"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cadialaisten doktriineista

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Badruk ´eadsplitta

Cadialaisten doktriineista

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Siis kun kaveri luku codeksiani ja "löysi" sieltä jutun jonka mukaan cadialaiset ei saa ottaa esim carapace armourya jne. siis niitä mitä ei oo lueteltu sivulla 58 kohdassa cadian shoc troop?

Kiitos jo etukäteen!!!!!!!!!!
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

niin eli jos käytät Cadianeille ennalta määritettyjä doktriineita niin et voi ottaa muita doktriineja.

voit kyllä ottaa ihan normaaleja carapace armoreita, se doktriini tarkoittaa vaan sitä että voit ottaa myös carapace armorit perus mosureille...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Fengel

Re: Cadialaisten doktriineista

Viesti Kirjoittaja Fengel »

[quote="IGCaptainLegolas"] kaveri [/quote]
Se olen minä :roll:

Eli selvitäs vielä: Cadianit voi ottaa vaan niitä Doctriineja mitkä on sivulla 58?
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Jos käytät Cadialaisiasi ihan perus Cadialaisina niin he käyttävät sivulla s.58 olevia, heille määrättyjä, sääntöjä.

Mikään ei kylläkään kiellä sitä että käyttäisit heitä joinakin toisena IG armeijana ja valitsisit itse doktriinit heille itse.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”