"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer tietokonepelit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Sandman

Warhammer tietokonepelit

Viesti Kirjoittaja Sandman »

Onkos kukaan muu hankkinut tietokoneelleen warhammer fb pelejä Shadow of The Horned Rat tai Dark Omen. Minä hommasin Sarvirotan Varjon hiljattain ja sitä on ollut kovinkin mukava pelata kun sääntömekaniikka on suunnilteen sama kuin miniatyyrien kanssa sählätessä. Olen oppinut joitain harhautuksia ja kikkoja joita voisi ehkää käyttää jossain oikeissa matseissakin. Toisaalta peliä painaa jo ikä mikä näkyy ulkoasussa jne. aika rankasti. Suosittelen tietokoneen omistajia edes harkitsemaan kyseisten pelien hankkimista.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Tämähän on figupeli foorumi...

No joo, olen pelaanut Dark Omenia. Aivan karseaa, WH:n säännöt, mutta reaaliaikaisena. Olin aivan sekaisin. Joku muu saattaa tykätä, mutta minä en. Ja kyllä siinäkin näkyy ajan hammas.

Shadow of the Horned Rat? Mistäs moisen saa? On siis vuoropohjainen, vai?
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

On täällä ollut korttipelikeskusteluakin, ennen Crashia sille taidettiin jopa vaatia ihan omaa aluetta. Keskustelua kirjoista jne, jne..

Minusta nuo kummatkin pelit olivat todella hyviä. Ostin Dark Omeninkin tuossa viime keväänä kun nostalgiahammasta kolotti.. yllätys yllätys ei toimi XPllä.

Hammereitten suurin heikkoushan on vuoropohjaisuus(IMO), siitä päästään näppärästi eroon tietokonepelissä.

EDIT: Niin ja vastasin tähän lähinnä koska halusin nimeni yhteen lukittuun threadiin :wink: Puolestani kyllä saisi ennemmin kieltää nuo 'en mää osaa lukee mikä o nekroneitten seer prinsen lähi taistelu ammuskelu taito ja otanx demoni miekan vai keiju saappat' -topicit. Huh.
-Älä poika wareta!
-en mää wareta. mää vaan varmuuskopioin netin. jos se vaikka hajoo.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

swiftwind kirjoitti: EDIT: Niin ja vastasin tähän lähinnä koska halusin nimeni yhteen lukittuun threadiin :wink:
No - saavutus kai sekin.

Pidetään nyt figuaiheisena nämä keskustelut kuitenkin kun figupelifoorumi kerran on.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”