Kyselyä...
-
Pikku-Oskari
-
Tasoittaja
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Alotin viime tammikuussa FB Tomb kingit, ja tällä hetkellä on n. 3500 pts koossa. Jotain pientä säätöö vielä ja se army on valmis. Seuraava armeija on vielä hakusessa. Turnauksissa en ole käynyt jos kaveriporukalla järjestettyjä miniturnauksia lasketa mukaan. Pitäs mennä käymään ropeconissa kun siellä on taas FB pelejä...
"Knowing how to play with them is a different thing than actually doing it"
En muista milloin aloitin. Joskus 5edition aikoihin pian sen jälkeen kun liskot tulivat ulos. Oli syksy, kai.
5 edition aikana voitin yhden paikallisen turnauksen kusettamalla ja huijaamalla ja 5 editon liskojen ylivoimaisuudella. Tätä ei lasketa.
Viime pääsiäisenä olin sekavassa mielentilassa. Perjatai oli ollut pitkä. Kaveri potki vaihtolämpöistä pihakalliolta pelaamaan. Armeijakin oli vähän sellainen kaikkea kaksi. Sijoitus 46/60. Hauskaa oli, kai. Olin se parampi lisko sentään.
Ropeconissa keskeytin ensimmäisen päivän jälkeen eli jäin vaille sijoitusta. Pisteitä oli kertynyt ihan mukavasti.
5 edition aikana voitin yhden paikallisen turnauksen kusettamalla ja huijaamalla ja 5 editon liskojen ylivoimaisuudella. Tätä ei lasketa.
Viime pääsiäisenä olin sekavassa mielentilassa. Perjatai oli ollut pitkä. Kaveri potki vaihtolämpöistä pihakalliolta pelaamaan. Armeijakin oli vähän sellainen kaikkea kaksi. Sijoitus 46/60. Hauskaa oli, kai. Olin se parampi lisko sentään.
Ropeconissa keskeytin ensimmäisen päivän jälkeen eli jäin vaille sijoitusta. Pisteitä oli kertynyt ihan mukavasti.
-
bluebluesky
2 vuotta taitaa tulla täyteen... Alkuvaiheessa matalaa profiilia, yhdessä vaiheessa lopetin oikeastaan kokonaan n. 4kk, kun koko peliporukka siirtyi mono 40k:hon ja hyvinkään peliseura hajosi. Itse en 40k:on koske ja pelaan 1-2 games/week. Juu, 1 turnaus on takana. Sijoitus oli viides huonon listan ja huonon tuurin(ja tietysti hyvien vastustajien...) takia. Järvenpäähän lauantaiksi paremmalla onnella. Tavoite on 20 parhaan joukkoon...(toi meiän turnaus oli siis 10 pelaajan...kai)
On tullut pelailtua joku 4 vuotta, siinä alussa oli kyllä pitempiäkin taukoja pelien välillä. Nykyään 40k kerran/kaksi viikkoon, fantsua silloin kun on turnauksia tulossa.
Maalattua on tullut samanverran, tosin hieman eri mielellä (varsinkin nykyään kun osaakin maalata
)
Turnauksía : joitain paikkallasia pieniä hässäköitä.
Viime 'Coni, jossa tuli ns. "pettymys" (39.) mutta siitä huomasi ainakin sen että turnauksissa oppii paljon ja niissä melkeinpä pärjää sitä paremmin mitä enemmän niissä käy.
Maalattua on tullut samanverran, tosin hieman eri mielellä (varsinkin nykyään kun osaakin maalata
Turnauksía : joitain paikkallasia pieniä hässäköitä.
Viime 'Coni, jossa tuli ns. "pettymys" (39.) mutta siitä huomasi ainakin sen että turnauksissa oppii paljon ja niissä melkeinpä pärjää sitä paremmin mitä enemmän niissä käy.
-
Phoenix_fx
Onhan tätä jo tässä tullut pelattua. Muistaakseni siinä joskus seiska/kasi luokan kohdalla meille muutti ensimmäinen Warhammer 40K peli. Eipä sitä liikaa pelailtu, enemmänkin vaan töhrittiin niitä ukkoja ja ihmeteltiin että olempas mä hyvä maalaamaan. Siinä vuosi tai pari sen jälkeen meille muutti toinenkin warhammer, tälläkertaa FB- mallia. Ja sitä sitten jo pelattiin. Nyyh kun tulee vielä nuorella miehellä jo kaiho vanhoihin hyviin aikoihin, niihin kun armeija oli yhtäkuin voittamaton kaamoslortti lohnarilla, aikoihin jolloin kaikki kumigobbot olivat samasta muotista ja jolloin luulimme että fear tarkoittaa että se unitti jolla on fear pelkää kaikkia muita...
Eli kohta kymmenen vuotta vasaraa hyvät ihmiset. Näin se kello vaan käy...
Eli kohta kymmenen vuotta vasaraa hyvät ihmiset. Näin se kello vaan käy...
Who? Me? No, it was that other guy...
Olen pelaillut nyt vasta kaksi vuotta. Mukavaa on ollut tuo aika, ja lisää on tulossa varmasti moninkertainen vuosimäärä.
Mutta, nyt taitaa olla ensimmäinen ihan virallinen turnaus menossa tuolla Joensuun fantsussa. Menestyksestä siellä en osaa vielä tässävaiheessa sanoa mitään (kaksi peliä takana aloituslohkosta)..
Mutta, nyt taitaa olla ensimmäinen ihan virallinen turnaus menossa tuolla Joensuun fantsussa. Menestyksestä siellä en osaa vielä tässävaiheessa sanoa mitään (kaksi peliä takana aloituslohkosta)..
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Kai tuota se 9 vuotta on tullut pelattua... enimmäkseen Fantsua ja 40kiloista, mutta myös näitä muita GW:n pelijä on tullut myös pelailtua. Necromunda taitaa olla ainut mitä en ole pelannut ( mutta olen peluuttanut sitä rpg:nä )
Ainiin Talismaniakaan en muten ole kokeillut.. Siinä sivussa on sitten vedetty figupelikerhoa kohta pari vuotta,,,,
Ainiin Talismaniakaan en muten ole kokeillut.. Siinä sivussa on sitten vedetty figupelikerhoa kohta pari vuotta,,,,
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Pelannu WHFB:tä...
Hmm...alotin ehkä 6 tai 5 luokalla ja oon nyt kauppakoulun tokalla eli...(nopee laskutoimitus) 5-6 vuotta mut ihan kunnolla rupesin pelaa vast 4 vuotta sitte...ja niistä turnauksista...hmmm...meillä on ollut peliporukan kanssa semmosii omia turnauksia...ja niissä olen sijoittunu johokii (joskus paremmi joskus huonommi) keskivaiheille (n.10 pelaajaa/turnaus) Mutta en oo kertaakaa käyny esimerkiks Ropeconin turnauksissa.