"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kannattaako oottaa?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
faeruithir

kannattaako oottaa?

Viesti Kirjoittaja faeruithir »

oon kuullu että wood elffien army bookki tulee vasta ensi vuoden puolella, joten kannattaako oottaa sita ku aikoisin rueta keräämään niitä joten onko ne tarpeeksi hyviä että niitä kannattas oottaa?
Kab

Viesti Kirjoittaja Kab »

Jos kyseessä on ensimmäinen armeijasi niin sanoisin että kokeille ensin jollain muulla. Sitä kun ei tiedä minkälaisia GW niistä tekee. Mie oon tyytyväinen jos se kirja tulee ensi vuonna, epäilen kyllä kovasti.
onko ne tarpeeksi hyviä että niitä kannattas oottaa?
Tällä hetkellä, mielestäni, on ne. Vastustajat eivät tykkää kyseisestä armeijasta, mutta kyllä sillä pelaa ihan hyvällä mielellä. Kuten jo totesin, WE saattaa käydä läpi suuren muutoksen niin en tiedä palkitaanko odotus.
AapoAlas

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Huhhuh, tästä on n.3000000 viestiä =D No eipä mitään, eli lyödäämpä ässät hihasta ja puhutaan rautaista asiaa.

-WE Army Book ilmestyy vuonna 2005
-WE on tällä hetkellä tajuttoman kallis rahallisesti, lähes pelkkää metallia
-WE on kuulemma vaikea armeija pelata
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Aapel1 kirjoitti: -WE on kuulemma vaikea armeija pelata
We on vaikea armeija pelata.
faeruithir

Viesti Kirjoittaja faeruithir »

kiitti neuvoista
AbooZe

Viesti Kirjoittaja AbooZe »

we on vaikein armeija pelata
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Welffit on aika helppoja pelata. Vaikka verrattaisiin toisiin armeijoihin.

Pitää vain olla lukenut sääntökirja.

-J
SaatananKuriiri

Viesti Kirjoittaja SaatananKuriiri »

Kyllä se nyt on valitettavasti sillä lailla että Wood elfit uusitaan aika #?!!"#!#!½ ajan päästä joten itse ehdottaisin jotain muuta armeijaa. Toisaalta niist voi tulla SIKA HIENOJA... :wink:
I heard from my lord Satan, that you have made a lot of sin. That will make you suffer... and send you strait to Hell(sinki).
Dragonize

Viesti Kirjoittaja Dragonize »

Joo, ala vaikka keräämään jos elffejä haluat, niin vaikka HE:jä. Aloita jollain toisella armeijalla (lissut on hyvä, miinuksena että kaikki taitaa kerätä sitä nykyään ja se on kallis rahallisesti), tai tee rohkea veto ja ala keräämään Dog´s of waria. Pointti on kuitenkin se että kerkeät kerätä yhden armeijan jotain muuta ennen kuin WE edes ilmestyvät...
"Knowing how to play with them is a different thing than actually doing it"
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

mun mielestä kannattaa alotta sillä armeijalla josta ite tykkää ja opetella pelaa. mun mielestä warhammerissa ei oo mitää helpompaa ja vaikeempaa armeijaa. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”