Mustan Suden herroille kysymys.
Mustan Suden herroille kysymys.
Eli voiko Mustasta Sudesta tilata esim. Dark Steedeja ilman Dark Ridereita?
Re: Mustan Suden herroille kysymys.
Mail orderin kautta onnistuu taatusti. Elven steedeille tulee hintaa 1.5 puntaa kappale on-line storen mukaan, ja Musta Susihan ei ota välistä jos itse haet palat liikkeestä. Näin minä olen ainakin ymmärtänyt.Aapel1 kirjoitti:Eli voiko Mustasta Sudesta tilata esim. Dark Steedeja ilman Dark Ridereita?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Re: Mustan Suden herroille kysymys.
Kyllä pystyy. Web-sivuiltamme (joka sivun ylälaidan mainoksessa näkyy...) löytyy ohjeita tilauksen tekemiseen sekä muut tilausehdot.Aapel1 kirjoitti:Eli voiko Mustasta Sudesta tilata esim. Dark Steedeja ilman Dark Ridereita?
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- ankara halla
- Valvoja
Totta, tässä on vielä sekin hyvä puoli, että mikäli joku toinen sotavasaralainen on miettinyt samaa asiaa palvelee tämä thread häntäkin.Aapel1 kirjoitti: Kyllähän täälläkin näitä Mustan Suden työntekiöjä on joten tämä on melkein sama asia.
Pääsääntöisesti on hyvä kyllä muistaa tuo sähköpostikin. Aina ei täällä Suden porukoita liiku joten pahimmillaan voi mennä päiviä ennenkuin kysymys huomataan ja siihen saadaan vastaus kun sähköposti taas puolestaan luetaan päivittäin.
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi, kaikkia* GW:n, Forgen, Heresyn, Rackhamin, yms. yms... tuotteita voi tilata Mustasta Sudesta vaikka kotiin kannettuna.
* tietysti sillä varauksella, että valmistajalla on tuotteita mitä toimittaa mutta tämänhän kaikki ymmärsivätkin
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"