"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minkälainen työpiste teillä on?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Sotkuinen pöytä tietokoneen vieressä. ALusta jossa on raapustuksia ja maalia. Löytyy myös vessapaperia ja mäntysuopaa pakasterasiassa.
Kaapa

Viesti Kirjoittaja Kaapa »

Minulla on kaksi työpöytää. Toisessa sekalainen kasa puolivalmista maasto ja toisella 5+maalipurkkia, FB- ja 40K figuja :)
Rosvosektori

Viesti Kirjoittaja Rosvosektori »

no tavallinenhan koulupöytä mulla on. Siinä on puutöissä tehty maalausalusta (kopio GW:n omasta tuotteesta), maaleja sekalainen läjä, kippoja ja kuppeja täynnä pensseleitä sun muita työkaluja...
Times are tough, huh, bud!
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Parisenkymmentä maalia, lamppu, pari ukkoa ja kasa bitzejä, pensselit ja puoli pakasterasiallista mäntysuopaa ovat minun pienellä pöydälläni (mitat jotain 50x50cm).
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Sellainnen koulupöytä missä on pari laatikkoa, pöydän päällä on iso sininen puinen laatikosto joka on täynnä figu tarvikkeita. Sitten on mamman vanha leikkuu alusta suojaamassa pöydän pintaa maali roiskeilta, no ei paljoo auttanut kun oli kymmenen sentiä liiaan lyhyt joten kymmenen senttiä pöydän reunaa on täynnä maali roiskeita ja reikiä. Pöydän siivoan silloin kun siinä on niin paljon romua että pohjaa ei näe eli pari kertaa vuodessa. Pöytä on omistettu siis kaikkeen figuiluun liittyvään eikä koulutyöhön (mihin?).
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Tovi sitten oli autotalli ja siinä auton konepellillä oli romua... oli vähän epäergonominen mutta tuli pöydän mukana sisäänrakennettu kulkuväline ja radio :)
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Tuosta mun pöydältä löytyy kaikki (ja vähän ylimääräistäkin)...
Öböyt 30+ maalia, keskeneräisiä figuja, CD-soitin, kuulokkeet ja 40k:n ja FB:n boxeja jne...jne...jne... sit siinä mun pöydän päällä on sellanen seinässä kinni oleva taso,jossa on esim. sprayt ja army bookit... ( jos ketään kiinnostaa...) :?
Work out, in case future happens.
tomb king of khemri

Viesti Kirjoittaja tomb king of khemri »

meikäläisen pöydällä joka sattuu olemaan meijän vanha keittiöpöytä nii on ihan kaikki mikä liittyy ukkojen maalaukseen ja kokoomiseen. sanomalehti on levitetty sen päälle, maalit ja penselit yhes päässä ja ukot ja niihen liittyvät on toisessa.
olen supermättöherohyperuber tau firewarrior ja pistän sinua tzeentshin greater demonia turpaan(wh 40k firewarrior pelistä)
Lord of Darkness

Viesti Kirjoittaja Lord of Darkness »

Sellainen reilun kokoinen pöytä kattolampun alla. Äärellä pari noja tuolia sekä sänky. Pöydällä erikeeperiä ja Bitz Box sekä erillisenä kasana Spiky Bitz. Armottomasti sanoma lehteä alla, lots of maaleja sekä nauloja. Sekaan kaikki muu irtain mitä tarvitaan yleensäkkin figuja tehdessä. :D
NEVER fear to use the biggest gun. At liberum
SiMe

Viesti Kirjoittaja SiMe »

Omistan järkyttävän pöydän joka on liian alhaalla joudun istuu jakkaralla joka aiheuttaa reumaa ja tuskaa... ukot on sikinsokin kaikkialla huoneessa eri pöydillä. Järjestelmällisyyteni ansiosta olen hukannut wraithlordin ja kaikkee muuta pientä... (sinne meni 20e...). Meitä kaikkia maalisähläreitä yhdistää yleensä sekaiset huoneet ja kauhea järjestys, ainakin mitä tuntemiini ihmisiin tulee (älkää hakatko pliis, mut jos niin EI NAAMAAN!).
Yabo

Viesti Kirjoittaja Yabo »

Pöytä on sellanen iso vanha työpytä (joku bilnääs tai sellanen) ja siinä on sellane alusta...

Just tällä hetkellä teen kaupunki maastoa 40k:hon joten pöytä ei oo kovinkaan siisti, tosin yritän aina hieman siistiä sitä mutta minkästeet.
Maalatessa pöytä on ihan järjstyksessä.
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Mulla on tällähetkellä erittäin sotkuinen pöytä! (pitäis varmaan järkätä se uuteen uskoon :))
Mä maalaan sanomalehden päällä, ettei uuteen pöytään tulis mitään maali sotkuja.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Iso_Arska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iso_Arska »

Ihan siistinä mä sitä oon aina pitäny. Kyllä mulla ainakin kun vähän järjestelee, niin tavarat pysyy hyvin siististi pöydällä.
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne

Käy täällä
Phoenix_fx

Viesti Kirjoittaja Phoenix_fx »

Luulisin että sen maalipurkki, figu, maastosälä, pensseli ja muun romun alla on pöytä. En kyllä ole varma... Ai juu, ja totta toki tietokone pitää samasta kasasta löytyä.
Who? Me? No, it was that other guy...
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jep jep, oikeastaan 2 työpistettä, tollanen modellaus pöytä ja toinen maalauspöytä siinä takana hyllyt missä kaikkee kamaa, ja toise pöydä päällä vitriini missä on figuja.

parise kuvaa siitä:

http://koti.mbnet.fi/baretul/Omat_hahmo ... _area2.jpg
http://koti.mbnet.fi/baretul/Omat_hahmo ... _area3.jpg
http://koti.mbnet.fi/baretul/Omat_hahmo ... _area4.jpg
Ezrael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ezrael »

Ovat levittäytyneet joka puolelle.... Mihin tahansa kämpässä katsookin, figuja, maaleja tai muuta GW kamaa näkyy...
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Maalaus alueeni on erittäin pieni. Onneksi nyt sain siihen tehtyä maalaus alustan. Alustan hyllyllä on maalit, siveltimet, ukkoja ja kaikkee sälää ja maalaus tasolla on maalaus tila, maaleja, ukkoja ja kaikkee sälää. Sitten on kaks lamppuu.
Ainiin, lisäksi pöydän alla on kolme pahvilaatikkoa ja viereisen koulupöydän hyllyllä yksi ja kaikki on täynnä sälää.
Janne Koskinen

työpiste

Viesti Kirjoittaja Janne Koskinen »

mulla kaikki tavarat on yhessä läjässä ja maalit pitkin missä sattuu
ja kokoon äijät näppiksen päällä :)
Janne "Kohfel" Koskinen
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Ekana maalasin keittiön pöydän ääressä alustan päällä, mutta sitten mut pakotettiin omaan huoneeseen (ei varmaan tarvii kertoo kuka). Omassa huoneessa oon sitten maalaillu koulupöydällä alustan päällä ja maalit ja maalattavat heti ulottuvilla. Eihän sitä koulupöytää ees tarvita...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Suraavat löytyy pöydältä jossa ei ole erillisiä tasoja:
40+ maalipurkkia
siveltimiä
green stuffia
static grassia
hiekkaa
bitz box
50+ figua eri vaiheessa
Sprueja
vettä