"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Xenos Hunters - eka ryhmä valmis.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Mr.Migsula,van you please help me with my painting? I need to know how you paint such a cool miniatures(actually the miniature is cool but the painting style is more cooler).
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Andromedus kirjoitti:Mr.Migsula,van you please help me with my painting? I need to know how you paint such a cool miniatures(actually the miniature is cool but the painting style is more cooler).
niin no, pitäs olla vähän niinku specific my brother.
Ku on tätä hommaa aika paljon ni ei oikeen innosta kirjoittaa sellasta ABC kirjaa miten juuri minä maalaan, miksi ja milloin.

Ihan peruskamaa, highlithei ja shadeja, ohennetut maalit jne.
☠️
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

migsula kirjoitti: Ku on tätä hommaa aika paljon ni ei oikeen innosta kirjoittaa sellasta ABC kirjaa miten juuri minä maalaan, miksi ja milloin.
Mua kiinnostaisi kovasti tietää miten sä saat tuollaisen kuluneen, oikeasti kovassa käytössä olleen näköisen pinnan aikaiseksi. Weatheroinnistakin olisi kiva tietää.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

baretul kirjoitti:Hmm jooh mutta en tajunnut siis aluksi mitä nuo ovat :D, noh miekka on sitten kyllä passeli jos se on ei rautanen, koska tuo ei tällä hetkellä imitoi metallia kovastikkaa. Empä osaa sitten sanoa että mitä mallia katsoen tuo on tehty, joten sitä ei voi vääräksi tuomita :D.
Mun mielestä on vähän hassua tämä suhtautuminen nyt kun NMM on vielä joillekin uusi juttu. Onko ylipäätään mahdollista maalata enää esim. tarkoituksella jotain osaa figusta kuvastamaan harmaata muovia, kun kaikki automaattisesti tulkitsevat sen epäonnistuneeksi NMM:ksi :roll:

Toi miekka kyllä näyttää siltä mitä se yrittääkin olla
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

VJ kirjoitti: Mun mielestä on vähän hassua tämä suhtautuminen nyt kun NMM on vielä joillekin uusi juttu. Onko ylipäätään mahdollista maalata enää esim. tarkoituksella jotain osaa figusta kuvastamaan harmaata muovia, kun kaikki automaattisesti tulkitsevat sen epäonnistuneeksi NMM:ksi :roll:

Toi miekka kyllä näyttää siltä mitä se yrittääkin olla
Noh tämä oli kuitenkin pelkkä veikkaus, eli siis en oletanut että miekka voi olla harmaata muovia :d.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Ok let´s be more specific. How many different highlight colors do you have and with how many colors do you paint the skin. What thing do you paint first and what do you paint last? How can you get that nice weathered look mr. Migsula?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Noh tämä oli kuitenkin pelkkä veikkaus, eli siis en oletanut että miekka voi olla harmaata muovia :d.
Kutsukaa vielä kerran tota miekkaa muoviseksi, ja Malus DArkblade tulee kostamaan, kun halveksutte hänen hammastikkuansa :D

Hienoja ukkoja jokatapauksessa. :) Tulevatko edes nämä mukaan Thuderhawkiin?
Moi
Hope is a serum that never heals
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

vastauksia.

Chrono:
En tiiä tuleeko. Luulenpa, et taitaa olla liittolaiset no-go niihin skaboihin??
Eikä ne sovi oikeen mun fluffiin. Toisaalta tekis mieli tuoda IWt, ku on kokemusta siltä "knife to a gun fight" osastolta aikalailla. Iso juttu on myös uusien höökivaunusääntöjen status mittelöissä.

Andromedus
No se riippu ihan väristä. Tälläsissä peli figuissa ihan muutama. Ihosävyjä on kyllä usein 5 -6kin, ja ne maalaan hyvin vaihdellen ja sekoitellen eri sävyjä. Esim tän poppoon jäsenillä on kaikilla eri ihosävyt. Weatheroinnit yritän imitioida jostain oikeasta materiaalista, ja sitte kuvittelen loput, ja lisään "taiteilijan vapautta" tarpeen vaatiessa.

MUOVImiekkaKeskustelu
-se on jotain Xenos substannsia. Ajattelin lähinnä sellasta wraithbone juttua, mutta savuisemmalla sävyllä. Vallejo field blueta ja harmaata'valkosta highlighteihin. EI NMM, eikä harmaata muoviakaan ;)

VJ
ois kiva joskus jubaa ihan livenä niistä jutuista. Ois tarkotus yrittää raahautua niihin miitteihinki jossain vaiheessa. Mä kai haen vähän sellasta välimuotoa "reallife military model"/fantasy miniature skaalasta. Realistista, mut sitte kuitenki vapaammin. Myönnän kuitenki tuijottelevani kaikenmaailman pienoismalli messujen antia netistä, ja missing lynx ja links saittei. Aika lailla opintiellä vielä. Kokeilen kokoajan jotain uuttaa, enkä oo vielä löytäny oikeen miellyttäviä jälkiä, osin lakkauksen takia, joka aina hiukkaa kusee kiillot/matat.

Kiitos vaan kaikille kiinnostuksesta.
☠️
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Kiitos vaan itelles noin hienojen figujen tuomisesta näytille
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”