Kyselyä...
-
ChaosBonzai
-
The Scientist
-
Grand Admiral Prawn
Olen harrastanut ja maalannut noin 6-7 vuotta...
...Olen pelannut noin 2 vuotta
Eli kaikki sitä edelliset oli siis lähinnä 5th ed herohammeria (mitä niillä pisteillä, ota sä Archaon niin mä otan Tyrionin ja sit katotaan kuka on kovin!). Ensimmäisessä turnauksessani muutama vuosi sitten luulin että Vampyyrilordini voittaisi 20 miehen Helffispearman-rykmentin chargeamalla niihin edestäpäin... Tarviiko sanoa että vamppyyri suli aika äkkiä
Mutta aloitettuani pelaamaan oikeasti on mennyt ihan hyvinkin, War&Feesissä viime keväänä 15/60 muistaakseni, Sudessa yleensä jossain kärki 25%ssa (paitsi silloin kun oli 2nd gen Slanni mukana mutta siitä ei puhuta)
...Olen pelannut noin 2 vuotta
Eli kaikki sitä edelliset oli siis lähinnä 5th ed herohammeria (mitä niillä pisteillä, ota sä Archaon niin mä otan Tyrionin ja sit katotaan kuka on kovin!). Ensimmäisessä turnauksessani muutama vuosi sitten luulin että Vampyyrilordini voittaisi 20 miehen Helffispearman-rykmentin chargeamalla niihin edestäpäin... Tarviiko sanoa että vamppyyri suli aika äkkiä
Mutta aloitettuani pelaamaan oikeasti on mennyt ihan hyvinkin, War&Feesissä viime keväänä 15/60 muistaakseni, Sudessa yleensä jossain kärki 25%ssa (paitsi silloin kun oli 2nd gen Slanni mukana mutta siitä ei puhuta)
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
-
Alioppilas
Sormilla laskien - ja hatarien muistikuvien perusteella - olen harrastanut GW:n pikku-ukkoja yhdeksän vuoden ajan. Vain ja ainoastaan Warhammeria, vain ja ainoastaan suurhaltioita. Mielestäni uskollisuus on hyvästä niin taistelukentällä kuin parisuhteessakin. 4 editio oli ensimmäinen rakkauteni. Ja niin, olihan sitä tullut aiemmin HeroQuestia pelattua, ja vasta armeijan ollessa hyvää vauhtia tulossa maalatuksi, huomasin, että GW:llä oli näppinsä pelissä molemmissa tuotteissa.
Turnauksiin en ole osallistunut. Ennen olin vähän turhan kakara, nyt myöhemmällä iällä se on alkanut kiinnostaa. Ehkä seuraavaan Ropecon-sotavasaroimiseen marssitan myös haltia-armeijani.
Turnauksiin en ole osallistunut. Ennen olin vähän turhan kakara, nyt myöhemmällä iällä se on alkanut kiinnostaa. Ehkä seuraavaan Ropecon-sotavasaroimiseen marssitan myös haltia-armeijani.
"Life is not a rehearsal." -The Verve
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
12 vuoden ajan on noilla pikku-ukoilla tullut leikittyä. Enemmän tahi vähemmän aktiivisesti, johtuen peliseuran vähyydestä. Tänä aikana onkin sitten tullut käytyä läpi melkein koko GW:n pelitarjonta (man o´waria en ole pelannut).
Edit* Niih ja viime kevään Conklaavissa tulin toiseksi. Ropekonissa olin sijalla 61
Edit* Niih ja viime kevään Conklaavissa tulin toiseksi. Ropekonissa olin sijalla 61
-
Blood Dragon
- The Captain
- Valvoja
- Amazing Slug
[Off-topic]Antakaa anteeksi, en malta! Sijat 34/35 antavat kohtuullisen vähän, muuta kuin sääliviä katseitaAmazing Slug kirjoitti:Melko yleinen (tosin ei läheskään aina pitävä) turnauspalkintolahjakorttien jakauma:
1. sija 30 e
2. sija 20 e
3. sija 10 e
-J
Jep, ei noilla turnauspalkinnoilla itseään elätä, vaikka kävisi voittamassa jokaisen maamme turneen. Hauskaahan tuolla käydään pitämässä, pääasiallisesti.
-
Grand Admiral Prawn