"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cypher

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Henri Ketonen

Cypher

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

...Kun Cypherin pistoolit ovat master-crafted, niin voiko se heittää lähitaistelussa hyökkäyksiä uudestaan? Kun Cypher lasketaan Powerweaponilla aseistetuksi, niin millä aseella se oikeastaan hyökkää?
zqmfgb
The Captain
Valvoja

Re: Cypher

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Henri kirjoitti:...Kun Cypherin pistoolit ovat master-crafted, niin voiko se heittää lähitaistelussa hyökkäyksiä uudestaan? Kun Cypher lasketaan Powerweaponilla aseistetuksi, niin millä aseella se oikeastaan hyökkää?
Ei. Pistoolin master-craftaus ei toimi lähitaistelussa. (Chapter Approved Q&A v.2.0 - tosin samaan hengenvetoon täällä kielletään kahden MC-aseen ottaminen samalle jampalle, mutta uudessa IG-codexissa se sallitaan...)

Cypher hyökkää kait pistoolillaan (tosin omalla strenallaan, ei plasma pistolin strenalla). Se on niin hyvä jätkä, että pystyy ampumaan panssarin raoista. Minnekähän se hukkasi C'Tan-puukkonsa...?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

The Captain kirjoitti: Minnekähän se hukkasi C'Tan-puukkonsa...?
Luin tuosta joltain foorumilta, että jossain WD:ssä olisi ollut tarinanpätkä, että Cypher olisi lyönyt tuolla puukollaan Decieveria, ja puukko olisi sulaunut sen necrodermikseen. Sinne meni.
Phil Kelly says "No!"
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Garoth kirjoitti:
The Captain kirjoitti: Minnekähän se hukkasi C'Tan-puukkonsa...?
Luin tuosta joltain foorumilta, että jossain WD:ssä olisi ollut tarinanpätkä, että Cypher olisi lyönyt tuolla puukollaan Decieveria, ja puukko olisi sulaunut sen necrodermikseen. Sinne meni.

Hehheh, näen oikein sieluni silmin miten suuuri ja maahtava Cypher humauttaa Deceiveriä legendaarisella miekallaan, joka kuitenkin iskusta sulaa lätäköksi. Siinä mahtaa tulla suru puseroon :wink:

Muttamutta...

Itse tosin luin WD:stä, juuri siitä missä uudet Cypherin säännöt tulivat, että se miekka olisi joku todella arvokas (Lion Sword?) eikä Cypher koskaan raaski käyttää sitä äksönissä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Abu kirjoitti: Hehheh, näen oikein sieluni silmin miten suuuri ja maahtava Cypher humauttaa Deceiveriä legendaarisella miekallaan, joka kuitenkin iskusta sulaa lätäköksi. Siinä mahtaa tulla suru puseroon :wink:

Muttamutta...

Itse tosin luin WD:stä, juuri siitä missä uudet Cypherin säännöt tulivat, että se miekka olisi joku todella arvokas (Lion Sword?) eikä Cypher koskaan raaski käyttää sitä äksönissä.
Vanhoissa säännöissä Cypherillä oli pistooliensa lisäksi pukko (ja tietysti vielä se Lion Sword jota kaveri ei käytä lähiksessä), jolla huitoa lähitaistelussa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”