miten highlightata mustaa?
miten highlightata mustaa?
tulipa vähän holmösti toi otsikko.. eli siis mitä värejä kannattaa käyttää mustan highlightaukseen?
Melkein mitä tahansa
Mä itse pidän eniten ihan harmaan kautta melkein valkoiseen highlightaamisesta, koska silloin voi tehdä helposti jänniä nmm sovellutuksia kuten siskoille tyylikkäitä nahkatakkeja jne.
Sininen on myös toinen suosittu väri, mutta itse en oikein pidä sen käyttämisestä, koska ylihighlightaaminen saa pinnan näyttämään minusta juuri siniseltä eikä mustalta. Sellaisiin vaisuihin reunustus highlighteihin se ehkä sopisi.
Kuitenkin kannattaa miettiä sen mukaan, mitä olet highlightaassa. Jollekkin demonille voisi sopia purppuraan tai vihreään highlightaus esimerkiksi.
Mä itse pidän eniten ihan harmaan kautta melkein valkoiseen highlightaamisesta, koska silloin voi tehdä helposti jänniä nmm sovellutuksia kuten siskoille tyylikkäitä nahkatakkeja jne.
Sininen on myös toinen suosittu väri, mutta itse en oikein pidä sen käyttämisestä, koska ylihighlightaaminen saa pinnan näyttämään minusta juuri siniseltä eikä mustalta. Sellaisiin vaisuihin reunustus highlighteihin se ehkä sopisi.
Kuitenkin kannattaa miettiä sen mukaan, mitä olet highlightaassa. Jollekkin demonille voisi sopia purppuraan tai vihreään highlightaus esimerkiksi.
And they wonder how he dealt with stress so well..
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Harmaalla kun high lightee niin mustasta tulee sellanen vähän enemmän vaaleahko kuin sinisellä high lightemällä. Ite ainakin käytin esim. vampire counttien wraithiin sinistä high lighteen, ja se näyttää paljon mustemmalle kuin harmaalla hight lightetty. Ei sinistäkään kannata missään nimessä pois sulkea.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Jos et jaksa sekoitella niin kokeile vaikka Shadow Greytä. Se muistuttaa sinisen ja harmaan sekoitusta.crow kirjoitti:no nyt mä menin ihan sekasin, että mitä mä teen.. voi kokeilla sinisen ja harmaan sekotusta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lähinnä riippuu sittä millaista mustaa olet maalamassa, eli kiiltävää vai mattapintasta. Kiiltävää itse saan apremmin aikaisekisi jos käytän hieman sinisävyistä harmaata ja valkoista highlightaukseen.crow kirjoitti:no nyt mä menin ihan sekasin, että mitä mä teen..
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Niin no. Kiiltävyyshän tulee pinnassa esille lähinnä siten, että muutos tummasta vaaleaan tapahtuu aina astetta rajummin jokaisella kerroksella. Hankala selittää.. Kuitenkin mä sanoisin että niitten highligh sävyjen valinta riippuu lähinnä tunnelmasta, joka halutaan mustaan luoda, eikä niinkään pinnan valoa heijastavista ominaisuuksista.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Mielestäni jotain alueita ei edes kannata mustaa väriä highlitita. Koska se jotenkin pilaa mustan värin. esim. tuntuu tosi vaikealta higliteta DEldareitteni warrioreitten ei panssariosat kun ne tekisi niistä liian kilttejä, toisaalta niissä ei paljoa voikkaan highlittia pistää kun on vaan pyöreitä pintoja, tosi vaikea saada niistä mitään hyvän näköistä, ne kyllä on aika pieniä kohtia toisaalta. Mutta luulisin että parhaimman tuloksen saat kun kokeilet itse.
"Summon my army Lich"
Aina kannattaa highlightata jos sen osaa vaan tarpeeksi tarkasti.
Ja mustan highlightaus sinusensävyllä on se pointti ettei se ole puhtaan valkoista ja ainakin mulle näyttää "kiiltävämmältä" kuin samaan tahtiin tehty puhtaalla valkoisella highlighte.
Ja mustan highlightaus sinusensävyllä on se pointti ettei se ole puhtaan valkoista ja ainakin mulle näyttää "kiiltävämmältä" kuin samaan tahtiin tehty puhtaalla valkoisella highlighte.
Jag känner en bot
yritän saada siitä kiiltävä pintaista.. mä tein nyt ehkä vähän tyhmästi sen kanssa. Kaikki reunat highlihghtasin sini sävyillä ja isommat alueet mustasta harmaaseen ja valkonen alue valosimpaan kohtaan.
Jos joskus saan digitaali kameran joltain lainaks voin ottaa pari kuvaa ja voitte sitte kertoa mitä ois kannattanu tehä. Pistäkää joka tapauksessa tänne vielä mielipiteitä, sillä joku muukin voi olla samassa tilanteessä ku mä olin.
Jos joskus saan digitaali kameran joltain lainaks voin ottaa pari kuvaa ja voitte sitte kertoa mitä ois kannattanu tehä. Pistäkää joka tapauksessa tänne vielä mielipiteitä, sillä joku muukin voi olla samassa tilanteessä ku mä olin.
-
Yksisilmä-Joe
Tuossa oli kyllä jo aikaisemmin topic ihan samsta aiheesta: http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... highlight=
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694