"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kyselyä...

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

joo siis 3 vuotta 8 kuukautta. oon ollu yhessä border patrol turnauksessa. meni päin peetä. toivottavasti menee ens kerralla paremmin. :)
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

n.6 vuotta olen pelaillut, turnauksissa olen silloin tällöin käynyt ja ihan hyvin pärjäillyt.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

En kyllä muista kunnolla, mutta ehkä joskus joulu 2002 alottelin ekan kerran...
Turnauksissa en ole käynyt, mutta kaveripiirissä semmonen olis ehkä edessäpäin toivottavasti 1500pts. Empirelläni on jotain saumaa :D
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

N. 3,5 vuotta. Me no käy turnaus. Nolottaa jos mokaa...
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Joulu 2002 olen oikeastaan aloittanut, vaikka ekat figut on ostettu varmaan 98-99.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Olen harrastanut ja maalannut noin 6-7 vuotta...

...Olen pelannut noin 2 vuotta :)

Eli kaikki sitä edelliset oli siis lähinnä 5th ed herohammeria (mitä niillä pisteillä, ota sä Archaon niin mä otan Tyrionin ja sit katotaan kuka on kovin!). Ensimmäisessä turnauksessani muutama vuosi sitten luulin että Vampyyrilordini voittaisi 20 miehen Helffispearman-rykmentin chargeamalla niihin edestäpäin... Tarviiko sanoa että vamppyyri suli aika äkkiä ;)

Mutta aloitettuani pelaamaan oikeasti on mennyt ihan hyvinkin, War&Feesissä viime keväänä 15/60 muistaakseni, Sudessa yleensä jossain kärki 25%ssa (paitsi silloin kun oli 2nd gen Slanni mukana mutta siitä ei puhuta)
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Alioppilas

Viesti Kirjoittaja Alioppilas »

Sormilla laskien - ja hatarien muistikuvien perusteella - olen harrastanut GW:n pikku-ukkoja yhdeksän vuoden ajan. Vain ja ainoastaan Warhammeria, vain ja ainoastaan suurhaltioita. Mielestäni uskollisuus on hyvästä niin taistelukentällä kuin parisuhteessakin. 4 editio oli ensimmäinen rakkauteni. Ja niin, olihan sitä tullut aiemmin HeroQuestia pelattua, ja vasta armeijan ollessa hyvää vauhtia tulossa maalatuksi, huomasin, että GW:llä oli näppinsä pelissä molemmissa tuotteissa.

Turnauksiin en ole osallistunut. Ennen olin vähän turhan kakara, nyt myöhemmällä iällä se on alkanut kiinnostaa. Ehkä seuraavaan Ropecon-sotavasaroimiseen marssitan myös haltia-armeijani.
"Life is not a rehearsal." -The Verve
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

12 vuoden ajan on noilla pikku-ukoilla tullut leikittyä. Enemmän tahi vähemmän aktiivisesti, johtuen peliseuran vähyydestä. Tänä aikana onkin sitten tullut käytyä läpi melkein koko GW:n pelitarjonta (man o´waria en ole pelannut).

Edit* Niih ja viime kevään Conklaavissa tulin toiseksi. Ropekonissa olin sijalla 61 :)
TeelA

Viesti Kirjoittaja TeelA »

Sellasen neljä vuotta oon noita figuja omistanu mutta nyt oikeestaan tänä vuonna vasta heräsin. :)
Kalpea ihoiset Naggarothin paskan toughnesin omaavat ukkelit kunniaan.
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

Aloitin uudestaan keräilyn ja nyt olen tainnut kerätä vuodesta kahteen tai jos edes niin kauaa. Keräsin joskus aiemmin mutta silloin ei oikein kiinnostusta löytynyt.
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Vuosi tulee just täyteen
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Kolme vuotta fantasy battlea, 2 kuukautta nelkytkoota. Eli tän homman kanssa on tullu puuhattua n. 3 vuotta ja kaksi kuukautta.
Blood Dragon

Viesti Kirjoittaja Blood Dragon »

10 v...
Arise my friends `cause there can be no rest for thee...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Pari vuotta nykyistä edikkaa. Sitä ennen neloslaitosta joskus 90-luvun alkupuolella jonkin aikaa. Nelkytkiloista on tullut pelailtua vähän enempi (13 vuotta?).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Puoltoist vuotta ja FantasyBattlelle uskollinen hautaan saakka!
Jonez

Viesti Kirjoittaja Jonez »

Mulla tulee tänään KAKS päivää täyteen! On jo 4 WE archeria maalattuna, ja lisää lähtee kaupasta huomenna :D
Ps. Mimmoset rahat niissä turnauksissa liikkuu?
Liikaa on aina liikaa, mutta tarpeeksi on liian vähän
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Jonez kirjoitti:Ps. Mimmoset rahat niissä turnauksissa liikkuu?
En ole paljoakaan turnauksissa kompannut, mutta tämän tiedän: palkintona on harvoin rahaa, yleensä lahjakortteja alan liikkeisiin (Fantsu, Musta Susi), joskus ukkoja, milloin mitäkin.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Melko yleinen (tosin ei läheskään aina pitävä) turnauspalkintolahjakorttien jakauma:

1. sija 30 e
2. sija 20 e
3. sija 10 e

-J
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Amazing Slug kirjoitti:Melko yleinen (tosin ei läheskään aina pitävä) turnauspalkintolahjakorttien jakauma:

1. sija 30 e
2. sija 20 e
3. sija 10 e

-J
[Off-topic]Antakaa anteeksi, en malta! Sijat 34/35 antavat kohtuullisen vähän, muuta kuin sääliviä katseita :)[/Off-topic]

Jep, ei noilla turnauspalkinnoilla itseään elätä, vaikka kävisi voittamassa jokaisen maamme turneen. Hauskaahan tuolla käydään pitämässä, pääasiallisesti.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Ei rahalla ole turnauksissa mitään merkitystä, mainetta ja kunniaa siellä tavoitellaan... :roll:
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”