"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

TAIAT?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
teclis

TAIAT?

Viesti Kirjoittaja teclis »

eli miten ne säännöt oikeen menee?
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Löytyy sääntökirjasta
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Grond

Re: TAIAT?

Viesti Kirjoittaja Grond »

teclis kirjoitti:eli miten ne säännöt oikeen menee?
Eli jos omistat sääntökirjan, ja et ymmärrä noista taikasäännöistä jotakin kohtaa, voit laittaa hieman specifisemmän kysymyksen. Perussäännöt kuuluvat Newbie-corneriin, eli jos tarvitset selitystä johonkin kohtaan, voit laittaa vaikka privaa minulle tai jollekin Newbie-cornerin ryhmän jäsenistä (lista löytyy käyttäjäryhmistä). (EDIT: tai tietenkin Kharonille, jonka nimeä ei tuolla näykään).

Jos taas et omista sääntökirjaa (tai peliporukastasi kukaan ei omista), ja yrität saada säännöt selville tätä kautta, olet hieman harhateillä. Pelaaminen vaatii, että jollakin pelaajalla on tuo kirja.
teclis

Viesti Kirjoittaja teclis »

kiitti pitä sit kysyy vaik kharonilt
Drou

Viesti Kirjoittaja Drou »

ei millään pahalla, mutta aika ironista että itse Teclis tulee tässävaiheessa kyselemään että kuinkas näitä taikoja tehdään :D :D :D
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

teclis kirjoitti:kiitti pitä sit kysyy vaik kharonilt
Jep, saa toki minuakin vaivata - juuri siksihän tuota newbie-cornerin ryhmää laajennettiin, että vastaaminen ei jää yhden ihmisen harteille - esimerkiksi tänään olen kyllä koneen äärellä koko päivän, eli minut saa kohtuullisen nopsasti kiinni ja vastaamaan ;).
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

gw kotisivuilla warhammer chroniclessissa on pdf magiasäännöt, lyhyesti ja selkeästi.

1. generate power dice
2. cast spell
3. fails or succeds
4. dispell
5. dispell any "remains in play"
6. 2-4

tai jotain sinne päin, en itse käytä magiaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”