"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyranidi armeija

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Erzi

Tyranidi armeija

Viesti Kirjoittaja Erzi »

Minkälaisen Nidi armeijan kannattaisi koota kun ottelut ovat pääosin Kaaoksia vastaan. Olen ostanut Nidien Battleforcen, Tyrantin, Warrioreita ja Genestealereita.
DrPulser´
Viesti:

Nidiootti

Viesti Kirjoittaja DrPulser´ »

Tyrantille pistät siivet, 2x scythet, kunnon muutaatiot, implant attackit ja 2+ Save... Nasty as hell!

Warriorit on vähän turhia... Paitsi jos haluat laittaa niille siivet ja rending clavit! :wink:

Gauntteja tarvitset tuplasti enemmän.
Unohda genestealerit. Heikkoja, hitaita ja kalliita

Ja sit ostat vielä toisen tyrantin, carnifexin tai pari, bio-vore tai pari, ravenereita 3-9 ja red terror...

Kyllä tollasella joukolla pitäis pärjätä. Juokset vaan hulluna kiinni. Tyranideilla troopeissa ratkaisee määrä ja muissa oliossa laatu! ( Mielestäni mutatoitunut, siivekäs tyrantti on ehkä nightbringerin jälkeen kovimpia CC-"miehiä" 40k:ssa - kokemusta on...)
Lepää rauhassa, herää haudassa!
freak^z

Re: Tyranidi armeija

Viesti Kirjoittaja freak^z »

Erzi kirjoitti:Minkälaisen Nidi armeijan kannattaisi koota kun ottelut ovat pääosin Kaaoksia vastaan. Olen ostanut Nidien Battleforcen, Tyrantin, Warrioreita ja Genestealereita.
Millaista armeijaa vasataan pelaat?Jos vastassa on bloodthrister tai daemon prince tai muu greater demoni niin tarvitset varmasti hiveä carnia ja old one eye olis hyvä.itse pelaan kaaoksilla joten kokemusta on.olen myös keräillyt nidejä. :D
Erzi

Viesti Kirjoittaja Erzi »

Daemon kirjoitti:Millaista armeijaa vastaan pelaat?
Ollaan otettu sellaisia 750-1000 pisteen otteluita. Vastassa on yleensä Perserkkejä, tavallasia warrioreita, kolme obliteratoria, demon prince ja rhino. Warrioreilla on tavallisesti joko missilelauncher tai lascannon. Millä kannattas Obileratorit tappaa? Red Terror perhaps? Old One Eye löytyy jo.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Erzi kirjoitti:
Daemon kirjoitti:Millaista armeijaa vastaan pelaat?
Ollaan otettu sellaisia 750-1000 pisteen otteluita. Vastassa on yleensä Perserkkejä, tavallasia warrioreita, kolme obliteratoria, demon prince ja rhino. Warrioreilla on tavallisesti joko missilelauncher tai lascannon. Millä kannattas Obileratorit tappaa? Red Terror perhaps? Old One Eye löytyy jo.
No Red Terroria nyt ei ainakaan kannata ottaa 750-1000 pisteen peliin.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Grand Admiral Thrawn kirjoitti:
No Red Terroria nyt ei ainakaan kannata ottaa 750-1000 pisteen peliin.
Eikä sitä oikeastaan saakkaan ottaa, minimimäärä on 1500
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Sitä minä itse asiassa tarkoitinkin. Laitonta listaa ei kannata pelata.

Niin, ja kyllä ne warriorit saattaa saada toimimaan sivet+rendclaw+scytal yhdistelmällä, repivät marinet aika pieniksi palasiksi lähiksessä. Adrenaliinipommit pitää tosin ottaa mukaan tai mariinit saavat lyödäkin.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”