'Nidien Spore minet
'Nidien Spore minet
Eli miten toimivat selkeästi kerrottuna... Olen lukenut codexista nyt muutaman kerran ja olen silti ihan ulalla...
-
head_off
-
TranssiApina
Näin minun tulkinnan mukaan: Asetat Spore Minen jonnekkin 48" sisällä Biovoresta. Ei mitään heittoja. Sitten heität Scatteria ja 1- tai 2d6 (en ole ihan varma) ja siirrät sen Spore Minen siihen.
Huom. Kun Spore Mine scatteroi siitä mihin sen laitoit johonkin suuntaan ja menee jonkun unitin yli, se ei poksahda. Mutta jos se jää sen unitin kohdalle, se räjähtää.
Sitten seuraavalla liikkumisvuorolla Spore Mine lähtee leijumaan 1d6 Scatterin mukaan ja jos joutuu Base Contactiin vihollisen kanssa, se räjähtää. Taikka jos vihollinen ampuu silloin kun on Spore Mine 2" päässä unitista, Spore Mine räjähtää.
Korjatkaa joku jos olen väärässä...
Huom. Kun Spore Mine scatteroi siitä mihin sen laitoit johonkin suuntaan ja menee jonkun unitin yli, se ei poksahda. Mutta jos se jää sen unitin kohdalle, se räjähtää.
Sitten seuraavalla liikkumisvuorolla Spore Mine lähtee leijumaan 1d6 Scatterin mukaan ja jos joutuu Base Contactiin vihollisen kanssa, se räjähtää. Taikka jos vihollinen ampuu silloin kun on Spore Mine 2" päässä unitista, Spore Mine räjähtää.
Korjatkaa joku jos olen väärässä...
"If it bleeds, we can kill it."
-
DarkStalker
Öö... Codexissa sanotaan, että Spore mine räjähtää, jos se pääsee kontaktiin vastustajan kanssa... Olen itse kuullut/lukenut jostakin, että se räjähtäisi tuuman päässä vihollisesta. Alle tuuman päähänhän vastustajasta ei saa mennä ilman assaulttia, joten eikö olisi luonnollista, että Spore räjähtäisi tällaisessa tilanteessa?Servant kirjoitti:Riittää jos spore liukuu 2" päähän unitista (taikka siis on).
Vielä yksi räjähtämissyy:
Synapse creaturet voi ampumavuorolla räjäyttää kaikki Spore minet 24":n säteeltä. Tähän menee kyllä sen koko ampumisvuoro...