Mutta MIKSI grand masterilla lukee, et se saa liittyä vaan sellaseen knighttiryhmään, joka on samaa orderia kun se itse? Sit netissä ihmiset puhuu joistain Nulnin knihteistä ja/tai Reiksguardeista. Mä en löytäny kirjasta mitään fluffia erikoisempaa tietoa näistä eri ritarikunnista. Valaiskaa mua!
Empiren knighteista...
Empiren knighteista...
Alan keräämaan empirea, ja yks asia ihmetyttää. Luin tosin kirjan hieman valikoiden, joten jos multa jäi jotain huomaamatta, niin kertokaa!
Mutta MIKSI grand masterilla lukee, et se saa liittyä vaan sellaseen knighttiryhmään, joka on samaa orderia kun se itse? Sit netissä ihmiset puhuu joistain Nulnin knihteistä ja/tai Reiksguardeista. Mä en löytäny kirjasta mitään fluffia erikoisempaa tietoa näistä eri ritarikunnista. Valaiskaa mua!
-
Beastroars
Re: Empiren knighteista...
Tää on osittain jäännös edellisestä painoksesta, jolloin oli miljoona erilaista ritari-järjestöä ja niillä oli omat sääntönsä. Nykyään ainoastaan White Wolfit ovat omana yksikkönään. Muut ovat pelimekaanisesti samanlaisia.Skabaliini kirjoitti:Mutta MIKSI grand masterilla lukee, et se saa liittyä vaan sellaseen knighttiryhmään, joka on samaa orderia kun se itse? Sit netissä ihmiset puhuu joistain Nulnin knihteistä ja/tai Reiksguardeista. Mä en löytäny kirjasta mitään fluffia erikoisempaa tietoa näistä eri ritarikunnista. Valaiskaa mua!
Grand Master kyssäriin en mitään varmaa osaa sanoa kun ei ole kirjaa käsillä. Joku varmaan tietää...
"I shall wolfe your flesh snap your bones, skrind your folkland burn their homes"
-Tomas Wanderer
-Tomas Wanderer
- The Captain
- Valvoja
Pääosin kyse on fluffista, eli white wolfien GM ei saa liittyä Reiksguardiin tai päinvastoin. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos haluaa white wolfeja ja niiden grand masterin, pitää ottaa yksikkö Knights of the White wolfeja ja antaa GM:lle vasara (tai taika-ase). Muiden ritariyksiköiden kanssa grand masterin olisi hyvä olla ulkonäöltään samankaltainen kuin oman ritariyksikön.
Kuyllakin ritariveljeskunnalla on tietysti vain yksi suurmestari, eli jos pelaa isoja pelejä, joissa on paljon eri ritariyksiköitä, eri suurmestarit eivät voi vaihdella yksiköitään keskenään tai mennä kaikki samaan yksikköön.
Kuyllakin ritariveljeskunnalla on tietysti vain yksi suurmestari, eli jos pelaa isoja pelejä, joissa on paljon eri ritariyksiköitä, eri suurmestarit eivät voi vaihdella yksiköitään keskenään tai mennä kaikki samaan yksikköön.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
No ei sillä ole muuta merkitystä sääntöjen kannalta kuin että White Wolf Grand Master ei voi mennä Knightly Ordersseihin ja toisinpäin.Skabaliini kirjoitti:Mutta MIKSI grand masterilla lukee, et se saa liittyä vaan sellaseen knighttiryhmään, joka on samaa orderia kun se itse?
Eri ritarikuntien ritareille on julkaistu Citadel Journalissa säännöt, jotka tosin vaativat vastustajan hyväksynnän. Nämä oli aikanaan saatavilla myös GW:n sivuilta, piti tosin olla aika meedio että ne löysi sieltä. Saattaa ne olla vieläkin ladattavissa, mutta ainakaan silloinen linkki ei enää toimi enkä äkkiseltään löytänyt uudempaakaan.Skabaliini kirjoitti:No tää selvenskin asioita. Hitto, olis ollu kivempaa ku eri kaupunkien knighteillä olis ollu hassui special ruleja.
No, kai se on tyytyminen sisäpiirin ritarien upgradeen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."