"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Millä armeijalla kävisin pelaan?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Skarsnik, puhuin "pitkän matkan" Salamanderit ampuvat/sylkevät kyllä, mutta sitä ei oikeastaan pitkään matkaan itse luokittelisi (15")
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Kääpiöt :D Heillä on asenne kohdallaan, ovat hyviä lähitappelussa, ampuminen on tehokasta. Ainoat huonot puolet on hitaus(mikä ei tarkoita että armeija olisi pelkkä puolustus armeija) eikä magiaa(mutta vastineeksi taika esineitä on kiva luoda :D.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Iso_Arska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iso_Arska »

Kuvauksesi viittaavat suoraan wood elffeihin.

- Ampuminen ja liikkuvuus on voimakkain puoli

- persoonallisuus taattu

- maalaaminen ei helppoa, ja kyllä sitä konvertoidakin pystyy (katso uusin WD)

- Magia toimii, mutta ei kuitenkaan ratkaise peliä

Siispä sanoisin että kannattaisi ehkä pelata wood elffeillä. Toiset vaihtoehdot ollaankin jo mainittu.
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne

Käy täällä
Jake da evil

Viesti Kirjoittaja Jake da evil »

mieti mikä se pieni olio sisälläsi on, onko se haltia örkki ihminen vai mikä lie kääpä :) ... oletko kokeillut mikä taktiikka sinua kiinnostaa, mitä käytät pelissä? kannattaa miettiä itselläni on hiukan sama vika mutta, en ole paljonkaan ehtiny ostella...

yksi hyvä tapa, jos tykkäisi muuten esim dark elffeistä muttei jaksaisi maalata niitä sen takia että niillä ei paljon mitään "haastavimpia" maalauskohteita ole niin konffaa omia otat ukon käteesi ja teet siitä persoonallisen
DaTasteMySword!
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

No jotas nyt jotakin!!! Ota kääpiöt! Niissä on kaikkea mitä mies voi tarvita :)
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Cresent

Viesti Kirjoittaja Cresent »

tomb kings!!!!

nopea
ampumista
muutama lähitaistelu yksikkö
taikominen
Skarsnik

Viesti Kirjoittaja Skarsnik »

Sipulih kirjoitti:Skarsnik, puhuin "pitkän matkan" Salamanderit ampuvat/sylkevät kyllä, mutta sitä ei oikeastaan pitkään matkaan itse luokittelisi (15")
ahaa, ei ollut varmaa tietoo mutta sain vaan sellasen käsityksen kun luin jotain juttua. :roll:
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Puskajussit olisivat tietysti jotain...

Mutta entäs sitten kääpiöt?

Plussaa:
-Kestäviä
-Luotettavia
-Kivat riimu-esineet. Kavereitten naamat aina vääntyilevät kivasti kun ruvetaan puhumaan kääpien taika-esineistä.
-Mahdollisuus lukita vastustajan taikominen lähes kokonaan (eikä tähän välttämättä tarvita Masta Stamp of Valayaa)
-Monipuolinen ampumisvalikoima. Thundererit, Crossbowmenit ja viittä erilaista sotakonetta
-Hyvä hinta/laatu suhde peruswarrulla.
-Asenne

Miinusta:
-Hitaita. HYVIN hitaita.
-Ei magiaa, paitsi ylihintainen Anvil of Doom, jonka spellit dispellataan käden käänteessä.
-Aivan liikaa partojen maalaamista

Siinä nyt oli jotain... Jos sinua ei haittaa se, että armeijasi ottaa aina chargen vastaan (Ei välttämättä hirveää, kääpiöt lyövät joka tapauksessa viimeisinä ja kestävät paljon rankaisua), etkä pääse paiskomaan Power Dicejä, valitse kääpiöt. Sons of Grungi wait for you.
kp

Viesti Kirjoittaja kp »

Sanotaan että tässä vaiheessa olen saanut jo hieman rajattua vaihtoehtoja.

-chaos(slaanesh)
-dark elves(taas)
-wood elves
-lizardmen
-vampire counts (lamia tai von carstein)
-skavenit (vaikka sitä ei kukaan ehdottanutkaan)

oon kahlannut noi armybookit läpi ja todennut että yllä mainitut ois osuvimpia tyylillisesti, pelillisesti ja maalauksellisesti. kiitos ajettelun aiheesta. voisin vaikka pistää pollin pystyyn. antaa sotavasaralaisten päättää
kohtalostani. :D
nyt paljon viisaampana foorumin säännöistä
Atsu

Viesti Kirjoittaja Atsu »

Seuraavaksi kun saat armeijan eteesi (oli se sitten mikä tahansa) niin kannattaa jo alussa ruveta suunnittelemaan sitä. Mahdolliset konversiot, armeijan tyyli yms. Itse olen jo monta kertaa ollut myymässä noita Vampyyrejä, mutta jokin sinne aina on vetäissyt takaisin. Vähän aikaa minua piti lähes ainoastaan noissa kiinni mahtavat ideani konvertoida jokainen Black Knight. Nyt olen jo kiintynyt koko armeijaan eikä paluuta ole.

Olen myös huomannut, että turnaukset auttavat paljon armeijan tekemiseen. Se pistää ainakin maalaamaan ja kokoamaan, mutta kannattaa pitää mielessä, että ei sutaise niitä figuja miten sattuu, jos haluaa vielä katsella niitä jälkeenpäin.

Minulla on ollut myös noita taukoja jopa kuukausia, kun ei vaan jaksa maalata niitä lurkkeja, lurkkeja, lisää lurkkeja, zombeja, lurkkeja.. plääh.
Sopivan tauon jälkeen sitä saa taas joskus innostuksen (ainakin minä sain) käyntiin ja kaivaa ne figut kaapista ulos.

Vaihdatko muuten armeijaa, koska pidät muita figuja aina vain hienomman näköisiltä tms? Minä en ole nykyään pahemmin enää kiinnittänyt huomiota mihinkään uusiin figuihin. En tiedä miltä uudet Lizzut tai Chaokset näyttävät yms. Ehkä sinun kannattaisi tehdä vähän samalla tavalla, mutta tämä tuskin on vaihtoehto. Itselläni on vain ongelmana se, että en jaksa vaivautua, kun nyt on taas "tauko" menossa.
kp

Viesti Kirjoittaja kp »

heh. eihän tässä foorumissa voikkaan aloittaa äänestystä. nyt jos joku joka niitä pystyy alottamaan voisi pistää pystyyn: mikä kp:n kohtaloksi äänestyksen ja katsoa armeija vaihtoehdot ylemmästä viestistäni, niin olisin erittäin tyytyväinen.

Sitten Atsutane..
kun uusi armybookki ilmestyy, niin moni asia näyttää siellä uudelta ja hienolta, mutta koska myönnän palanneeni vanhojen armeijoiden pariin uudestaan ja uudestaan, niin en voi sanoa että ongelmani olisivat uudet armybookit, vaan se että huomaan aika ajoin eri armeijoissa uusia ja äkyttömän mielenkiintoisia ideoita, taktiikoita, maalausmahdollisuuksia..
hyvää kommenttia kuitenkin.
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Kas, jollain muullakin on sama ongelma. Itse pysyin vampyyreissä jopa pari kuukautta, kun ostin aina vain uuden laatikon vanhan valmistuttua. Sitten hetken mielijohteesta luovutin ne kaverille ja sain rottia. Hmm...

Kannattaa vain yrittää hallita mielensä ja ostaa saman armeijan yksiköitä.

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
kp

Viesti Kirjoittaja kp »

Valitsen slaaneshin demoni armeijan. Se on:
nopea
maaginen
ja jotain..
voin aina hävitessäni vedota siihen kuinka kuraa demonit ovat

liitän siihen varmaan jossain määrin pukkeja ja kuolevaisia, mutta katotaan. kiitos kaikesta palautteesta.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

No, sehän on hienoa, meikäkin tykkäisi puolialastomista iloisista demonittarista... :wink:
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”