[Fb] Battle of Broken Friendship
[Fb] Battle of Broken Friendship
Reportti löytyy tuolta:http://www.sunpoint.net/~sahola/kuvat.htm
Palautetta wandet.
Kuvat ehkä voivat olla epäselviä mutta eihän kukaan ole täydellinen.
Palautetta wandet.
Kuvat ehkä voivat olla epäselviä mutta eihän kukaan ole täydellinen.
Viimeksi muokannut Nippe, Ma 13.10.2003 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
näh palomuurit on parempiaSnogo kirjoitti:joop eli pop up stopper käyttöön.
ja kun niitä popuppeja tulee pistäkää ne silleen alas nii ne ei hypi uudestaan
On kokeilkaa sunpoint.net tai 250x.com niillä on oma palvelin mutta helvetisti vähemmän levytilaa ja kuvan koko max 500kt (0,5Mt). Tai sitten kirjoitatte raportin tänne ja jätätte kuvat pois ei se voi niin kauheata olla jos kuvat jää pois-.Nippe kirjoitti:Mullakin meni järki. Mutta kun en ite osaa hoitaa hommaa niin mulla ei ole paljoa valittamista. (silti angelfire on surkee)
Temporarily Unavailable
The Angelfire site you are trying to reach has been temporarily suspended due to excessive bandwidth consumption.
The site will be available again in a few hours
Kaks päivää sanonu noin toi angelfire!! pist se raporttis vaan tänne...ne kuvat kuitenkaa oo kattomisen arvoisia..
The Angelfire site you are trying to reach has been temporarily suspended due to excessive bandwidth consumption.
The site will be available again in a few hours
Kaks päivää sanonu noin toi angelfire!! pist se raporttis vaan tänne...ne kuvat kuitenkaa oo kattomisen arvoisia..
Orcs & Goblins '03 ->
Örkki näkökulmaa
Tässä pieniä örkki näkökulmia + korjauksia!
Listat.. jos jollekkin jäi epäselväksi...Siis varmasti jäi!
Dalai (minä):
Orc boss
Great weapon
Drog´s dread´ard armor
20 orkkia
musicantti
champpa
20 orc big unia
spears
shields
full cmd
banner of butchery
6 wolf boyz
spears
musicant
5 savage orc boar boyzia
Champpa
warpaint
spears
shield
5 orc boar boyz
champpa
Doom diver
Ystäväni NeeLa:
orc bossi kärryis (oli hyvä valinta tollast tykkiarmeijaa vastaan!)
Spear
ironskin shield
light armor
21 BO
full cmd
Night banner
great weapon
25 common goblins
hw + shield
LA
musicant
champpa
40 night goblins
3 fanatic
full cmd
orc chariot
2 spear chukka
20 orcs
full cmd
Kääpät kertokoot oman listansa jos haluavat...
Niin sitten näkökulmiin/korjauksiin!
nippe kääpiövuoro 4:
Tykki ampui kärryä metsän yli...Vaikka tykki sattuikin olemaan kukkulalla en usko, että tämä on mahdollista.
Nippe kääpiövuoro 6:
Eikä se edelleenkään kuollut siitä kivestä se crew...
TeeLa örkkivuoro 6:
Tämä tapahtui muistaakseni vasta pari vuoroa myöhemmin.
Dalai örkkivuoro 9:
Se kenraali sitte heitti 3*2 osumiseen eli ei tappanu yhtään...Muutenhan tilanne olisi ollut tasan!
Ja lopuksi vielä...Kysymys onko katapultille sanottu sellanen sääntö, että jos yli 50% ukon basesta jää templaten alle niin se on automaattinen hitti ?
Oma kommenttini pelistä on "olihan se kiva kerran, mutta en kyllä haluaisi pelata tuollaista peliä enään uudestaan"
Laamane
PS.Ette viittis valittaa oikein kirjotuksesta...Oon surkee kirjottaa tiedetään =) =)
Listat.. jos jollekkin jäi epäselväksi...Siis varmasti jäi!
Dalai (minä):
Orc boss
Great weapon
Drog´s dread´ard armor
20 orkkia
musicantti
champpa
20 orc big unia
spears
shields
full cmd
banner of butchery
6 wolf boyz
spears
musicant
5 savage orc boar boyzia
Champpa
warpaint
spears
shield
5 orc boar boyz
champpa
Doom diver
Ystäväni NeeLa:
orc bossi kärryis (oli hyvä valinta tollast tykkiarmeijaa vastaan!)
Spear
ironskin shield
light armor
21 BO
full cmd
Night banner
great weapon
25 common goblins
hw + shield
LA
musicant
champpa
40 night goblins
3 fanatic
full cmd
orc chariot
2 spear chukka
20 orcs
full cmd
Kääpät kertokoot oman listansa jos haluavat...
Niin sitten näkökulmiin/korjauksiin!
nippe kääpiövuoro 4:
Tykki ampui kärryä metsän yli...Vaikka tykki sattuikin olemaan kukkulalla en usko, että tämä on mahdollista.
Nippe kääpiövuoro 6:
Eikä se edelleenkään kuollut siitä kivestä se crew...
TeeLa örkkivuoro 6:
Tämä tapahtui muistaakseni vasta pari vuoroa myöhemmin.
Dalai örkkivuoro 9:
Se kenraali sitte heitti 3*2 osumiseen eli ei tappanu yhtään...Muutenhan tilanne olisi ollut tasan!
Ja lopuksi vielä...Kysymys onko katapultille sanottu sellanen sääntö, että jos yli 50% ukon basesta jää templaten alle niin se on automaattinen hitti ?
Oma kommenttini pelistä on "olihan se kiva kerran, mutta en kyllä haluaisi pelata tuollaista peliä enään uudestaan"
Laamane
PS.Ette viittis valittaa oikein kirjotuksesta...Oon surkee kirjottaa tiedetään =) =)
Orcs & Goblins '03 ->
Toinen huijaus kääpiöiltä. Organ ei kuulu mun 1000pts listaan mä näimmä unohdin poistaa se siinä 1500pt tapauksen jälkeen. Niinku aina tästä voidaan syyttää örkkejä: Mitäs menitti sekottaan mun pään sillä muka 1500pelillä.
Ja tosta kärryn ampumisesta. Kuka yritti hyökätä metsän läpi kylkeen?
Ja ehkä se crew tyyppi ei kuollut mutta kyllä se viimeistään kuoli ku hyökkäsin Sukan kimppuun. Se on nyt ihan sama millä vuorolla se kenraali snotlingi lähti pois ku joku oli siirrellyt niitä puita sieltä Thundereiden takaa "Nää oli enemmän täälempänä...."
Tätä ei tehdä toista kertaa enää ikinä.
Ja tosta kärryn ampumisesta. Kuka yritti hyökätä metsän läpi kylkeen?
Ja ehkä se crew tyyppi ei kuollut mutta kyllä se viimeistään kuoli ku hyökkäsin Sukan kimppuun. Se on nyt ihan sama millä vuorolla se kenraali snotlingi lähti pois ku joku oli siirrellyt niitä puita sieltä Thundereiden takaa "Nää oli enemmän täälempänä...."
Tätä ei tehdä toista kertaa enää ikinä.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=14912
se oli ihan laillinen charge...mut en sitte tehnykkään sitä...Boareilla oli parempaa tekemistä (juosta ulos kentältä)
Snogo te kääpiöt kämmäilitte...sä vaan nauroit koko ajan niin et edes huomannu mite paljon kämmitte
se oli ihan laillinen charge...mut en sitte tehnykkään sitä...Boareilla oli parempaa tekemistä (juosta ulos kentältä)
Snogo te kääpiöt kämmäilitte...sä vaan nauroit koko ajan niin et edes huomannu mite paljon kämmitte
Orcs & Goblins '03 ->