"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

World eaters

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
freak^z

World eaters

Viesti Kirjoittaja freak^z »

eli kysyisin seuraavaa että mitä seuraavan listan lisäks mun kannattais ostaa jengiini että saan 1500pts.?
Lista:
Daemon Prince
Bloodthrister
Land Raider
Predator
12xkhorne berzekeliä
Mieli piteitä että mitä tuon lisäksi? :D
Viimeksi muokannut freak^z, Ma 20.10.2003 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Et saa noita kaikkia mahtumaan 1500pts =)
"If it bleeds, we can kill it."
tneva82

Re: World eaters

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Daemon kirjoitti:eli kysyisin seuraavaa että mitä seuraavan listan lisäks mun kannattais ostaa jengiini että saan 1500pts.?
Lista:
Daemon Prince
Bloodthrister
2xsquadia trooppeja
Land Raider
Predator
12xkhorne berzekeliä
a) tuossa taitaa olla jo 1500 ja yli
b) jos nuo 2xsquadia trooppeja on perus chaos marineita niin laitonta world eatereille.
c) bloodlettereitä. Paljon bloodlettereitä. World eaterien paras yksikkö ja about ainut joka on tosiaan hintansa väärtti.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
freak^z

helposti niist tulee about 1000pts ehkä vähän päälle mut kyllä viel parilsadal pojolla saa väkeä :roll:
Cada

Viesti Kirjoittaja Cada »

He taisivat laskea noiden pisteet niin, että niillä olisi tarvitsemansa kamppeet, jotta olisivat käytännöllisiä. Mitäs yksiköitä nuo 2 squadia trooppeja ovat? Ilman tuota tietoa on aika hankala ruvet neuvomaan world eaters tapauksessa.
Elämä on aina yhtä jännittävää, kun ei koskaan tiedä milloin kuolee.
freak^z

Daemon kirjoitti:eli kysyisin seuraavaa että mitä seuraavan listan lisäks mun kannattais ostaa jengiini että saan 1500pts.?
Lista:
Daemon Prince
Bloodthrister
Land Raider
Predator
12xkhorne berzekeliä
Daemon prince yli paljon kamaa 210pts.
Bloodthrister 205pts.sille ei saa mitää
Land Raider 250pts.kaikki aseet valmiina
Predator 210pts.armorien parannus,twinlinket lascannon,2x lascannons
12x khorne berzerkkeliä/axe of khorne,mark of khorne about 480pts.
yht.=1355pts.
freak^z

tneva82 kirjoitti:
Lista:
Daemon Prince
Bloodthrister
2xsquadia trooppeja
Land Raider
Predator
12xkhorne berzekeliä
a) tuossa taitaa olla jo 1500 ja yli
b) jos nuo 2xsquadia trooppeja on perus chaos marineita niin laitonta world eatereille.
c) bloodlettereitä. Paljon bloodlettereitä. World eaterien paras yksikkö ja about ainut joka on tosiaan hintansa väärtti.
Ja itse asiassa codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka itse!se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile :D
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Daemon kirjoitti: Ja itse asiassa codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka itse!se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile :D
Ja itse asiassa Codexissa kohdassa "using World Eaters army" lukee että jokaisella modelilla pitää olla Mark of Khorne...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
freak^z

Ja itse asiassa Codexissa kohdassa "using World Eaters army" lukee että jokaisella modelilla pitää olla Mark of Khorne...[/quote]

Ja itse asiassa kaikilla on mark of khorne mutta esim bloodthristerille ei saa laittaa mitään.mutta onko siitä tankeille jotain hyötyä ja voiko sitä ylipäätään laittaa? :?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Daemon kirjoitti: Ja itse asiassa kaikilla on mark of khorne mutta esim bloodthristerille ei saa laittaa mitään.mutta onko siitä tankeille jotain hyötyä ja voiko sitä ylipäätään laittaa? :?
Ajoneuvoille ei saa markkeja, mutta niille saa jumalan suosiman vehicle upgraden. Khornen tapauksessa destroyer (joka on törkeän kallis, mutta pariin rhinoon voisi olla ihan kivakin - ei niillä tarvitse väkeä kuljettaa, sen kun tank shockailemaan).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Cada

Daemon kirjoitti:Ja itse asiassa Codexissa kohdassa "using World Eaters army" lukee että jokaisella modelilla pitää olla Mark of Khorne...
Ja itse asiassa kaikilla on mark of khorne mutta esim bloodthristerille ei saa laittaa mitään.mutta onko siitä tankeille jotain hyötyä ja voiko sitä ylipäätään laittaa? :?
Kun käytät world eaters armeijaa joudut antamaan jokaiselle ykskkölle mark of khornen---> muuttuvat khorne berzerkkereiksi. Nykyään näitä ei ole eroteltu mitenkään. Csm:t mark of khornella ovat berzerkkereitä ja mark of slaaneshilla heistä tulee noise marineja jne. Eli ne sun 2 troop squadiakin ovat khorne berzerkkereitä, kun heillä kerran on merkit.
Vehicleille ei ole pakko antaa kyseessä olevan jumalan vehicle upgradea[/quote]
freak^z

Cada kirjoitti:
Daemon kirjoitti:Ja itse asiassa Codexissa kohdassa "using World Eaters army" lukee että jokaisella modelilla pitää olla Mark of Khorne...
Kun käytät world eaters armeijaa joudut antamaan jokaiselle ykskkölle mark of khornen---> muuttuvat khorne berzerkkereiksi. Nykyään näitä ei ole eroteltu mitenkään. Csm:t mark of khornella ovat berzerkkereitä ja mark of slaaneshilla heistä tulee noise marineja jne. Eli ne sun 2 troop squadiakin ovat khorne berzerkkereitä, kun heillä kerran on merkit.
Vehicleille ei ole pakko antaa kyseessä olevan jumalan vehicle upgradea
[/quote]
nii mut eiks ne kuitenki voi olla niitä "normaaleja" trooppeja?
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Jos teet World Eaters -armeijan, niin eivät voi. Kaikille pitää ostaa Khornen merkki, joten niistä tulee Berserkkereitä.
Phil Kelly says "No!"
freak^z

World eaters

Garoth kirjoitti:Jos teet World Eaters -armeijan, niin eivät voi. Kaikille pitää ostaa Khornen merkki, joten niistä tulee Berserkkereitä.
Kyllä voivat tai ainenkin niin lukee codexissa. :D
Puistokemisti

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Daemon kirjoitti:Kyllä voivat tai ainenkin niin lukee codexissa. :D
Missäköhän?
Koska "Playing World Eaters army" kohdassa lukee selvästi "All characters and units must have the Mark of Khorne. Characters and units that cannot have the mark of Khorne cannot be used"

Ja jos normaalille chaos marinelle antaa Mark of Khornen, tulee näistä Berzerkereitä
Eli et voi ottaa normi trooppeja bolttereilla, lascannonilla ja plasma gunilla
Sen sijaan koska kenraalillasi on automaattisesti MoK, lasketaan Berzerkerit troopeiksi eliten sijaan
freak^z

Puistokemisti kirjoitti:
Daemon kirjoitti:Kyllä voivat tai ainenkin niin lukee codexissa. :D
Missäköhän?
Koska "Playing World Eaters army" kohdassa lukee selvästi "All characters and units must have the Mark of Khorne. Characters and units that cannot have the mark of Khorne cannot be used"

Ja jos normaalille chaos marinelle antaa Mark of Khornen, tulee näistä Berzerkereitä
Eli et voi ottaa normi trooppeja bolttereilla, lascannonilla ja plasma gunilla
Sen sijaan koska kenraalillasi on automaattisesti MoK, lasketaan Berzerkerit troopeiksi eliten sijaan
codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka.se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile.siinä on semmoinen taulukko jossa lukee niitä juttuja mitän esim. khornella voi olla ja siitä kohta chaos space marines=Yes

"saattaa kyllä olla että ymmärrän vähän väärin mutta niin mä sen ymmärsin"
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Daemon kirjoitti: codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka.se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile.siinä on semmoinen taulukko jossa lukee niitä juttuja mitän esim. khornella voi olla ja siitä kohta chaos space marines=Yes

Kyllähän World Eatereilla saa Chaos mariineja olla, mutta niille on pakko antaa mark of khorne jolloin niistä tulee Khorne Berzerkereitä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
freak^z

Abu kirjoitti:
Daemon kirjoitti: codexin takana lukee että world eatereilla voi olla chaos space marinea=normaaleja trooppeja katsoppa vaikka.se oli jossain siellä missä oli se fabilus bile.siinä on semmoinen taulukko jossa lukee niitä juttuja mitän esim. khornella voi olla ja siitä kohta chaos space marines=Yes

Kyllähän World Eatereilla saa Chaos mariineja olla, mutta niille on pakko antaa mark of khorne jolloin niistä tulee Khorne Berzerkereitä.
Nii mut täytyykö niitten olla modelina khorne berzerkkelejä vai saako ne olla niitä normaalien trooppien modeleita?
Cada

Saavat olla normaalien marineiden näköisiä.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kyllä, ymmärsit sen väärin. Se taulukko kertoo vain, mille yksiköille voi ylipäätänsä antaa Mark of Khornen. Eli siitä näkee, että CSM-yksikölle voi antaa MoK:n, joka taasen tekee niistä Berserkkereitä. Koska World Eaters armeijassa kaikilla pitää olla MoK, et saa käyttöösi niitä yksiköitä, joille ei saa MoK:ta. Eli Raptoreita ja Havoceja, esimerkiksi.
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”