Kuka olisi paras?
-
zakug_the_insane
Nagash tapettiin ensimmäisellä kerralla Fell Bladella (tappajana kuningas Alcadizaar, joka oli elävä silloin). Tämä esine taottiin muistaakseni varta vasten Nagashin tappoa varten, jotta skavenit pääsisivät käsiksi suureen warppikivimuodostumaan, joka sijaitsi jossainpäin Nagashin linnoituksen alapuolella. Fell Bladen ikävien jälkivaikutusten seurauksena Alcadizaar kuihtui ja esine palasi rottamiesten käsiin. Eli miekka ei ollut Nagashin, mutta sillä hänet tapettiin (ainakin wanhan fluffin mukaan).
-
Yksisilmä-Joe
No huhhuh, kunnon hullu tuo Tullaris. Eikös se ole vielä hengissä ja jos on niin mitä se touhuaa muuta kuin johtaa exejä? Ei jumalista ja kuolevaisista minun ääni menee kyllä Urian Poisonbladelle, siinä vasta kova heppu. Perhanan Tyrion! Voitti tuurilla ja kieroilulla... murr...Teurastaja kirjoitti:No kyllä sigmar saa mun äänen.
Sen kaatolista on ainakin tämmöinen:
-kolme skavenia.
-kaksi örkkiä.
-Morkar.
-Nagash.
Tullaris on myös tosi kiva heppu. Sille pitäsi olla enemmän fluffia.
Sen kaatolista on suunnilleen tällainen:
-Jonkin verran kaikkia rotuja. Enimmäkseen ihmisiä ja Asuria.
-Kylällinen ihmisiä, nämä hän tappoi itse ja vain siksi, koska kylän nimi ei miellyttänyt häntä.
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
-
zakug_the_insane
Tullaris johtaa ihmisten alueelle lisää orjanhakureissuja (ja etsii kyliä, joilla on tyhmä nimi). Tosiaan Tullaris on aika agressiivinen persoona.Yksisilmä-Joe kirjoitti:No huhhuh, kunnon hullu tuo Tullaris. Eikös se ole vielä hengissä ja jos on niin mitä se touhuaa muuta kuin johtaa exejä? Ei jumalista ja kuolevaisista minun ääni menee kyllä Urian Poisonbladelle, siinä vasta kova heppu. Perhanan Tyrion! Voitti tuurilla ja kieroilulla... murr...Teurastaja kirjoitti:No kyllä sigmar saa mun äänen.
Sen kaatolista on ainakin tämmöinen:
-kolme skavenia.
-kaksi örkkiä.
-Morkar.
-Nagash.
Tullaris on myös tosi kiva heppu. Sille pitäsi olla enemmän fluffia.
Sen kaatolista on suunnilleen tällainen:
-Jonkin verran kaikkia rotuja. Enimmäkseen ihmisiä ja Asuria.
-Kylällinen ihmisiä, nämä hän tappoi itse ja vain siksi, koska kylän nimi ei miellyttänyt häntä.
Urian todellakin is the bäst.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Mutta Tyrionhan voitti puhtaalla taidolla ja oli GWkin mukaan kovemman luokan jamppa. Jos luette vanhaa DE armybookkia niin siellä lukee:"...for it was Urian's fate to meet the only warrior who was greater than himself..."Yksisilmä-Joe kirjoitti: Ei jumalista ja kuolevaisista minun ääni menee kyllä Urian Poisonbladelle, siinä vasta kova heppu. Perhanan Tyrion! Voitti tuurilla ja kieroilulla... murr...
Eli Urian ei ollut edes omana aikanaan kovin soturi, joten hänet voitaneen jättää heti laskuista miettiessä kuka on/olisi kovin.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
VammaVasara
Mun mielestä Alcadizaar kuoli enemmänkin Nagashin spellien vaikutuksesta(vai oliko se Nagashin kruunu joka kummitteli sen kuoliaaks)kun Fellbladesta. Noin mun mielestä 5th ed. kirjassa luki...JiVe kirjoitti:Nagash tapettiin ensimmäisellä kerralla Fell Bladella (tappajana kuningas Alcadizaar, joka oli elävä silloin). Tämä esine taottiin muistaakseni varta vasten Nagashin tappoa varten, jotta skavenit pääsisivät käsiksi suureen warppikivimuodostumaan, joka sijaitsi jossainpäin Nagashin linnoituksen alapuolella. Fell Bladen ikävien jälkivaikutusten seurauksena Alcadizaar kuihtui ja esine palasi rottamiesten käsiin. Eli miekka ei ollut Nagashin, mutta sillä hänet tapettiin (ainakin wanhan fluffin mukaan).
VammaVasara