"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minkälainen työpiste teillä on?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
ornatkur

Minkälainen työpiste teillä on?

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Elikkä, minkälaisessa tilassa ja pöydällä työskentelette?
Onko se siisti vai sotkuinen?

Itselläni oli pitkään sikasotkuinen pöytä, mutta kun sitten tulin Artsalle, aloin kaivata koulun "sotilaallista" käytännöllisyyttä, niinpä minulla on nyt siisti pöytä, joka kaipaa höyläystä vuosien käytön jälkeen, kaikki tavarat on kaapissa ja pöydällä on vain kuivuvat terrainpiecet, joita ei voi liikuttaa, maalaus tapahtuu joko pöydällä lamppu-suurennuslasin alla, tai iki-ihanassa nojatuolissa uunilevy maalausalustana sylissä :D

Että miten teillä? missä teette terrainia ja missä maalaatte? minkälainen on työpisteenne?
I'm back.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Missäkö maalaan...
Minulla on koululaispöytä, jonka olen päällystänyt sanomalehdellä. Siinä teen lähes kaiken figuihin liittyvät asioinnin. Kaappeihin mahtuu kivasti kaikkea roinaa...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Ihan oikeastiko tällainen sinua kiinnostaa?

Ok, pöydällä on aina vähintään 10+ keskeneräistä figua, kourallinen työkaluja, vähintään 30+ maalipurkkia, kännykkä, sekalaisia White Dwarffeja, armeijakirjoja ja muuta materiaalia, tyhjiä olutpulloja, sinitarraa ...... eli kaunis sekamelska.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

No mulla on semmonen kätevä puusta tehty teline , mihin mahtu maalit ja tekeillä olevat figut.Teline on pöydällä ja pöydässä on (tässä vaiheessa yleisö nukkuu... :) )6 laatikkoa johon mahtuu irtosälä. Valitettavasti en aikonani tajunnut sanomalehti juttua, sillä nykyään ennen-ahniinkaunis-pöytäni on maalin peitossa!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Samalla pöydällä missä tietokone on..vähän ahdasta mutta mitäs tässä kyl mä pärjään. :)
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

noin 1*1 metriä pöytää ikkunan vieressä kaksi hyllyä ja laatikko (alkaa tulla ahtaaksi) ja pöytä on järjesttyssä kaaoksessa (F ja 40 erillään)
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mun työpiste on sellainen levy, josta lähtee neljä sellaista metallista palkkia, joiden varassa se levy sit on.
Ja joskus se työpiste on sotkuinen, mutta ei koskaan silloin kun olen sen siivonnut ja järjestänyt.
c0mmy

...

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Pöytäni:

Noh, ihan perustyöpöytä jossa telineet pensseleillä sekä maaleille.
Pari bitziboxia siinä sivussa sekä myös jotain muuta roinaa.

Liian sotkunen yleensä, pitäisi puhdistella useammin.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Tää topicci oli noin kuukausi sitten täällä. Mut ei siinä mitään! Jos modit ei huomaa, niin ei kerrota heille :wink:

No, itellä on kaksi pöytää silleen että tuoli on siinä keskellä. Maalauspöytä on aika sotkuinen kun siinä on kaikki maalaustarvikkeet ja maalattavat figut ja purnukat ja työkalut jne... Rakentelupöytä taas on yleensä tyhjä, paitsi silloin kun olen kasaamassa figuja, jolloin sekin on täynnä roinaa. Tilaa on aina liian vähän.
AapoAlas

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

No minullahan on tuollainen aikas normaali pöytä:

! _ ____________ Mal ö!
! !S! !Maalausalusta! Sek. !
! !___________! E Fig. Ö!
!_______________________!

o=pullo, M=DE Warrior sprue kasa, m=De Warrior Shield sprue, sekalaisia=sekalaista roskaa, ><><=DE Warrior box, ><=Maxell CD box, O=Puinen omatekemä laatikko, La=Lamppu, Maaleja.....=Maalien olemassa olo alue, K=Non metallic vesi púrkki (iso), k=Metallic vesi purkki (pieni), ö=Spray purkki, Mal=Maalaussetin mukana tuleva maali pidike, S=Kasvi, Maalausalusta=Iso postikuori (sotkuinen), Sek.=Sekalaisia maalaamattomia figuja, E=Pensselin kuivaus paperi, Fig.=Valmiita DE Warrior figuja, Ö=Liima puteli.

Sotkuinen tuo on, uskokaa pois.

P.S:Jos haluatte nähdä tuon kunnolla niin ottakaa se Ctrl+C:llä ylös ja liimatkaa kirjoitus kohtaan Ctrl+V:llä.
Viimeksi muokannut AapoAlas, To 09.10.2003 08:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaappari

Viesti Kirjoittaja Kaappari »

Omalla työpöydällä. Välillä se on niin sotkuinen ettei sieltä edes löydä figuja. :)
Eläminen on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Lundian hyllykössä pieni 30cm pitkä ja ehkä metrin leveä tila mikä ajan saatossa tullut sekä maaliseksi ja liimaiseksi. Ei ole edes tuolia kun se on niin matalalla niin pitää istua lattialla... :| Kohta pitäisi saada kellariin kunnon pöytä ja siinä sitten tehä hammereita.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Sellainen vanha musta tarjotin, suht iso, mutta sitä saa kannltua paikasta toiseen. Sen olen päälystänyt sanomalehdellä. Päällä on maaleja,pensseleitä,vesipurkki ja figuja.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Sekainen pöytä, koulussa tehty maalausalusta jossa 30+ maalipurkkia isossa LOTR paketissa kaikki warhammer kirjallisuuteni
ikkunalaudalla Empire armeijani odottamassa maalausta.
Icingdeath

Viesti Kirjoittaja Icingdeath »

Työpisteeni on sotkuinen pöytä huoneessani. Sen päällä makaa tälläkin hetkellä ainakin kaksi laatikollista osia ja sprueja, neljä levyä Green Stuffia, n.20 maalipurkkia (loput ovat laatikossani) ja tietysti ainakin viisi työstettävää miniatyyriä. Suojana pöydällä makaa vanha pöytäliina, ja koko komeuden kruunaa pöydällä istuva ruhtinaallinen lamppu.
Enemy of my enemy is my friend
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Työpöytäni sisältää: IG:tä, skaveneita, maalia, alustapaperia, alustamuovia, nenäliinapaperia, pahvilaatikon, maaleja, tärkeitä papereita, turhia papereita, armybookki tai pari, eukalyptus karamelleja, joskus vaatteita, tuolin (pöydällä).

Jos saat nuo jotenkin siistiin järjestykseen, niin sitten työpisteeni saattaa olla siisti.

Ihmechättäilyksi mennyt tämä sotavasara.

-J
TeelA

Viesti Kirjoittaja TeelA »

Pöydältä löytyy tälläne muovinen alusta, tietokone, maalit, vesipurkki, muutama keskeneräinen börkki ja pari flagelanttia, 4 eri liima tuubia, pensseleitä, paperia ja jotain melkeen valmiitä terranineja. pöytä o tälläne 3 neliöö. :P
Kalpea ihoiset Naggarothin paskan toughnesin omaavat ukkelit kunniaan.
aurellian

Viesti Kirjoittaja aurellian »

Mulla on aivan loistava ja pelkästään figuilulle omistettu työskentelypiste. Olen nimittäin tehnyt itse pöydän sekä tuolin koulussani tai toisin sanoen käsi-ja taideteollisuus oppilaitoksessa. Pöydältä löytyy kaikki tarpeellinen mukavissa muovirasioissa ja lasipurkeissa, maalit, skulptaussetit, figut ja jopa kynäruisku...
"No shit, Sir"
Salonen
Viesti:

maalauspöytä

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Mun pöytä on välillä aivan kuin atomipommin jäljiltä, kun mä oon maalannu jonkun kahden viikon-kuukauden järjetämättä sitä. Kaikki tarvittavat maalit, paperit, pensselit, codexit, äijien laatikot ja itse äijät ovat ympäri pöytää eikä ikinä tahdo löytää sitä mitä haluaa. :roll:
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

pöydälläni on tietokone maalausalusta 70+ maalia, ukkojen osia, ukkoja, sprayt, kerros flokkia (se aina lentelee siihen) ja sylillinen stioita. maastot teen kellarissa.
You wouldn't like me when I'm angry.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”