Miten maalata miekka hienosti..
Miten maalata miekka hienosti..
Elikkä apuu tavitsen miekan maalaamisessa..miten se pitäisi maalata että siitä tulisi hieno ku itse olen tehnyt silleen että drybrushaan mustan päälle jotain metallii, mutta lopputulos ei oikein tyydytä..Vinkkejä 
Re: Miten maalata miekka hienosti..
Millasestahan miekasta on kyse? Miekkoja kun on useita erilaisia (joissakin on esim. veriura, tosissa ei), erilaisissa asennoissa jne. Haluatko NMMää vai metallihileillä?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
baretul
Jooh tota hehe
, taas vaihteeksi tälläinen topicci, eli siis etippä täältä samasta mestasta sellainen artikkeli jossa on maalausteknikoista ja sitten katso ne linkit siitä, en viitsi itse vaivautua taas laittamaan kaikea nenän eteen
, ei millään pahalla, mutta olisit voinut laittaa esim että, miten maalaan hienon miekan hile maaleilla, ja vaikkapa että mistä sävystä olisi hyvä alottaa, ja paljon värejä metalli maaleissa kannattaa ohentaa jne.
Ei ole siis mitään selvää vastausta että "kun maalaat miekat vihreällä niin tulee siistejä", jos tälläinen absolutinen totuus olisi olemassa se olisi varmasti kuulutettu joka puolella, ja mekin sanoisimme sen sinulle, mutta kun sellaista ei ole, niin joudumme tivaamaan sinulta yksityiskohtia
.
Ei ole siis mitään selvää vastausta että "kun maalaat miekat vihreällä niin tulee siistejä", jos tälläinen absolutinen totuus olisi olemassa se olisi varmasti kuulutettu joka puolella, ja mekin sanoisimme sen sinulle, mutta kun sellaista ei ole, niin joudumme tivaamaan sinulta yksityiskohtia