Serpent kirjoitti:
Sanon vain tämän että Eldrad on kyllä vanhempi kuin Imperiumi tai Keisari. Sanomaani voin puolustaa sillä että olen lukenut mielestäni ja muittenkin ehkä hieman liikaa fluffia, imen sitä kuin pesusieni joten tiedän mistä puhun. Ja jos joku vielä kerran väittää että Keisari on jumala niin en vastaa teoistani sillä Keisari on kyllä vaan ihan tavallinen maan tallaaja no ei ehkä ihan mutta kuitenkin vain kuolevainen itse on siitä elävä tai puoli elävä todiste
Heh... olen itsekkin kyllä fluffia hieman liikaa lukenut ja näin ollen perustankin omat höpinäni GW:n canoniin ja omaan tulkintaani sitä.
Jes, Eldrad on tosiaan Keisaria vanhempi (ei kai tätä ole kukaan kiistänytkään?)
[EDIT:KORJAUS]...ja taas ollut ajatukset ristissä... siis Eldrad oli elossa jo vielä silloin kun Keisari käveli kuolevaisten joukossa mutta ei hän nyt toki Keisaria vanhempi ole! Ennusti kuitenkin Fallin joten ei ihan nuori kaveri kuitenkaan[/EDIT] mutta kuitenkin vain kuolevainen.
Ettet hermostuisi niin en nyt itse ala suuremmin Keisarista puhumaan, mutta lukaiseppa vaikkapa
tästä (alunperin kaaoskirjasta The Lost and the Damned) vähän vielä lisää fluffia niin valaistut Keisarin alkuperästä.
Ja mikäli hyllystäsi löytyy WD166, niin myös sieltä löytyvä fluffi puhuu aika vahvasti (lue: melkeinpä kiistämättömästi "
They (Chaos Gods) recognised in the Emperor a creature whose powers equalled their own, a being who they could not realistically expect to harm...") Keisarin jumaluuden puolesta.
- ankara halla, uskon puolesta