"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mun uusia keskeneräisiä figuja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Grom

Re: mun uusia keskeneräisiä figuja

Viesti Kirjoittaja Grom »

Sanon vaan sen, että muutamasta kuvasta ei saa yhtään mitään selvää.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

etkä vieläkään ole oppinut pienentämään kuvia, ottamalla tosta figujen ympäriltä tuota aluetta pois sais jo aika merkittävästi pienennettyä.
1+1=10
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Joo noi zombikuvat varsinkin on hyvin suttusia ja epätarkkoja. Maalaus on hyvää. Onko tossa ekassa figussa ollut tarkoitus tehdä NMM tohon haarniskaan? Jos on niin kannattaa tehä smoothimmat blendit ja highlightata ihan valkoseen asti. Jos siinä ei ole tarkoitus olla NMM:ää, niin sitten siinä on tooooosi isot highlightit tai shadet.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Hmm jaahas aika upeita on joo :D...

Valokuvauksesta sen verra, että nuo ovat nyt aika suurikokoisia, editoimattomia ja jotkut liian läheltä otettuja kuvia. Meinaan siis että esim photoshopilla tai paint shop prolla kannataisi kikkailla sen verra että saisi väritasot vai mitkä lie kuntoon (levels esim photoshopissa), ja sitte ehkä leikeltyä ja pienettyä kuvia. Tausta kannatais olla sitte valkonen vaalean harmaa tai vastaava, koska tuollainen sekalainen tausta ei tuo tota figua esille pahemmi, vaan pikemminki hukuttaa sen itteensä.

Maalaustaitosi ovat kehityneet aika paljo kyllä tuossa vähä vaille puolessa vuodessa, sen voin sanoa. Ainoita problemeja on tällähetkellä maalin paksuus ositain ja tarkkuus (tarkkuuden vetisillä maaleilla oppii vain harjotelemalla). Eli siis joissaki paikoissa, kuten tuosa wightissä on hieman paksua maalia, itse käytän miltei aina sellasta puolet vettä puolet maalia mixiä. Joissaki hahmoissa näytti näkyvän battle damagea, (vaikkakaan hahmot eivät ole käyneet taistelussakaan vielä :D), viinipullon korkkeihin liimaaminen tai maalipurkkien korkeihi olisi hyvä idea, eli siis liimalla tai sinitaralla kiinni noi johonki ettei tartte ite kosketella itse figua ja jos koskettaa ottaa sen vakiopaikaks, ja pesasee ennen maalausta vaikkapa ihan lämpimällä vedellä ja siveltimellä pikasesti, koska ravasen tai muuten likasen pinnan päälle ei tartu hyvin maali (sormissa on aina vähän rasvaa vaikkakaan sitä ei huomaa). Noh tuo ei kuitenkaan näkynyt olevan loppunelopuks paha ongelma.

Tuo kenties empiren tai bretonnian nmm armori hemmo hienosti onnistunut. Ainoa tuossa mikä pistää silmään on nuo battle damaget kulmissa :(. Samoin black linejen puuttuminen ehkä joissaki kohissa, tosin varmaanki teet nämä vielä näihi :D. Valaistus efektin puuttuminen häiritsi jonkin verran, eli siis miettii mistä valo tulee, ja sen mukaan maalaa kirkkaammaksi jotkut osat jne. Ei sinänsä pakollista, mutta tekee aika kivasti eloa metalliin. Noh ylipäätänsä tämä on yksi hienoimmista hahmoista mitä olen sinulta nähnyt, varmasti finishaat nuo kohdat vielä todella siisteiksi, esim silmät armorin jne..

Wightiin sitten... paksuhkot maalit häiritset vähän, samoin metallit. Itse maalaan ylensä metallit inkaamalla, ja sitten korostelemalla ehkä lopuksi vielä galzeemalla esim oransilla, purpuralla tai vastaavalla värillä päälle, noh nuo saattavat olla kesken tai jotain, kyllä noista siistit tulee. Ai joo tuo freehandi sinäsnä todella siisti, mutta ehkä muodot saattanu hieman mennä mönkään, ei sinänsä tosin helppoa ole tehdä tarkkoja ja realistisen maalauksen näkösiä freehandeja, itse ylensä etsin paljon refrenssi materialia niitten tekemiseksi (esim googlesta kuvahausta ja erinäisistä kirjoista).

Zombista oli paikoitain vaikea saada selkoa, koska aika läheltä napsastu kuvat, muuten kyllä ihan siistin oloinen konversio ja maalaus. Paha sanoa koska monet kuvat aika sumusia, noh siistin olonen jo tuossa vaiheessa tulee varamsti vielä hienompi kun kyseinen hahmo on valmis.

Hienoja kaikki olivat jo tässä vaiheessa, toivotavasti riittää intoa finishaa loppuun. Vinkit aika pilkun viilausta, mutta kai noista saat jotain nyhdettyä. Eli wow :D....
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

:| saa nähdä mikä on lopputulos :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”