Ja joo, edellisen voitin massacrella. Se edellinenkin taisteluraportti on tuolta sivuilta luettavissa, ja siellähän löytyy mm. lähes sama kuva Branagh Kegistä kuin tämänkin raportin kuvastosta. Ja voin vakuuttaa että tuo ei ole tarkoituksella tehty. Molemmissa taisteluissa vain sattui käymään niin että Branaghin yksikkö tuhottiin kokonaan taikuudella ja ampumisella! Noidanmetsästäjäkenraalista kapteeniksi...voitte varmaan arvata minkä arvoinen Branagh seuraavassa raportissa on.
Kuvat ovat tosiaan ylivalottuneita, pitää seuraavalla kerralla petrata.
Ja joo, edellisen voitin massacrella. Se edellinenkin taisteluraportti on tuolta sivuilta luettavissa, ja siellähän löytyy mm. lähes sama kuva Branagh Kegistä kuin tämänkin raportin kuvastosta. Ja voin vakuuttaa että tuo ei ole tarkoituksella tehty. Molemmissa taisteluissa vain sattui käymään niin että Branaghin yksikkö tuhottiin kokonaan taikuudella ja ampumisella! Noidanmetsästäjäkenraalista kapteeniksi...voitte varmaan arvata minkä arvoinen Branagh seuraavassa raportissa on.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
Grond kirjoitti:Ja miksei? Ei tuolla minusta Temppelivartijoita näkynyt?sammakkopappi kirjoitti:Slanni ei tosin olisi saanut olla vapaana
siis tarkoitin sitä, että Tg olisi pitänyt olla mukana. se on ainakin fluffillisesti korrektia, mutta ei sillä sen enmpää väliä, pää asia että sammakko selvisi ja voitto tuli!
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
-
Kuusikeiju
-
mazdamundi
eihän siinä nyt ole mitään ihmeellistä, :? minäkin peittosin empiren juuri eilen.Decrepify kirjoitti:Liskot voitti empiren?! ihmeiden aika ei ole ohi.
no onneksi steam tankkia ei ollut
"The Old Ones in their infinite wisdom spawned Elves, Dwarfs and men to be predators upon the spawn Chaos" Thus spoken mazdamundi!
no ainakin mun tapauksessa; pari tusinaa häiviötä kääpiöille ja pari kolme empirelle EI YHTÄÄN VOITTOA SAATI TASAPELIÄ kaikki massacremazdamundi kirjoitti:eihän siinä nyt ole mitään ihmeellistä, :? minäkin peittosin empiren juuri eilen.Decrepify kirjoitti:Liskot voitti empiren?! ihmeiden aika ei ole ohi.
hmm...ehkä on ollu huono tuuri tai oot pelannu jotain tappotyyppejä vastaanDecrepify kirjoitti:no ainakin mun tapauksessa; pari tusinaa häiviötä kääpiöille ja pari kolme empirelle EI YHTÄÄN VOITTOA SAATI TASAPELIÄ kaikki massacremazdamundi kirjoitti:eihän siinä nyt ole mitään ihmeellistä, :? minäkin peittosin empiren juuri eilen.Decrepify kirjoitti:Liskot voitti empiren?! ihmeiden aika ei ole ohi.
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
Kääpiöt pelannut saman verran kuin mä ja empire joku 1 tai 2 vuotta. Ei siinä tuurista ole kiinni jos keskihajontojen frekvenssien lukumäärä on jo sitä luokkaa että niiden keskiarvosta päättelee jo että mulla on n. 20-25% mahdollisuus voittaa.sammakkopappi kirjoitti:hmm...ehkä on ollu huono tuuri tai oot pelannu jotain tappotyyppejä vastaanDecrepify kirjoitti:no ainakin mun tapauksessa; pari tusinaa häiviötä kääpiöille ja pari kolme empirelle EI YHTÄÄN VOITTOA SAATI TASAPELIÄ kaikki massacremazdamundi kirjoitti:eihän siinä nyt ole mitään ihmeellistä, :? minäkin peittosin empiren juuri eilen.Decrepify kirjoitti:Liskot voitti empiren?! ihmeiden aika ei ole ohi.
Tai sitten ole paska pelaaja yksinkertaisesti.