"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Daemonhunterit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
TranssiApina

Daemonhunterit

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Käyttääkös joku näitä? Aika kalliilta tuntuvat mutta... eiköhän noi saa jotain aikaan pelissäkin.
"If it bleeds, we can kill it."
The Unforgiven

Viesti Kirjoittaja The Unforgiven »

Mä ainakin alotin just keräämään D-Huntteja ja kyl ne ihan hyviltä waikuttaa kun wertaan kaverin Dark Angeleihin. Grey Knightit on tosi hyviä ja Assasinit on hyviä (ainakin jotkut). Voisko joku kertoa, kun en ite muista et miks GK dreadnought maksaa 5 pojoo enemmän kuin normaali.
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Malekith kirjoitti:Voisko joku kertoa, kun en ite muista et miks GK dreadnought maksaa 5 pojoo enemmän kuin normaali.
GK Dredillä on Ws 5 kun taas normaalilla on Ws 4
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Toda noin... osaiskohan kukaan sanoa että onko niitten assassiinejen säännöt muuttunut tuosta codex: assassinista, ei millään kehtais ostaa codex: demonhunteria pelkästään noitten assassiinejen takia...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Robocop

Viesti Kirjoittaja Robocop »

Ne on samat..En oo kyllä ihan varma. :)
One Man Army.
"Eat shit and live, asshole!" -Marshal Law
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Aasimar kirjoitti:Toda noin... osaiskohan kukaan sanoa että onko niitten assassiinejen säännöt muuttunut tuosta codex: assassinista, ei millään kehtais ostaa codex: demonhunteria pelkästään noitten assassiinejen takia...
Jos oikein muistan, niin Codex: Assassin:in assassiinit ovat käyttökelpoisia. Vain DemonHunter/joku armeija missä on Demonin metsätäjiä (ja Inkvisitori) käyttävät vain Codex: Demonhunters:in Assassiinejä.
Korjatkaa jos olen väärässä.

-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Jos haluaa käyttää Assassineita jonkun toisen armeijan kanssa, niin kannattaa hankkia Codex: Assassins, jos taas haluaa rakentaa DH armeijaa ja käyttää siellä assassineita, niin silloin kannattaa hankkia DH codex. DH:n assassinet ovat kuulemma samat kuin eriliisen codexin assassinet, mutta niillä on erikoissäännöt, kuten se, että niitä saa vain, jos armeijassa on Inquisitor tai/ja Inquisitor Lord.

DH codexi ei syrjäyttänyt Assassin codexia, mutta DH:n armeijassa saa käyttää vain sen codexissa annettuja assassin-sääntöjä. Kaikki muut armeijat käyttävät erillisessa codexissa kerrottuja sääntöjä.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Ja sitten vielä se että useissa turnauksissa (kuten nyt tuleva Thunderhawk Down) ei ole Assassins-codexi käyttökelpoinen, vaan assassinien säännöt otetaan DH-codexista, josta seuraa se ettei salamurhaajaa saa ottaa ellei armeijassa ole inquisitoria.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Olen HYVIN ulkona siitä, millainen assassin on pääpiirteiltään... joten kysynpä vain, että voikos DH armeijan tehdä siltä pohjalta ettei ota yhtään assassinia? Siis onkos mahdollista tehdä toimivakin armeija ilman heitä? Vai ovatko he sama asia, kuin pelaisia ritareita ilman haarniskoja?
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Deceased kirjoitti:Siis onko mahdollista tehdä toimiva armeija ilman assasineja? Vai ovatko he sama asia, kuin pelaisia ritareita ilman haarniskoja?
Ei ainakaan minun mielestäni sillä assasinit syövät hirveästi pisteitä jo valmiiksi elitistisessä DH armeijassa. Esim. eversonin on aika vaikee hankkii pojoja takasin sillä sen pitäs osuu joka kierros ja saada aikaan maksimaalista tuhoa (eli tappaa esim. Lascannon marine) joka on aika taas käytännössä aika vaikeaa. Mutta itse olen ainakin suunnitellut ottavani yhden (luultavasti callidus) 1500 pisteen armeijaan sillä pelaan "fluffi pohjalta"
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

neo kirjoitti: Ei ainakaan minun mielestäni sillä assasinit syövät hirveästi pisteitä jo valmiiksi elitistisessä DH armeijassa. Esim. eversonin on aika vaikee hankkii pojoja takasin sillä sen pitäs osuu joka kierros ja saada aikaan maksimaalista tuhoa (eli tappaa esim. Lascannon marine) joka on aika taas käytännössä aika vaikeaa. Mutta itse olen ainakin suunnitellut ottavani yhden (luultavasti callidus) 1500 pisteen armeijaan sillä pelaan "fluffi pohjalta"
Tarkoitat varmaan Vindicarea etkä eversoria. Tosiaan Vindicare ei ole mikään massatappaja, mutta sen hyöty piilee jossain aivan muussa, kuten noiden hvy. weaponien eliminoimisessa.
Callidus on selvästi kovin assassin. Se, että sen pystyy laittamaan mihin tahansa pelikentällä, sitten fleikuttamaan sillä tappavalla flametemplate aseella ja vielä assaulttamaan invusavet ohittavalla power weaponilla yhdellä vuorolla tekee siitä... Noh, vähintäänkin kustannustehokkaan.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Abu kirjoitti:Tarkoitat varmaan Vindicarea etkä eversoria
Aivan, kiitos Abu. Ja kyllä olen samaa mieltä tuosta calliduksesta paitsi että kun se aloittaa reservistä alkaa tulla kiire esim. vuorolla 3 pistää jengiä kasaan 120 pisteen edestä. En sano et se on mahdollista on vain kiire/pitää tappaa kalliita ukkoja :)
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Otan tuon vastaukseksi "Ei niitä tarvitse välttämättä"... :) Ihan hyvä vain... itseäni ei innosta kuin inkvisiittorit ja ne kaunoiset power-armor pojat... :roll: Lie saanko muuta aikaseksi kuin menoja euroissani, mutta näyttääpähän hienolta... :) Kiitoksia...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Robocop

Viesti Kirjoittaja Robocop »

Ei ne assassinit enää kyllä niin kovia ole, toisin kuin kakkosedikassa (Mun Eversor tappo HiveTyrantin, pari warriorii ja Genestealerii lähitaistelussa ja jäi vielä henkiin). Callidus ja Culexus on aika kovia kyllä.

Hienoimmat ukot kyllä DH:illa on Grey Knightit ja Coteaz. Ja Eversor on älyhieno myös.

Onko kukaan käyttänyt ikinä Grand Masteriä HQ:na? Onko tuottanut tulosta? Näyttäisi olevan aika kova, liian kallis kyllä. Parissa pelissä oon käyttäny, en kyllä tiedä onko maksanu itteään takasin..Mutta Hienoja ne GK Termikset, niistä saa konvertoitua makeita GM:eitä.
One Man Army.
"Eat shit and live, asshole!" -Marshal Law
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Robocop kirjoitti:Hienoimmat ukot kyllä DH:illa on Grey Knightit ja Coteaz. Eversor on myös älyhieno.
Omasta mielestäni titteli kuuluu Grey knight justicarille: Se figu säteilee uhoa ja mahtipontisuutta. Pidän myös Kasrkin modeleista käytettynä inquisitorial storm troopereina (okei en tiiä lasketaanko nämä :))
The Unforgiven

Viesti Kirjoittaja The Unforgiven »

Hienoimmat figut on Termostaattorit ja Vindicare
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Itse tykkään myös paljon Death Cult Assassineista =) Mutta riitti niistä figuista...

Saakos näistä toimivaa listaa aikaseksi? Oisko mitään ehdotuksia mitä siihen pitäisi tunkea?
dark vilage

Viesti Kirjoittaja dark vilage »

d-huntterit on kyllä siistejä mutta vähän kalliin puoleisia :D
Kuva
veeonkoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veeonkoo »

No Grey knightit on aika hyödyllisiä, samoin inquisitorial storm trooperit ovat kannattava valinta.
Hark! O' Nightspirit
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Pelasin pari patrol-peliä ja huomasin, että GK:ien erikoisomaisuudet ovat hyvin hyödyllisiä varsinkin psychic poweria käyttäviä vastustajia vastaan sekä ei-power armoureissa olevia vastustajia vastaan. Stormtrooperit plasma guneilla olivat positiivinen yllätys. Ainakin hinta/hyöty-suhde oli oikein hyvä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”