Mitä Warppiterät ovat?
- Amazing Slug
Mitä Warppiterät ovat?
Mitä Warp-blades teidän mielestänne ovat? Ovatko ne cc-aseita (yhdenkäden halberdeja?) vaiko vain random equipmenttia, joka antaa +1 str?
-J
-J
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Amazing Slug
Hiljaa siinä
.
Nyt kunnollisia mielipiteitä, mitä ne hiton warppiterät ovat! Onko warp-blade cc-weapon vai jokin muu? Miksi? Jos se on cc-weapon, onko niitä kaksi vai yksi? Jos niitä on vain yksi, miten se toimii frenzyn kanssa? Entä pistoolin? Entä Frenzyn ja pistoolin?
Menee hermot, jos ette vastaa.
Pistän omat mielipiteeni sitten, kun muut ovat vastanneet.
-J
Nyt kunnollisia mielipiteitä, mitä ne hiton warppiterät ovat! Onko warp-blade cc-weapon vai jokin muu? Miksi? Jos se on cc-weapon, onko niitä kaksi vai yksi? Jos niitä on vain yksi, miten se toimii frenzyn kanssa? Entä pistoolin? Entä Frenzyn ja pistoolin?
Menee hermot, jos ette vastaa.
Pistän omat mielipiteeni sitten, kun muut ovat vastanneet.
-J
Asialla on vain yksi tulkinta: Warp-blades ei ole "hand weapon". Eli se on ase, mutta ilmeisestikään et voi käyttää pistoolia JA teriä yhtäaikaa (nyt olen taas kirjan kantamattomissa, mutta pistoolistahan sai vain "hand weaponin" kanssa ylimääräisen hyökkäyksen, vai muistanko väärin)?.
Frenzy toimii normaalisti, eli antaa yhden lisähyökkäyksen.
Tämä siis oma tulkintani. Jos muistin tuon pistoolin lisäase -säännön väärin, saa haukkua
.
Frenzy toimii normaalisti, eli antaa yhden lisähyökkäyksen.
Tämä siis oma tulkintani. Jos muistin tuon pistoolin lisäase -säännön väärin, saa haukkua
- Amazing Slug
Ooops, komento takaisin. Siis eihän tuossa kuvauksessa varsinaisesti väitetäkään noita edes aseiksi - ne ovat siis vain lisälaitteita jotka antavat +1S (ei mainita, että +1S in combat, vaan siis jatkuva boosti).
Eli Engineer huitoo siis käsiaseellaan, ja nuo ties minne tungetut terät antavat siihen +1S. Jolloin pistoolia voi käyttää toisessa kädessä.
Heh - tuonkin kohdan olen Skavenkirjasta lukenut noin kymmenkunta kertaa, koskaan huomaamatta tuollaista "pikkuseikkaa"
.
Eli Engineer huitoo siis käsiaseellaan, ja nuo ties minne tungetut terät antavat siihen +1S. Jolloin pistoolia voi käyttää toisessa kädessä.
Heh - tuonkin kohdan olen Skavenkirjasta lukenut noin kymmenkunta kertaa, koskaan huomaamatta tuollaista "pikkuseikkaa"
- Amazing Slug
- Amazing Slug
- Amazing Slug
En usko, että tuossa on paljoa vastaanväittämistä. Sivu 32 rottakirjasta esille, ja terien säännöt vastustajan luettavaksi. Ja käsketään kiinnittää huomio siihen, mitä siellä EI lue. (Ikävä juttu että säännötkin täytyy välillä tulkita tekstin puutteesta eikä itse tekstistä).Amazing Slug kirjoitti:Tarkoitin tietysti suhteellisen virallisesti. Jos joku alkaa väittämään turnauksessa vastaan, niin hän todennäköisesti väittää yksin. Meitä on jo kaksi, joista ainakin toisella on luotettava lisä nickkinsä perässä. Outnumberilla voittoon.
Kaivan nyt tämän vanhan aiheen esiin, ja myönnän että olin väärässä. Löytyyhän tuo tietenkin Skaven-kirjasta, täytyy vain katsoa oikeasta kohdasta, eli sivu 10 ja "Warpstone Weapons":
. No, puusilmä mikä puusilmä. Jospa tämä asia nyt olisi mennyt oikein, viimeinkin.
Pitäisihän se jo tietää, että Warppiterien sääntöjä ei katsota sieltä missä ne ovat, vaan muualtaThe following skaven weapons contain enough warpstone to count as magical, ... :
..., Warlock Engineer's Warp-blades, ...