Terminaattorit
- Henri Ketonen
Ja minä kun olen jostain kuullut sellaista huhua, että sitten niissä lopullisissa TVR:ssa Lantikoista ulostautuminen ja assaulttaminen samalla vuorolla olisi sallittua... Mutta jos näin ei käy, olet oikeassa.Henri kirjoitti:Aikaisintaan kolmannella vuorolla pääsisit niillä tappelemaan muutenkin, johtuen pökkelöistä TVR-säännöistä... Siis jos niitä käyttää.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Hellbender
- Viesti:
Lantikan kohdalla tuo olisi kyllä ihan oikeutettuakin. Siinähän on edessä sellanen alaspäin aukeava rynnäkköramppi.JiVe kirjoitti:Ja minä kun olen jostain kuullut sellaista huhua, että sitten niissä lopullisissa TVR:ssa Lantikoista ulostautuminen ja assaulttaminen samalla vuorolla olisi sallittua... Mutta jos näin ei käy, olet oikeassa.Henri kirjoitti:Aikaisintaan kolmannella vuorolla pääsisit niillä tappelemaan muutenkin, johtuen pökkelöistä TVR-säännöistä... Siis jos niitä käyttää.
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Minusta termikset ovat pelottavia vastuksia, mutta eivät kuitenkaan enää mitenkään ylivoimaisia. Itsekin omaan viis tavis terminaattoria vanilla marine armeijassa, mutta tuskin koskaan käytän niitä.. Aina olen onnistunut käyttämään pisteet johonkin muuhun...
Heh, tulipa mieleeni tapaus viime pelistä jolloin onnistuin (_älyttömällä_ munkilla ja pullalla) tappamaan 2 blood angel termistä viimesellä eloon jääneellä genestealerilla. 2 kutosta ja kaveri missas invu savet
voi sitä itkua ja hampaiden kiristystä. Tosin gene murskattiin seuraavalla vuorolla ja kovaa, mutta väliäkö tuolla.. maksoi ainakin pointsinsa takaisin..
Heh, tulipa mieleeni tapaus viime pelistä jolloin onnistuin (_älyttömällä_ munkilla ja pullalla) tappamaan 2 blood angel termistä viimesellä eloon jääneellä genestealerilla. 2 kutosta ja kaveri missas invu savet
Missäs nää sitä pääsit lukemaan? Eihän se oo vielä ilmestyny? :?Oikolukuhirvi kirjoitti:CA2004 on luettu ja eipä näkynyt sellaisia tosin vain vilkaisin sitä että mitä pitää sisällää (kaks CA -kirjaa läiskästy yhteen ja lisätty WD:n kamat)
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Grand Admiral Prawn
Ei tuo vielä mitään... Genestealerilta.Heh, tulipa mieleeni tapaus viime pelistä jolloin onnistuin (_älyttömällä_ munkilla ja pullalla) tappamaan 2 blood angel termistä viimesellä eloon jääneellä genestealerilla. 2 kutosta ja kaveri missas invu savet voi sitä itkua ja hampaiden kiristystä. Tosin gene murskattiin seuraavalla vuorolla ja kovaa, mutta väliäkö tuolla.. maksoi ainakin pointsinsa takaisin..
Minulle kävi kerran niin että kaverin yksinäinen Force Commander ja viidestä terminaattorista plasmakiväärikäsittelyn jälkeen ainoa henkiinjäänyt chargasivat Fire Warriorieni kimppuun. Commander tappoi muutaman mutta ennen kuin terminaattori ehti humauttaa 'fistillään, yksi urhea Fire Warriori kopautti siltä pääkopan hajalle pulssikiväärin perällä. Ansaiten minulle mukavat pisteet nyt kokonaan tuhotusta terminaattoriryhmästä
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Minun 12 firewarriora hakkasivat 12 äijän chargaavan death companyn. Mietippäs sitä. Firewarruja jäi tosin 1 eloon mutta hakkasivat kuitenkin 
Blood Angelit ovat varmaan olleet tyrmistyneitä...firewarrut hakkasivat niiden parhaan yksikön
Blood Angelit ovat varmaan olleet tyrmistyneitä...firewarrut hakkasivat niiden parhaan yksikön
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
niin no ennen kuin FW pääsee edes lyömään niin death company lyö 48 (siis jos kaikki pääsee kimppuun), 3+ osuvaa ja 2+ haavoittavaa iskua, joista osa saattaa olla power ase iskuja ja sitten chaplaini joka lyö 5 3+ osuvaa ja 2+ haavoittavaa power ase iskua. eli sulla on olla ihan ihme tsäkä
. sitä paits sä osut niihin 4+, haavoitat 5+ ja ne saa 3+ ja sitten vielä 4+ saven.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
-Manowar Hail and kill
Niillä on Initiative 2 eikä mitään lähitaisteluaseita. Koko tau armeijassa ei ole ainuttakaan power weaponia ja vain krooteilla ja etherealeilla on lähitaisteluase. Kuulosti minustakin aika hurjalta...Robocop kirjoitti:Mikäs Firewarriorien Initiative on? Siis minkälaiset aseet niillä on että sellasta pääsi tekemään??
Edit: No jaa, ei sittenkään, ainakaan minun nopan heitolla (siis jos minä heittäisin BA:n noppia
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Joo sellasta vähän mäki ajattelin. Jos 12 firew:tä hakkaa 12 Chargettavaa Death companyä se olis aika ihme. Hei kamoon, millasilla säännöillä oikeen pelaatte... Deathit saa alottaa, saavat plussastrenan hyökkäyksestä (bloodeja), power weaponit, 3 attackia kun hyökkää. Ja ne jäljelle jääneet Firewarriorit mukamas tappaa 12 deathcompanyä joilla on power armour seivi ja ne vielä pystyy heräämään 4+ koska ovat niitä ihme death ukkoja (eikö niin??). Tuo on aika mahdotonta oikolukuhirvi.. 
One Man Army.
"Eat shit and live, asshole!" -Marshal Law
Ummm...Ei. Äärimmäisen epätodennäköistä mutta ei mahdotonta. Mutta toista tilaisuus riittävän usein ja tuo tapahtuu.Robocop kirjoitti:Tuo on aika mahdotonta oikolukuhirvi..
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Sanoinkin AIKA mahdotonta. hmm..Sitä paitsi: JOS 48:sta heitosta ykskään ei osu, tai woundaa, Fire warrioit lyö max 12 kertaa takaisin. Osuu 4 +, Woundaa 5+(?), Power armor saver Deathilla, ja jos ykskin kuolee niin 4+ herää henkiin. JOS siitä vuorosta jää henkiin 12 warrioria, ensi vuorolla Deathit saa yrittää uudestaan, paitsi tällä kertaa 24 kertaa (se on kyllä aika vähän
), Power weaponeita on aivan varmasti, Osuu 3+(?), woundaa 2+, joillain power wps eli siitä ei VOI selvitä kaikki. ELI AIIIKA mahdotonta kyllä sellainen olisi. Toivottavasti Hirvi selvittää vähän tilannetta.
Ja Tneva ei itsekkään usko tohon, jos tietää säännöt. Toista miljoona kertaa niin EHKÄ todella kauhealla tuurilla voisi MAHDOLLISESTI onnistua. Tai voihan Tneva tietenkin todistaa väitteensä, ostaa 12 dthcompanylaista ja 12 tauwarrioria, tekee maaston ja testaa kuinka monta kertaa joudut testaamaan uudestaan, että onnistuisit tappamaan 12 ampuma-ukolla 12 lähitaistelijaa powerarmorilla ja 4+ henkiinheräämisellä.
Ja Tneva ei itsekkään usko tohon, jos tietää säännöt. Toista miljoona kertaa niin EHKÄ todella kauhealla tuurilla voisi MAHDOLLISESTI onnistua. Tai voihan Tneva tietenkin todistaa väitteensä, ostaa 12 dthcompanylaista ja 12 tauwarrioria, tekee maaston ja testaa kuinka monta kertaa joudut testaamaan uudestaan, että onnistuisit tappamaan 12 ampuma-ukolla 12 lähitaistelijaa powerarmorilla ja 4+ henkiinheräämisellä.
One Man Army.
Kyllä onnistuu jos minä heitän BA:n noppia. Et kuule usko mikä määrä 1&2 sillon tulee. Todennäköisyydet on paperia kun minä tartun noppiin.Robocop kirjoitti: Toista miljoona kertaa niin EHKÄ todella kauhealla tuurilla voisi MAHDOLLISESTI onnistua.
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- ankara halla
- Valvoja
Death Companylla on fragit, eli iskevät huonoimmassakin tapauksessa palomiehiä samaan aikaan.Vulcha Boy kirjoitti:luultavasti ko. firewarriorit olivat coverissa ja löivät ensin? Näin ainakin uskoisin :O itte oon pistäny 6:lla firellä 2 bloodletteriä... On seki jo naurun arvoine saavutus
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Mulla olikin hauska pulla 
Jätkä änkytti vieressä että mahdotonta.
Firewarriorit ylittivät itsensä tuhatkertaisesti. Ne eivät ikinä osuneet kun ampuivat (no okei, yks 12) ja sitten lähiksessä luonnollisesti saivat turpaansa groteiltakin. Sitten ne tempaisevat death companyn nurin
Osuivat 4+, woundasivat 5+ ja death company sai 3+ armour saven sekä 4+ ignore woundin. Huom! Mähinä kesti useamman vuoron.
Jätkä änkytti vieressä että mahdotonta.
Firewarriorit ylittivät itsensä tuhatkertaisesti. Ne eivät ikinä osuneet kun ampuivat (no okei, yks 12) ja sitten lähiksessä luonnollisesti saivat turpaansa groteiltakin. Sitten ne tempaisevat death companyn nurin
Osuivat 4+, woundasivat 5+ ja death company sai 3+ armour saven sekä 4+ ignore woundin. Huom! Mähinä kesti useamman vuoron.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.