Lista:
Daemon Prince
Bloodthrister
Land Raider
Predator
12xkhorne berzekeliä
Mieli piteitä että mitä tuon lisäksi?
a) tuossa taitaa olla jo 1500 ja yliDaemon kirjoitti:eli kysyisin seuraavaa että mitä seuraavan listan lisäks mun kannattais ostaa jengiini että saan 1500pts.?
Lista:
Daemon Prince
Bloodthrister
2xsquadia trooppeja
Land Raider
Predator
12xkhorne berzekeliä
Daemon prince yli paljon kamaa 210pts.Daemon kirjoitti:eli kysyisin seuraavaa että mitä seuraavan listan lisäks mun kannattais ostaa jengiini että saan 1500pts.?
Lista:
Daemon Prince
Bloodthrister
Land Raider
Predator
12xkhorne berzekeliä
Ja itse asiassa codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka itse!se oli jossain siellä missä oli se fabilus biletneva82 kirjoitti:a) tuossa taitaa olla jo 1500 ja yliDaemon kirjoitti:eli kysyisin seuraavaa että mitä seuraavan listan lisäks mun kannattais ostaa jengiini että saan 1500pts.?
Lista:
Daemon Prince
Bloodthrister
2xsquadia trooppeja
Land Raider
Predator
12xkhorne berzekeliä
b) jos nuo 2xsquadia trooppeja on perus chaos marineita niin laitonta world eatereille.
c) bloodlettereitä. Paljon bloodlettereitä. World eaterien paras yksikkö ja about ainut joka on tosiaan hintansa väärtti.
Ja itse asiassa Codexissa kohdassa "using World Eaters army" lukee että jokaisella modelilla pitää olla Mark of Khorne...Daemon kirjoitti: Ja itse asiassa codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka itse!se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile
Ajoneuvoille ei saa markkeja, mutta niille saa jumalan suosiman vehicle upgraden. Khornen tapauksessa destroyer (joka on törkeän kallis, mutta pariin rhinoon voisi olla ihan kivakin - ei niillä tarvitse väkeä kuljettaa, sen kun tank shockailemaan).Daemon kirjoitti: Ja itse asiassa kaikilla on mark of khorne mutta esim bloodthristerille ei saa laittaa mitään.mutta onko siitä tankeille jotain hyötyä ja voiko sitä ylipäätään laittaa? :?
Daemon kirjoitti:Ja itse asiassa Codexissa kohdassa "using World Eaters army" lukee että jokaisella modelilla pitää olla Mark of Khorne...
Kun käytät world eaters armeijaa joudut antamaan jokaiselle ykskkölle mark of khornen---> muuttuvat khorne berzerkkereiksi. Nykyään näitä ei ole eroteltu mitenkään. Csm:t mark of khornella ovat berzerkkereitä ja mark of slaaneshilla heistä tulee noise marineja jne. Eli ne sun 2 troop squadiakin ovat khorne berzerkkereitä, kun heillä kerran on merkit.Ja itse asiassa kaikilla on mark of khorne mutta esim bloodthristerille ei saa laittaa mitään.mutta onko siitä tankeille jotain hyötyä ja voiko sitä ylipäätään laittaa? :?
[/quote]Cada kirjoitti:Daemon kirjoitti:Ja itse asiassa Codexissa kohdassa "using World Eaters army" lukee että jokaisella modelilla pitää olla Mark of Khorne...Kun käytät world eaters armeijaa joudut antamaan jokaiselle ykskkölle mark of khornen---> muuttuvat khorne berzerkkereiksi. Nykyään näitä ei ole eroteltu mitenkään. Csm:t mark of khornella ovat berzerkkereitä ja mark of slaaneshilla heistä tulee noise marineja jne. Eli ne sun 2 troop squadiakin ovat khorne berzerkkereitä, kun heillä kerran on merkit.Ja itse asiassa kaikilla on mark of khorne mutta esim bloodthristerille ei saa laittaa mitään.mutta onko siitä tankeille jotain hyötyä ja voiko sitä ylipäätään laittaa? :?
Vehicleille ei ole pakko antaa kyseessä olevan jumalan vehicle upgradea
Kyllä voivat tai ainenkin niin lukee codexissa.Garoth kirjoitti:Jos teet World Eaters -armeijan, niin eivät voi. Kaikille pitää ostaa Khornen merkki, joten niistä tulee Berserkkereitä.
Missäköhän?Daemon kirjoitti:Kyllä voivat tai ainenkin niin lukee codexissa. :D
codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka.se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile.siinä on semmoinen taulukko jossa lukee niitä juttuja mitän esim. khornella voi olla ja siitä kohta chaos space marines=YesPuistokemisti kirjoitti:Missäköhän?Daemon kirjoitti:Kyllä voivat tai ainenkin niin lukee codexissa.
Koska "Playing World Eaters army" kohdassa lukee selvästi "All characters and units must have the Mark of Khorne. Characters and units that cannot have the mark of Khorne cannot be used"
Ja jos normaalille chaos marinelle antaa Mark of Khornen, tulee näistä Berzerkereitä
Eli et voi ottaa normi trooppeja bolttereilla, lascannonilla ja plasma gunilla
Sen sijaan koska kenraalillasi on automaattisesti MoK, lasketaan Berzerkerit troopeiksi eliten sijaan
Kyllähän World Eatereilla saa Chaos mariineja olla, mutta niille on pakko antaa mark of khorne jolloin niistä tulee Khorne Berzerkereitä.Daemon kirjoitti: codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka.se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile.siinä on semmoinen taulukko jossa lukee niitä juttuja mitän esim. khornella voi olla ja siitä kohta chaos space marines=Yes
"saattaa kyllä olla että ymmärrän vähän väärin mutta niin mä sen ymmärsin"
Nii mut täytyykö niitten olla modelina khorne berzerkkelejä vai saako ne olla niitä normaalien trooppien modeleita?Abu kirjoitti:Kyllähän World Eatereilla saa Chaos mariineja olla, mutta niille on pakko antaa mark of khorne jolloin niistä tulee Khorne Berzerkereitä.Daemon kirjoitti: codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka.se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile.siinä on semmoinen taulukko jossa lukee niitä juttuja mitän esim. khornella voi olla ja siitä kohta chaos space marines=Yes
Kyllä, ymmärsit sen väärin. Se taulukko kertoo vain, mille yksiköille voi ylipäätänsä antaa Mark of Khornen. Eli siitä näkee, että CSM-yksikölle voi antaa MoK:n, joka taasen tekee niistä Berserkkereitä. Koska World Eaters armeijassa kaikilla pitää olla MoK, et saa käyttöösi niitä yksiköitä, joille ei saa MoK:ta. Eli Raptoreita ja Havoceja, esimerkiksi.Daemon kirjoitti: codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka.se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile.siinä on semmoinen taulukko jossa lukee niitä juttuja mitän esim. khornella voi olla ja siitä kohta chaos space marines=Yes