Aenur, Sword of twilight
Aenur, Sword of twilight
Tiedättehän tuon Mordheim figun... Se kaapuun kietoutunut haltija jolla suuri vaakasuoraan oleva miekka.
Olen High Elf armybookissa ihaillut tuota figua, enkä ole saanut sitä mistään... Kannattaako minun raahautua GW:seen hankkiakseni / tilataakseni tuon figun vai onko ryhdyttävä radikaaleihin toimenpiteisiin (huuto.net jne.) ?
- Robrog
Olen High Elf armybookissa ihaillut tuota figua, enkä ole saanut sitä mistään... Kannattaako minun raahautua GW:seen hankkiakseni / tilataakseni tuon figun vai onko ryhdyttävä radikaaleihin toimenpiteisiin (huuto.net jne.) ?
- Robrog
- Robert
Aenur julkaistiin White Dwarf 238:n kylkiäisenä. Irtonaisena sitä ei ole tainnut saada milloinkaan kaupasta. Tuurilla noita voi löytää hyllyn nurkasta GW:n bargain boxista. (Siis ne siniset laatikot, joita joskus läheteltiin kauppoihin.) Yhdessä versiossa tuli muistaakseni juuri Aenur. Löytyy myös GW:n verkkokaupasta koodilla 9947110201301. Musta Sushi tai Hesan GW kyllä toimittaa, kunhan nyt jälkimmäinen saa koneensa käyntiin. Käytettynäkin voi tietysti saada, mutta harva luopuu. Ainakin edellisiin kyselyihin on tullut nihkeästi vastauksia. (Ei, en myy omaani.)
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Aikanaan tuota figua sai WDn jonkun numeron kanssa ilmaiseksi, joten sitä tuntuu olevan ajoittain liikenteessä. Omani sain tuolta sotun osta, myy, vaihda ja varasta alueelta.
Tietysti figua voi lähteä kysymään fantasiapeleista, mustasta sudesta tai GW omasta storesta. Luultavaa on, ettei suoraan varastosta löydy, mutta tuota varmasti saa toimituksena.
Tietysti figua voi lähteä kysymään fantasiapeleista, mustasta sudesta tai GW omasta storesta. Luultavaa on, ettei suoraan varastosta löydy, mutta tuota varmasti saa toimituksena.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- The Captain
- Valvoja
Jep. Tuollaisesta bargain boxista minäkin omani hankin.Oikolukususi kirjoitti:Puolenkuun Peleissä on varmaan vieläkin vinot pinot bargain boxeja. Melkein kaikki ovat niitä missä on Aenur ja hautakiviä yms.
Jos olet epätoivoinen (lue: sinulla on varaa maksaa figusta), voin luopua omastani. Se on vieläpä ihan mintissä kunnossa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
The Swordmaster
Jotkut väittävät kyseisen tyypin olevan Salohaltiain prinssi, joka yrittää parantaa elffien asemaa Mordheimissä.suomipoika kirjoitti:ihan OT:
kuka tää heppu ees on?? siitä on hieno kuva helffi kirjassa mutta ei mitään fluffia tai mitään missä kertoisi tästä tyypistä.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
-
Vieras