apua helffi armeijan tekoon
apua helffi armeijan tekoon
Mitä kannattaisi ottaa 2000 pointin Helffi armeijaan? itse ajattelin ottaa 16archeria 16spearmania 8silverhelmiä 16swordmaster of hoethia 15shadow warrioria 16white lionia (herolla jolla on Lion guard että niistä tulee special choise) 5 ellyriania ja 4 RBT. heroja ajattelin ottaa vähän vaihtelevasti riippuen mitä armeijaa vastaan pelaan. 
Sanotaanko, että 16 keihäsmiestä ei riitä pitkälle. Tälläinen uniitti ammutaan rammaksi hyvin helposti. Itse käytän yhtä tai kahta 20 keihäsmiehen uniittia.
Archereista ei hirveästi hyötyä ole. Sitä 10 jousiampujan uniittia voi silloin tällöin käyttää velhojen suojeluun ja sen oman puolen valtaamiseen.
Silverhelmeille optimikoko on jossain 6 seutuvilla. 5 on vielä liian vähän ja 8 ehdottomasti liikaa. Itse käytän mieluummin kahta tai kolmea pientä ratsuväki ryhmää yhden ison sijaan.
15 shadow warrioria... Varsin omaperäistä. Vain satunnaisesti olen käyttänyt enempää kuin yhtä shadow warrior uniittia, mutta toimivat silloin, kun ovat toimiakseen. Nämä marssitetaan kentälle minimikokoisina. Kelpaavat muuten velhojen suojeluun.
16 swordmasteria on aika pieni uniitti, jos haluaa edelleen niitä rankkeja. Nämä keräävät tulitusta. Toinen vaihtoehto on pitää pöydällä sitä 10 miehen lippuvartiota (itse annan Banner of Sorceryn yleensä Dragon Princeille).
16 White Lionia, nämä ovat varsin hilpeä flankkiporukka, jos löydät sopivaa metsää marssittavaksi. Lion Guard ei minua toistaiseksi ole hirveästi houkutellut honourina.
5 Ellyrian Reaveria, nämä ovat pisteidensä arvoisia ehdottomasti.
4 RBT ovat ehkä ajoittain liioittelua. Voisin suositella myös kotkia.
Archereista ei hirveästi hyötyä ole. Sitä 10 jousiampujan uniittia voi silloin tällöin käyttää velhojen suojeluun ja sen oman puolen valtaamiseen.
Silverhelmeille optimikoko on jossain 6 seutuvilla. 5 on vielä liian vähän ja 8 ehdottomasti liikaa. Itse käytän mieluummin kahta tai kolmea pientä ratsuväki ryhmää yhden ison sijaan.
15 shadow warrioria... Varsin omaperäistä. Vain satunnaisesti olen käyttänyt enempää kuin yhtä shadow warrior uniittia, mutta toimivat silloin, kun ovat toimiakseen. Nämä marssitetaan kentälle minimikokoisina. Kelpaavat muuten velhojen suojeluun.
16 swordmasteria on aika pieni uniitti, jos haluaa edelleen niitä rankkeja. Nämä keräävät tulitusta. Toinen vaihtoehto on pitää pöydällä sitä 10 miehen lippuvartiota (itse annan Banner of Sorceryn yleensä Dragon Princeille).
16 White Lionia, nämä ovat varsin hilpeä flankkiporukka, jos löydät sopivaa metsää marssittavaksi. Lion Guard ei minua toistaiseksi ole hirveästi houkutellut honourina.
5 Ellyrian Reaveria, nämä ovat pisteidensä arvoisia ehdottomasti.
4 RBT ovat ehkä ajoittain liioittelua. Voisin suositella myös kotkia.
Kotka ovat varsin hyödyllisiä kääpiöiden sotakoneiden eliminoinnissa ja kaaosta vastaan niitä voi utilisoida vaikka heittämällä chosen knightien perään estämään marssimista, niillä voi vetää khornen frenzyäviä uniitteja sivuun... Loputtomasti mahdollisuuksia mitä halvoilla ja uhrattavilla joukoilla voi tehdä.
Mutta tämä onnistuu myös noilla 15 shadow warriorilla. 4 boltthroweria ovat varsin käteviä kaaosta ja kääpiöitä vastaan, mutta kannattaa ainakin kokeilla ottaa vain 2 bolteria ja pistää ne white lionit toiseksi rareksi, jolloin et tarvitse Lion guardia herolle.Murhe kirjoitti:Kotka ovat varsin hyödyllisiä kääpiöiden sotakoneiden eliminoinnissa ja kaaosta vastaan niitä voi utilisoida vaikka heittämällä chosen knightien perään estämään marssimista, niillä voi vetää khornen frenzyäviä uniitteja sivuun... Loputtomasti mahdollisuuksia mitä halvoilla ja uhrattavilla joukoilla voi tehdä.
"Born to RUNE"