ja kunhan noi saa vielä vähän pidemmälle noita kuvia niin täytyy sanoa ett'ä kyl niitä kelpaakin katella
http://cn.games-workshop.com/news/cn/ar ... A/home.htm
Minuun nuo taas nimenomaan kolahtavat!FallenOne kirjoitti:musta noi ei oo niin imperial guardii kuitenkaan. mun mielestä humiessit sopii paremmin hepan selkään.Garoth kirjoitti:Niinpä, jotenkin NÄMÄ iskivät enemmän...
No vaikuttaahan noi ihan hienoilta, MUTTA mulla on IG:n junngle fighter armeija jossa on (ei vielä valmiina) rough riderit laitettu ratsastamaan wanhoilla cold oneilla. Ratsastajat on tehty r.riderin jalat+lance käsi ja loput on muovi catachania. Niistä löytyy asennetta. Tosin en vielä kehtaa laittaa niistä kuvaa koska ratsastajien osat on vasta tilaukseessa sudesta...ankara halla kirjoitti:Minuun nuo taas nimenomaan kolahtavat!FallenOne kirjoitti:musta noi ei oo niin imperial guardii kuitenkaan. mun mielestä humiessit sopii paremmin hepan selkään.Garoth kirjoitti:Niinpä, jotenkin NÄMÄ iskivät enemmän...
Aika ankeaa, jos ei miljoonien maailmojen miljardeista elukoista löydy mitään pollea parempaa ratsuksi... tältä näkökulmalta mikä tahansa muu kuin perinteisen tylsä hevonen (joka ei epäkäytännöllisyytensä vuoksi kelpaa nykyajankaan armeijaan!) on hyvä ja persoonallinen ratkaisu rough riderin alustaksi.
Ainakin minun mielestä
Päinvastoin. IG:n suurin heikkous on suunnaton kiusaus ottaa peliin niitä yhdellä lascannonilla tapettavia 200 pisteen rumiluksia, jotka eivät kuitenkaan tienaa pisteitään takaisin. Siinähän ihmettelee marineiden ysikutonen, kun vastassa 25" päässä onkin tankin sijasta parikymmentä ryssää nakuttamassa autocannoneilla takaisin.FallenOne kirjoitti:Glääääh!!! IG armeija ilman tankkeja??? Häpeä!!!
Eihän IG:lla muuta olekkaan
Hei, minä olen kuule tehnyt assaulteja heavy weapon squadeillakin, ja hyvin on mennyt. Mitä isompi vastus, sen isompi pamaus, kun se kaatuu - ja sitä enemmän kirosanoja vastustajalta.Squirrel kirjoitti:The Captain: toivon että tarkoituksella kärjistit... Tuohan saa kaartilla lähimättämisen kuulostamaan päiväkävelyltä puistossa. Oman kokemukseni mukaan kaartilla lähishaastaminen kannattaa perinteisesti vain siksi että siten saa heavyasesquadit pidempään pysymään elossa.