Onko mariineilla elämää Power Armorien ulkopuolella?
Onko mariineilla elämää Power Armorien ulkopuolella?
Niin, mitä mariinit tekevät vapaa-aikanaan? Vai onko heillä edes sellaista? Onko mariinella elämää Power Armorin ulkopuolella? Onko olemassa esim. Ultramariinien Tenniskerho? Onko Black Templareilla kantakapakoita?
Ei, en tiedä (paljon) mitään 40K:n fluffista, mutta tätä olen joskus ajatellut.
Pyydän anteeksi jos oli typerä kysymys.
http://www.gamesworkshop.com/40kunivers ... ituals.htm
Eipä ole vapaa-aikaa kuin 15 minuuttia tuon mukaan, ja silloinkin he vain ylistävät Keisaria teekupposen ääressä
.
Space Wolffit ovat kai sitten vähän vapaampia ja itsenäisempiä, elikkä heidän aikataulunsa ei ole varmaan samanlainen.
Eipä ole vapaa-aikaa kuin 15 minuuttia tuon mukaan, ja silloinkin he vain ylistävät Keisaria teekupposen ääressä
Space Wolffit ovat kai sitten vähän vapaampia ja itsenäisempiä, elikkä heidän aikataulunsa ei ole varmaan samanlainen.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Musta Setä
Jeps, thor on oikeassa, Salamanderit elävät normaalejen ihmisten parissa Prometheuksella (kuussa tai maassa, en muista...) johtajina aina kun eivät ole sotimassa. Space Wolffit ovaat iloisia hupiveikkoja jotka vapaa-aikanaan eivät edes rukoile keisarille joka tunti vaan juovat kaljaa. Sietäisi hävittää tuollaiset.
Ja Black Templarit eivät todellakaan käy kantakapakoissa *silmää iskevä hymiö* sekopäisiä fanaatikkoja koko joukko, niillä varmaan tuo 15 min tauko pistetään siihen että ne katselevat vihollisten kuvia ja huutavat ''VIHA VIHA VIHA'', näin he rentoutuvat, saaden purkaa aggressionsa kun ei ole avuttomia alieneja lähettyvillä.
Ja Black Templarit eivät todellakaan käy kantakapakoissa *silmää iskevä hymiö* sekopäisiä fanaatikkoja koko joukko, niillä varmaan tuo 15 min tauko pistetään siihen että ne katselevat vihollisten kuvia ja huutavat ''VIHA VIHA VIHA'', näin he rentoutuvat, saaden purkaa aggressionsa kun ei ole avuttomia alieneja lähettyvillä.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
Eikös salamanderit eläny jollain planeetalla missä painovoima on suuri, joten ei ne varmaan sillon kuussa asu. Vai oliko se toisinpäin...
Eihän Templarit muutenkaan varmaan kauheen "tavallista" marine elämää elä. Niillä on johtajana varmaan joku Hitlerin tyylinen ukkeli, joka puheillaan saa ne vihaamaan kaikkea muuta
Eihän Templarit muutenkaan varmaan kauheen "tavallista" marine elämää elä. Niillä on johtajana varmaan joku Hitlerin tyylinen ukkeli, joka puheillaan saa ne vihaamaan kaikkea muuta
Salamandereilla taisi olla Chapterin tukikohta kuussa, mutta muu toiminta siellä vulkaanisella planeetalla... :? Hmmh, piru... luin jutun mokomista suurella mielenkiinnolla ja nyt en muista paljoa mitään, paitsi pari epämääräistä juttua niiden primachin seikkailuista... *damn*
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Re: Onko mariineilla elämää Power Armorien ulkopuolella?
joo mie oon tämmonen onneton ultramariini joka pelaa tennistä Hedmanin tenniskoulussaJarLoz kirjoitti:Niin, mitä mariinit tekevät vapaa-aikanaan? Vai onko heillä edes sellaista? Onko mariinella elämää Power Armorin ulkopuolella? Onko olemassa esim. Ultramariinien Tenniskerho? Onko Black Templareilla kantakapakoita?
-
factordunk
No voihan Black Templareilla olla elämää. No nehän elää niissä laivastoissaan ja silloin ne voi kruisailla jollain pikku purtilolla siinä huvikseen etsiessään vaikkapa jotain onettomia pikku alien hörhöjä tapettavaksi. Tai olla kantakapakassa kertomassa känissä kuinka ne vihaa jotain örkkiä ja kaikki laulaa yhteen ääneen VIHA VIHA VIHA!!!
-
Kirjaston täti
- ankara halla
- Valvoja
Totta, sitä paitsi mariinin koulutus kestää 10+ vuotta (chapterista riippuen) joten 30 vuotias mariini olisi vasta hetki sitten edes saanut powerarmourin päälle.Daroc kirjoitti:Epäilen. Eikös marinet kuitenkin elä montakin sataa vuotta jos eivät kuole taistelussa?Librarian Kousa kirjoitti:ultramariinit muuten saavat 30 vuoden iässä perustaa perheen ja erota armeijasta halutessaan
Rekrytointi noin 13-14 vuoden iässä, implantit vievät yhdestä viiteen vuoteen, carpace vaatii muistaakseni vielä ainakin yhden vuoden kasvaakseen mariiniin hermostoon kiinni, tänä aikana liitytään scout komppaniaan jossa vietetään vielä X-vuotta eli keskiverto mariini on pitkälle päälle parikymppinen ennenkuin alkaa edes harjoittelemaan PA:n kanssa sotimista.
En muista itse mistään moista lukeneeni (siis irti armeijasta ja avioon) mutta olisiko kyseessä ollut mielumminkin 30 palvelusvuoden jälkeen tai jotain? Ei silti, keskiverto mariini hautaisi vielä lasten-lasten-lasten-lapsensakkin vanhaan ikään ennenkuin alkaisi reuma omia luita kolottamaan. Oi sitä perheonnea!
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
Kirjaston täti
katsoin artikkelia ja tämä ''eläkeikä'' sääntö oli ennen guillimania ja space marinereita, elikkä puhuin jostain IG(?) armeijasta.
saattaa olla tulkkaus virhe, katsokaa WD 264 itse tarkempia tietoja varten.
minun mokani.
hartaimmat anteeksipyyntöni
saattaa olla tulkkaus virhe, katsokaa WD 264 itse tarkempia tietoja varten.
minun mokani.
hartaimmat anteeksipyyntöni
Ravenwing tactic against Necron Monolith: "FLEE!!!!"