Lukkoa kiitos.
Lukkoa kiitos.
Olen lopen uupunut siihen että eräs pelikumppaneistani ei millään kykene ottamaan Teclistä pois armeijstaan. Itse en osaa hänelle mitenkään selittää kaikkia hienoiksia elf armeijasta ilman sitä teclistä, joten nyt hätähuutona päätänkin turvautua tähän foorumiin. Siispä nyt hienoja kehuja ja faktoja siitä kuinka ihanaa elämä on ilman Teclistä.
Viimeksi muokannut Zherec, Pe 05.11.2004 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
anna sen pitää se teclis siellä armeijassa oon itekin käyttäny sitä omassa armeijassa. ei se ny niin hyvä oo vaan potion of inner strenght, woundaa 2+:lla ja ei armor seivejä ni ei se niin paha oo
.
ai sori unohdin sen scroll of hoetin jossa heitetään d6:sta ja jos teclis saa isomman niin se tuhoutuu. hehe
niin ja si se staffi antaa 1 dicen jokaisella taikavuorolla ni. he he
ai sori unohdin sen scroll of hoetin jossa heitetään d6:sta ja jos teclis saa isomman niin se tuhoutuu. hehe
miettikää sitä kun luette tätä tekstiä
Jos vaikka "vaihtelu virkistää"? Siksi minun armeijani vaihtelevat all-infistä all-caviin ja kaikkea siltä väliltä. Ei se välttämättä tietysti kaikkia virkistä.
Archmage ja Book of Hoeth on muuten paljon hienompi. Taivas putoaa niskaan jo ykkösvuorolla, vaikka miten olisi perunasäkillinen scrolleja mukana...
Archmage ja Book of Hoeth on muuten paljon hienompi. Taivas putoaa niskaan jo ykkösvuorolla, vaikka miten olisi perunasäkillinen scrolleja mukana...
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Millä armeijalla pelaat? Jos pelaat empirellä niin ammu se tykillä. Se ei saa sitä 2+ wardia vasta kun vikalla woundilla joten tykinkuula voi hyvinkin tappaa sen. Toimii myös kääpiöillä ja millä tahansa joilla on jotain joka tekee multiple woundeja.Zherec kirjoitti:Sitähän sillekin yrittää sanoa mutta se vain aloittaa ininän siitä kuinka Archmage on täysin ahterista.
sano että kattois sitä pistehintaa..aika korkee,ja vie lordin ja hero paikan,elikkä sen siasta sais paljon kaikenlaista mukavaa..esim. Archmage ja 3 muuta maagia kunnon esineillä on paljon tappavampi kun teclis ja 2 muuta maagia(siis jos puhutaan 2k armeijoista)..ja jossei usko niin sano että kokeilee..Kaverini on joskus käyttänyt tätä eikä saanu sillä mitään aikaan.onhan sillä kaikkea kivaa mutta silti..semmosen wannabe scroll of hoethin saa 40pts.ja sillälailla...ja jossei usko pärjäävänsä ilman spessuja niin ottais tyrionin oma suosikkini. 
Proxytat high elf armeijaa täydellä seer councililla ja piekset sen kaverisi muutaman kerran peräkkäin ja seuraavaksi joko vaihtuu armeija tai Teclis.
Teclis on melkein tuplasti kalliimpi kuin high mage ja vie yhden maagin paikan sinun seer councilistasi. Nopeasti laskien tämä tarkoittaa, että luopuessasi Tecliksestä ja ottaessasi arkkimaagin ja maagin saat säästettyä n. 100 pistettä, saat itse valita 150 pistettä maagista tavaraa (arkkimaagille ja tavan maagille), saat ainakin yhden power nopan enemmän (paitsi sillä kierroksella, jolla se sauva rikotaan), loitsuja saat saman verran käyttöösi, mutta saat valita ne kahdesta loresta halutessasi (olettaen, että käytät seer honouria). Etenkin, kun monessa loressa on kuitenkin loitsuja, jotka eivät sinua kuitenkaan kiiinnosta. Lisäksi on aina parempi, jos munat on useammassa kuin yhdessä korissa särkymässä.
Tietysti Tecliksellä on erikoissääntönsä, mutta ei ne minusta sen arvoisia ole. Etenkin, kun magia joko toimii tai ei toimi.
Teclis on melkein tuplasti kalliimpi kuin high mage ja vie yhden maagin paikan sinun seer councilistasi. Nopeasti laskien tämä tarkoittaa, että luopuessasi Tecliksestä ja ottaessasi arkkimaagin ja maagin saat säästettyä n. 100 pistettä, saat itse valita 150 pistettä maagista tavaraa (arkkimaagille ja tavan maagille), saat ainakin yhden power nopan enemmän (paitsi sillä kierroksella, jolla se sauva rikotaan), loitsuja saat saman verran käyttöösi, mutta saat valita ne kahdesta loresta halutessasi (olettaen, että käytät seer honouria). Etenkin, kun monessa loressa on kuitenkin loitsuja, jotka eivät sinua kuitenkaan kiiinnosta. Lisäksi on aina parempi, jos munat on useammassa kuin yhdessä korissa särkymässä.
Tietysti Tecliksellä on erikoissääntönsä, mutta ei ne minusta sen arvoisia ole. Etenkin, kun magia joko toimii tai ei toimi.
-
Grand Admiral Prawn
Toisin sanoen: GW ei ole laittanut näitä statteja yleiseen jakeluun. Kirjoihin päätyneitä hahmoja on joskus esitelty WD:ssa, mutta netissä asuu tietääkseni vain "kokeiluversioita", eli vanhoja, kirjasta löytymättömiä sankareita.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Onko kaverisi muuten tietoinen pienestä uudistuksesta mikä koskee tuota Teclista:
http://www.games-workshop.com/warhammer ... HE-FAQ.htm
Ja mitä tulee itse kaverin käännyttämiseen niin eräällä keskustelu foorumilla oli kerran hyvä mielipide koskien special charrujen käyttöä:
"Jos pienessä kylässä kaukana maaseudulla on pieni mellakka, niin eihän itse kuningas mene sinne sitä taltuttamaan vaan lähettää paikalle jonkun alaisensa".
Eli siis Tecliksen kaltaiset "suur" hahmot menettävät kyllä merkityksensä aivan täysin jos niitä perus sunnuntai taistoissa aletaan käyttämään.
Mielipide asia se on, mutta mielestäni special characterit on luotu lähinnä tuomaan erikois scenaarioon piristystä ei käytettäväksi "arkitaisteluissa".
Ja sitä paitsi special charruja ei saa käyttää yleensä edes turnauksissa, joten kyllä sekin perustelusta käy.
Jos kaveri ei tosiaan usko niin sinulla on se Lord Kroak mahdollisuutenasi jota kyllä suosittelen käyttämään
http://www.games-workshop.com/warhammer ... HE-FAQ.htm
Ja mitä tulee itse kaverin käännyttämiseen niin eräällä keskustelu foorumilla oli kerran hyvä mielipide koskien special charrujen käyttöä:
"Jos pienessä kylässä kaukana maaseudulla on pieni mellakka, niin eihän itse kuningas mene sinne sitä taltuttamaan vaan lähettää paikalle jonkun alaisensa".
Eli siis Tecliksen kaltaiset "suur" hahmot menettävät kyllä merkityksensä aivan täysin jos niitä perus sunnuntai taistoissa aletaan käyttämään.
Mielipide asia se on, mutta mielestäni special characterit on luotu lähinnä tuomaan erikois scenaarioon piristystä ei käytettäväksi "arkitaisteluissa".
Ja sitä paitsi special charruja ei saa käyttää yleensä edes turnauksissa, joten kyllä sekin perustelusta käy.
Jos kaveri ei tosiaan usko niin sinulla on se Lord Kroak mahdollisuutenasi jota kyllä suosittelen käyttämään
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
-
ChainMaster DrakeDom
Teclis
ottaa tecliksen sijasta 2 tai 3 magea ja lordiksi Princen tai Tyrionin.....
Myös kannattaisi katsoa millaisesta rangasta itse joukot koostuu....
(ei voita helffeillä jos paras joukko on SilverHelmit! ei millään pahalla)
DragonPrinces,SwordMasters,WhiteLions,PhoenixGuards ja uljaat sotavaunut kannattaa olla. jos itse pelaisin helffeillä niin noita joukkoja käyttäisin! :s
Myös kannattaisi katsoa millaisesta rangasta itse joukot koostuu....
(ei voita helffeillä jos paras joukko on SilverHelmit! ei millään pahalla)
DragonPrinces,SwordMasters,WhiteLions,PhoenixGuards ja uljaat sotavaunut kannattaa olla. jos itse pelaisin helffeillä niin noita joukkoja käyttäisin! :s
Re: Apuja Helf pelaajan "käännytykseen"
Ongelma on helposti ratkaistu. Tecliksen model roviolle.Zherec kirjoitti:Olen lopen uupunut siihen että eräs pelikumppaneistani ei millään kykene ottamaan Teclistä pois armeijstaan. Itse en osaa hänelle mitenkään selittää kaikkia hienoiksia elf armeijasta ilman sitä teclistä, joten nyt hätähuutona päätänkin turvautua tähän foorumiin. Siispä nyt hienoja kehuja ja faktoja siitä kuinka ihanaa elämä on ilman Teclistä.