Poista
-
maddog
Misgulalla yllä hyvä pointti.
Se on geeneissä se miten naiset vaikuttavat meihin miehiin. Eikä viettejä vastaan voi taistella (ne eivät katoa minnekään). Ihminenkin on eläin, ja kaikkien eläinten perustarve on lisääntyä... Tästä kumpuaa se miten mies käyttäytyy naista kohtaan...
Eli periaatteessa mies katsoo naista aina mahdollisena parittelukumppanina. Ja samoin nainen miestä. Ärsyttävää sosiaalisessa kanssakäynnissä, mutta minkäs teet.
Se on geeneissä se miten naiset vaikuttavat meihin miehiin. Eikä viettejä vastaan voi taistella (ne eivät katoa minnekään). Ihminenkin on eläin, ja kaikkien eläinten perustarve on lisääntyä... Tästä kumpuaa se miten mies käyttäytyy naista kohtaan...
Eli periaatteessa mies katsoo naista aina mahdollisena parittelukumppanina. Ja samoin nainen miestä. Ärsyttävää sosiaalisessa kanssakäynnissä, mutta minkäs teet.
Höh! Migsu, pelasithan silloin naista vastaan kun TG & AM oli vierailulla... No se oli kylläkin nelinpeli, joten lasketaanko se mukaan...migsula kirjoitti:Itse en ole naista vastaan 40kta pelannut. Jos sellainen sattuis vastaan käyttäytyisin melkolailla samankaavan mukaan ku aina muulloinki. Eli olisin oma itseni
Toki itse kiroilua yms huonotapaisuutta vähentäisin jos naista vastaan pelaisin. Riippuen tietysti jos se nainen itse kiroilee kuin merimies, niin ehkä en silloin niin välittäisi omasta kielenkäytöstäni...
-
Andromedus
En oo naista vastaan pelannu mutta varmaan kävisin jotain säheltämään jos olisi oikein kaunis tyttö/nainen. Kyllä siinä varmaan just se katse olis muualla kuin miniatyyreissä kun se kävis kurottaa jotain pelipöydältä tai ottamaan noppia lattialta. Ei maha mittään.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
LOL! no kyl mu taitais tulla tommonen *öh tota mun pitää mennä vessaan*Narttu kirjoitti:Tästä threadista voi vetää yhden johtopäätöksen: 99% wh:n pelaajista elää puuteessaJos olisin helv*** kuuma kissa niin painelisin kaikkiin turnauksiin bikineissä niin olisin varma voittaja, kun kanssapelaajat vain ottaisivat lukua lattialla tai miettisivät vessassa mitä sanoa
fiilis kyllä
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
-
maddog
Nartulla oli hyvä tekniikkaehdotus: bikinit vaan päälle neitokaiset, varsinkin kesälllä jolloin pelihuoneissa on muutenkin noin sata astetta.
Tosin saattaisi kohta tulla miehinen vastaisku: taistelulajeja harrastavat pelaajat ilmaantuisivat paikalle pelkissä pyöräilysortseissa (joihin olisi tungettu kurkku). Näin olisi naisten vuoro punastella...
Tosin saattaisi kohta tulla miehinen vastaisku: taistelulajeja harrastavat pelaajat ilmaantuisivat paikalle pelkissä pyöräilysortseissa (joihin olisi tungettu kurkku). Näin olisi naisten vuoro punastella...
Ja sitten taas kun kurkku tippuisi housuista niin taas vaihtuisi osat...maddog kirjoitti:Nartulla oli hyvä tekniikkaehdotus: bikinit vaan päälle neitokaiset, varsinkin kesälllä jolloin pelihuoneissa on muutenkin noin sata astetta.![]()
Jah, monia tollasia pikkuseikkoja löytyy jotka vaikuttavat pelin kulkuun ja taktiikkaan..
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
-
maddog
Tai sitten sellainen yliarvostettu asia kuin "elämä".maddog kirjoitti:'Oikeat' romaanit olisivat varmaan antaneet realistisemman naiskuvan.
Ei ne tytöt välttämättä nyt niin omituisia olentoja ole, ellei satu sitten syöksymään vähän syvemmälle jolloin voidaan todeta, että jokainen ihminen on hämmentävä tapaus. Joku on tainnut joskus sanoa, että ei ihmistä voi ymmärtää, sen kanssa on vain opittava elämään. Hiukan on noissakin sanoissa perää, vaikka en haluakaan myöntää niitä täysin todeksi.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
totta!Hammer kirjoitti: Höh! Migsu, pelasithan silloin naista vastaan kun TG & AM oli vierailulla... No se oli kylläkin nelinpeli, joten lasketaanko se mukaan...
No niin, käytös ei siis muutu, ku en ees muistanu koko juttua. :?
Annemary vielä rökitti koko sakkia
...tosin väitän yhä et Tau ei oo mikään Carnagen super suosikki
☠️
-
Phoenix_fx
Jeps, jos se pöydän väärällä puolella seisova pelaaja onkin nainen käytökseni muuttuu radikaalisti: Kierin lattialla ja ulvon samalla kun yritän tunkea nyrkkiä suuhuni. Välillä myös kuolaan ja revin hiuksia päästäni. Luonnollisesti olen repinyt vaatteeni riekaleiksi jo ensimmäisten kymmenen sekunnin aikana ja sullonut loput ryysyt nenääni. Eli suomeksi käyttäydy normaalimmin kuin yleensä. Anyone intrested playing against me, hm..?
Jos nyt tosissani mietin niin enpä usko käytökseni/käyttäytymiseni kohenevan tai huononevan vastustajan sukupuolesta riippuen. Koen suurta tuskaa kyllä siitä että yhtäkään naispelaajaa ei vastaani ole vielä sattunut. Mielestäni olisi todella kivaa pelata myös kauniipaa sukupuolta vastaan. Ja tässä ei ollut takana mitään teiniangstia, mielestäni olisi vain aivan suuremmoisen hauskaa pelata tyttöä/naista vastaan, sillä väittääpä kuka tahansa mitä tahansa, naisten maailma pyörii aivan eri suuntaan kuin meidän normaal... krm, miesten. Olen myös huomannut että naisista saa jollain kummallisella ja hämmentävällä tavalla paljon parempia ystäviä kuin miehistä, ehkä siksi että yleinen jutun taso pysyy paljon kiinnostavampana ja... no, tasokkaampana (sekaporukka on silti se paras porukka jolla yleensä ulos hubaa lähdemme pitämään, kyllä "Äijä-läppää" pitää silti matkassa aina olla mukana).
Eli hihkaisisin riemusta jos joku tyttö vastaan asettuisi. Tervetuloa.
Jos nyt tosissani mietin niin enpä usko käytökseni/käyttäytymiseni kohenevan tai huononevan vastustajan sukupuolesta riippuen. Koen suurta tuskaa kyllä siitä että yhtäkään naispelaajaa ei vastaani ole vielä sattunut. Mielestäni olisi todella kivaa pelata myös kauniipaa sukupuolta vastaan. Ja tässä ei ollut takana mitään teiniangstia, mielestäni olisi vain aivan suuremmoisen hauskaa pelata tyttöä/naista vastaan, sillä väittääpä kuka tahansa mitä tahansa, naisten maailma pyörii aivan eri suuntaan kuin meidän normaal... krm, miesten. Olen myös huomannut että naisista saa jollain kummallisella ja hämmentävällä tavalla paljon parempia ystäviä kuin miehistä, ehkä siksi että yleinen jutun taso pysyy paljon kiinnostavampana ja... no, tasokkaampana (sekaporukka on silti se paras porukka jolla yleensä ulos hubaa lähdemme pitämään, kyllä "Äijä-läppää" pitää silti matkassa aina olla mukana).
Eli hihkaisisin riemusta jos joku tyttö vastaan asettuisi. Tervetuloa.
Who? Me? No, it was that other guy...
-
zakug_the_insane
Mene vain ja katso mitä tapahtuu.Narttu kirjoitti:Tästä threadista voi vetää yhden johtopäätöksen: 99% wh:n pelaajista elää puuteessaJos olisin helv*** kuuma kissa niin painelisin kaikkiin turnauksiin bikineissä niin olisin varma voittaja, kun kanssapelaajat vain ottaisivat lukua lattialla tai miettisivät vessassa mitä sanoa
Too bad vaan, etten itse oikein käy turnauksissa.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Onpas sotavasaralaisilla taas päässeet jyllää hormonit 
No jaa toivoisin etten pääsisi pelaamaan vastakkaista sukupuoltani vastaan ei se vain ole mun mielestä naisten peli yhtään vaikka kuinka pitäisi pelistä :?
Ja oma käyttäytyminen riippuisi henkilöstä itsestään niin kuin monia muita ihmisiä kohtaan. Mutta ei siinä muuta tule kuin outo/hassu tunnelma.
No jaa toivoisin etten pääsisi pelaamaan vastakkaista sukupuoltani vastaan ei se vain ole mun mielestä naisten peli yhtään vaikka kuinka pitäisi pelistä :?
Ja oma käyttäytyminen riippuisi henkilöstä itsestään niin kuin monia muita ihmisiä kohtaan. Mutta ei siinä muuta tule kuin outo/hassu tunnelma.
-
zakug_the_insane
Jep jep. Aina haku päälläGrottos kirjoitti:Onpas sotavasaralaisilla taas päässeet jyllää hormonit
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.