"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taktiikoita kääpiöille (Oli: Apua!)

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
High king Godric

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

Ensiksi tositelen jo lausuttua eli isot blokit, full comm. ja charru ison kirveen kanssa. Lisäksi tuohon knihti-ansaan: jos ne on khornen hyyppäreitä niin ISO blokki nenukin eteen ja sivustoilla 10-12 great weppa yksiköt. Osaatte varmaan arvata miten homma toimii? Ja sitten joku sanoi ettei kääpiöt osaa liikkua. Tähän voin vain kertoa pelsitä Empireä vastaan. Kyseisessä pelissä warru-blokki (lortin kera) pieksi nihdit, ne lähti karkuun ja warrut OTTIVAT NE KIINNI! Lisäksi samassa pelissä tykin miehistöä jelppinyt Insinööri pääsi Pistooli-Eeroja karkuun!
Miettikää sitä!
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Grond kirjoitti:
UDoWs kirjoitti:Minulla on yleesä armeijassani kuuden valitun kaaosnihdin yksikkö
khornen merkillä, commandilla ja banner of ragella varustettuna.

.... mutta kääpiölordin yksikköä vastaan tuen heitä
yleensä kärryllä, daemonettiratsuväellä tai jollain muulla sopivalla
yksiköllä.
Herranjestas. Jos joku toisi minua vastaan tuollaisen Khorne+Slaanesh yhdistelmän, saisi keräillä figunkappaleitaan roskakorista.
Taidat olla aika impulsiivinen veikko :wink:
It comes from the Gigashadow...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

UDoWs kirjoitti:
Grond kirjoitti:Herranjestas. Jos joku toisi minua vastaan tuollaisen Khorne+Slaanesh yhdistelmän, saisi keräillä figunkappaleitaan roskakorista.
Taidat olla aika impulsiivinen veikko :wink:
En suinkaan :).

Mutta Khorne & Slaanesh samassa armeijassa on yhdistelmä joka on kyllä way over. Pahempaa kuin jokin undivided (kun minä olin nuori, mitään jakamatonta kaaosta ollut olemassakaan, ja minulle ei ole vieläkään ;)).
Vidocq

Viesti Kirjoittaja Vidocq »

Kaaos on pelin ehdottomasti kovimpia close combatis ja magiakin kai on ihan jees mutta kuulkaa pojat kyllä mä uskallan väittää et ne on voitettavissa aivan tiimillä kuin tiimillä ainoo mitä tarvii on taitoa ja strategiaa sillä kaaos on goljat ja muut tiimit kuten delffit on se pienempi kaveri. :roll: enivei ei voi sanoa noin että "AINA KAATUU DWARFIT" sanotaan näin että hyvä dwarf pelaaja tässä tarvittas sua neuvoo tuntus et tääl on vaa näitä uhoovia kaaos kavereita. :|

HORDES OF NORTHERN EGO!
Eugene Francois Vidocq
Bretonnian Noble
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

[quote=''Grond"] En suinkaan .
Mutta Khorne & Slaanesh samassa armeijassa on yhdistelmä joka on kyllä way over. Pahempaa kuin jokin undivided (kun minä olin nuori, mitään jakamatonta kaaosta ollut olemassakaan, ja minulle ei ole vieläkään) [/quote]

Mielestäni ei toisten figuureihin sovi mennä koskemaan, ainakaan paha mielessä.
Jos joku tieten tahtoen tekee väkivaltaa minun miniatyyreihini, saa kaivella
itseään roskakorista. (Impulsiivinen... Minäkö?)

Minä taas olen aina tykännyt sekoitella kaikkea keskenään, kaikkea mitä
ei ehkä pitäisi mennä sotkemaan. Khornen lujaa lyövät ritarit ynnättynä
vikkelään daemonettiratsuväkeen on oikein käytännöllinen yhdistelmä.

Ja alkuperäiseen aiheeseen sanoisin että siitä pärjäävätkö kääpiöt
kaaokselle lähiksessä voitaisiin kiistellä loputtomiin. Minä kuitenkin
kokemusteni perusteellä voin hyvillä mielin sanoa että ampuvillä kääpiöllä
pärjää paremmin
It comes from the Gigashadow...
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Kyllä kääpiöillä kannattaa luottaa tulivoimaan varsinkin jos on ratsuväkeä vastassa. Ylpeiden rotarien mieliala laskee kummasti kun puolet on tapettu ennen kuin ne on ehtinyt closikseen. Toki myös lihasvoimaa tarvitaan niiden loppujen nujertamiseen ja itse olen todennut että Iron Breakerit on yksi parhaimmista yksiköistä siihenkin hommaan. Itselläni on niitä aina sellaset 20kpl ja usein niillä on riimulippu apuna.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”