"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkit pulassa!

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Grom

Örkit pulassa!

Viesti Kirjoittaja Grom »

En oo vielä pelannu yhtään peliä, mutta luulen että ekassa pelissä vastaan marssivat Dark Elfit tai Chaosit. Chaosit on aika samanlaisia kuin örkit joten massalla vaan päälle, mutta entäs Dark Elfit ja niiden taitavat jousiampujat. Mä luulen että mun örkit ei pääse ees lähikontaktiin ennen kun ne makaa lävistettyinä taistelukentällä. Lisäksi siellä on sellaisia loitsijoita että huhhuh. Mitäköhän tässä nyt keksis?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Jos vastassa on kovia loitsijoita niin vastaa ite samalla mitalla ja ota sinäkin niin monta maagia kuin saat ja jos ne haluaa ampua niin anna niille ammuttavaa vaikka gobbojen muodossa. Semmonen 20-30 gobboo armeijan edessä pitää armeijan turvassa jonkin aikaa. Sitten vaan massalla päälle mutta varo dark ridereita.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Vaikka olenkin Delffi-pelaaja jaan muutaman vinkin. Darkelffeillä ja haltioilla yleensä on huono strenght ja toughness. Otapa siis yksiköitä ja heroja joillaon sitä voimaa ja kestävyyttä. Muista myös että DE warrior maksaa 6,5 kertaa enemmän kuin tavallinen gobbo.Haltiatkin on hyvinkin siis voitettavissa hordella.
Ampumisesta pääset käyttämällä gobboja suojamaan kovaa iskeviä yksiöitä. Gobboshamaanit maksaa en verran vähän, että niitäkin voi ottaa pari hoitamaan magiapuolustusta.

EDIT: liian hidas.
Viimeksi muokannut The Scientist, Ti 30.09.2003 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Seregen

Viesti Kirjoittaja Seregen »

riippuu pixtemäärästä mutta ota black orc warlord ja parit gobboshamaanit jos on 2000pts taistelu. rykmentti blakcörkkejä gobbo- ja riviörkkilaumojen mukana ja katapultti joka (hyvällä säkällä) tappaa dark elfien repeater crossbowmanit. ja laumoittain örkkijalkaväkeä, T4 niin ei heti tiputeta nuolilla. gobot on kyllä hyviä vetämään nuolia puoleeensa mutta ne tiputetaan helposti koska rep. crossbowilla voi ampua kaksikin kertaa vuorossa. ja kun muutama gobbo tippuu koko rykmentti juoksee takaisin luoliinsa
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Kyllä sinä tappeluun pääset örkeillä Siitä ei ole mitään pelkoa. Varo mieluummin sivustojasi. Sinne yrittävät inhat dark riderit. Vaunulla tai parilla pystyy sivuja suojaamaan varsin tehokkaasti aluksi.
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

eikö snotling swarmit voisi hoitaa sivustan suojaamista?
I'm a pacifist on acid trip.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Kyllä, toki... Näin tarkemmin ajatellen ne ovat melko täydellisiä siihen. Eivät murru ja hidastavat niin pitkään kun pystyssä pysyvät. Vastaavasti ratsuväki ja kaikki muu kelpaa flankkeihin...
smyyli

Re: Örkit pulassa!

Viesti Kirjoittaja smyyli »

[quote="Grom Hardhammer"]Chaosit on aika samanlaisia kuin örkit joten massalla vaan päälle...quote]

Kaamos ei tuu määrällä vaan laadulla!!!!!!!!! :roll:
Kapteeni Kuukkeli

Viesti Kirjoittaja Kapteeni Kuukkeli »

Pistä big boss (örkki tai black orc) armeijan johtoon. Sille drogs dread ard armour ja great weapon. lordiksi ota lvl4 great shaman. loput characterit shamaaneita. Big bossin laitat isoon n. 30 örkin unittiin. Big bossill on 3 s6 attackia ja armour save 1+. sillä pitäisi kaatua vihuja. shamaanit varmistaa ettei armeja ota liikaa hittiä loitsuista. siihen vielä päälle toinen 30 örkkiä ja pari 40 night goblin unitia niin tulee ruumiita. night goblin uniteihin tietietenkin täydet fanaatikot. jos pisteet vielä riittää niin pari wolf chariotia ja ehkä spear cukkia/rock lobbia/doom divereita. Big bossin voisi myös laittaa black orc unitiin joka tulisi toisen orc unitin sijaan. Tosin örkit voisi myös upgradata big unseiksi.
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

black orc bossille ei gw koska se tekee muutenkin 2+ ja delffeillä ei oo kai kovin hyvä armori mieluummmmin paljon atackkejä herolles
ja jos pelkkiä maageja haluat niin saat 6 characteriii 2000pts peliin kunhan kaikki on gobbo charruja
You wouldn't like me when I'm angry.
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Tasoittaja kirjoitti:ja jos pelkkiä maageja haluat niin saat 6 characteriii 2000pts peliin kunhan kaikki on gobbo charruja
Ne ylimääräiset gobbot ei oo shamaaneja...
polui

Viesti Kirjoittaja polui »

Grom Hardhammer kirjoitti:En oo vielä pelannu yhtään peliä, mutta luulen että ekassa pelissä vastaan marssivat Dark Elfit tai Chaosit. Chaosit on aika samanlaisia kuin örkit joten massalla vaan päälle, mutta entäs Dark Elfit ja niiden taitavat jousiampujat. Mä luulen että mun örkit ei pääse ees lähikontaktiin ennen kun ne makaa lävistettyinä taistelukentällä. Lisäksi siellä on sellaisia loitsijoita että huhhuh. Mitäköhän tässä nyt keksis?
no johan nyt! :D mulle tulee aivan samoista armeijoista jompikumpi ekana vastaan ja mäkin pelaan örkeillä
Kyllä Fanaatikko Fanaatikon tunnistaa
Vidocq

Viesti Kirjoittaja Vidocq »

Kaaosta vastaan tosiaan night goblin fanatikkei ne on tosi ikäviä, kaatuvat vain taijoilla koska kaaoksellahan ampujia ei ole. Ja sitten tosiaan gobboja siihen muiden yksiköiden eteen hidastamaan vihollista ja omat flankit suojaat snotareilla kaaoksessa on sitä vikaa että niillä on vain pari todella vahvaa yksikköä jotka ei välttämättä toimikkaan toivotulla tavalla.

Dark elfei vastaan kanssa kasoittain gobboja pitämään huolen että dark elf rivimiehet eivät pääse mellastamaan ja flankit suojaat kestävillä yksiköillä. Tosiaan dark elfit eivät ole mitään kovin kestäviä eli gobbot saattavat saada jo aika paljon tuhoa aikaiseksi.. Mutta jos vihulla on paljon ampujia niin tämäkään ei ole kovin suuri ongelma otat nopeita yksiköitä kuten wolf chariot tai otat omia joukkotuho aseita kuten doom diver, bolt thrower tai peräti orc rock lobba :wink: Niin jopas alkaa haltioitakin tippumaan.
Eugene Francois Vidocq
Bretonnian Noble
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”