Kroot Mercenaries

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Kurimus

Kroot Mercenaries

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Näistä haluaisin tietää enemmän. Saako niile mitään muuta kuin krootteja, shapereita, kroot houndeja ja krootoxeja? Jos ei niin miten semmoisella armeijalla on mahdollista pärjätä, (vai onko se edes mahdollista)? Onko niille jossain omat säännöt vai käytetäänkö Taun kodeksia?
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Niille on oma lista CA 2003 ja CA 2004

Niillä on sellaisia upgradeja yms. sälää sekä porukkaa mikä woundaa aina 4+, porukkaa mikä ambushaa sekä fleet of foottaavaa porukkaa, lentävää porukkaa yms.

Voittaminen on kiinni melko täysin maastosta ja siitä että voittaako aloitusheiton.

Itse olen pelannut 4 peliä ja hävinnyt kaikki. Yhdessäkään en ole aloitusheittoa saanut re-rollista huolimatta...
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Stone

Viesti Kirjoittaja Stone »

Kroot armeijalla on ihan helppo pärjätä, Hirven listat on (ainakin mua vastaan) ollu idioottivarmoja, mutta se on kussu sen pelinsä aika pahasti. Krootit on oikeasti ihan pätevää porukkaa, ja jos jaksaa konffata niin ihan mielenkiintonen valinta armeijaks, kovinkaan moni ei niillä pelaa valitettavasti/onneks.

[EDIT] Figuurit ainakin on ehdottomasti mun suosikkejani :)
Hope is the first step on the road to disappointment.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Se sua vastaan pelaama peli vieläkin kirvelee, syytän kaikesta omaa deployaamistani ja sitä ettet suostunut deployaamaan sitä sun Devilfishiä burst cannonien kantaman ulkopuolelle vaikka olis pitäny
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

älä hirvi selitä :) joo siis mitä itse olen tajunnut krootit ovat aika kova lista jos infiltratorit on käytössä silloin ne pääsee ekalla vuorolla kimppuun, muuten ne pärjäävät jos pöydällä on paljon metsää. aloitusheiton voittaminen on pakollista jos haluaa voittaa.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Stone

Oikolukuhirvi kirjoitti:Se sua vastaan pelaama peli vieläkin kirvelee, syytän kaikesta omaa deployaamistani ja sitä ettet suostunut deployaamaan sitä sun Devilfishiä burst cannonien kantaman ulkopuolelle vaikka olis pitäny
Häh.. mulla mitään devilfishiä ollu :roll: kaks hammeria..

[EDIT] ja mitenniin en suostunut... scenussa tais olla 24" tönäsy joten en olis mitenkään voinu saada sitä edes lähelle kantamaa :?
Oikolukuhirvi
Viesti:

Joka tapauksessa deployasit sen lähemmäks ku olisit saanu :D
Hyypiö

Viesti Kirjoittaja Hyypiö »

2 tai 3 kertaa on tullu pelattuu krooteilla ja voitin ainaki 1kerran Space Wolffit. tehtävä oli rescue ja tais kuolla multa kaikki paitsi Vulture squad jossa oli master sharper, ne sitte tappo noin 8-10 wolffin squadin jolla oli se objective (vai mikä systeemi nyt olikaan) ja yksinkertasesti voitin.

Ne krootit on ihan mukava armeija jos on paljon metsää (ja tapettavaa porukaa) ja jos vihollisella on huono initiative ja vähän ampujia. Niille saa sellasen vähän suuremman kokosen squadin, eli fast attackin hound squadin jossa voi olla 20 kroottia ja 40 kroot houndia ja ne voi vielä infiltreitata. En oo ite kokeillu sitä mutta on varmaan aika kova
ei ole tyhmiä kysymyksiä
on vain tyhmiä ihmisiä
Oikolukuhirvi
Viesti:

Mun Hound squadissa on yhteensä n. 20 hemmoa.
Stone

Oikolukuhirvi kirjoitti:Joka tapauksessa deployasit sen lähemmäks ku olisit saanu :D
mistä sä niin päättelet... kuvittelet vaan. en mitenkään olis voinu saada sitä lähemmäs sillä tönäsy säännöllä..
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

mikset valittanut sitten kyseisen pelin deploymentissä ja sitten vaikka mitannut onko matka liian lyhyt?
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Oikolukuhirvi
Viesti:

Mähän mittasin ja valitin mutta toi deployas sen silti. Tästä syystä toi ei antanu mulle fair play pisteitäkään, ku whinetin.
Stone

Oikolukuhirvi kirjoitti:Mähän mittasin ja valitin mutta toi deployas sen silti. Tästä syystä toi ei antanu mulle fair play pisteitäkään, ku whinetin.
taitaa mennä jo hieman OTn puolelle... :roll:

sä whinesit ja pelasit huonosti muutenkin niin multa ei paljoa pisteitä herunu sulle :) ja mikäli oikein muistan niin jos se meni liian lähelle niin kyse oli 1/10 tuumasta.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Väärin muistat. Mitta oli about tankin keskellä...
Stone

Oikolukuhirvi kirjoitti:Väärin muistat. Mitta oli about tankin keskellä...
Joo nyt on aika HC :) edes mä en ole noin tyhmä :)
Oikolukuhirvi
Viesti:

Heristit mulle sormea ku valitin :D
Stone

Oikolukuhirvi kirjoitti:Heristit mulle sormea ku valitin :D
noni nyt loppu OT... ansaitsit sen heristelyn. :wink:

enivei.. krootit on ihan pätevä armeija siinä missä muutkin, vaikka jotkun niillä tunaroikin :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”