taktiikoita orcs& gobbot vs chaossit ja beastmanit
taktiikoita orcs& gobbot vs chaossit ja beastmanit
oisko vinkkejä chaoseita vastaan
Re: taktiikoita orcs& gobbot vs chaossit ja beastmanit
Mulla on sama pulma. Pitäis saada tietää miten chaosit voitetaan. Luultavasti helpommin, kun Elfit. Onhan örkit kuiteski aika samanlaisia, kun chaosit. Voimakkaita ja massiivisia.zaukka kirjoitti:oisko vinkkejä chaoseita vastaan
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Noh mustaörkit GW:llä saa perus warriorit kumoon (ehkä). Sitten massiiviset blokit perusörkkejä myös warrioreiden eteen ja sitten jollain flankkiin (Wolf riderit?). Knightit palasiksi sotakoneilla (spear chukka stonethrower) ja fanaatikoilla. Sitten ei auta muuta kuin rukoilla hyvää noppa säkää.
Vähän off-topic mutta mun kaveri myöskin O&G pelaaja voitti Chaoksen ampumalla stonethrowerilla suoraan chaoksen kensun päähän naps 5 woundia. Henki män.
Vähän off-topic mutta mun kaveri myöskin O&G pelaaja voitti Chaoksen ampumalla stonethrowerilla suoraan chaoksen kensun päähän naps 5 woundia. Henki män.
Kuvittelisin, ettei örkeillä ole juuri ongelmia kaaoksen voittamisessa. Sivusta olen molempia armeijoita katsonut, mutta örkeillä on tarjolla kestäviä ja halpoja rivimiehiä, joilla voi hukuttaa vihollisen warrut.
Sotakoneilla kannattaa toki eliitti jauhaa. Sitä ei varmasti kannata ottaa vastaan, kun örkit kuitenkin murtuvat suhteellisen helposti. Tietysti fanaatikkoja kannattaa utilisoida samasta syystä. Örkkien magiakin varmasti sattuu, kun sitä pääsee käyttämään.
Beastmenit eivät sinällään juuri eroa örkeistä, ovat edullisia, huonosti panssaroituja tai panssaroimattomia, mutta nämä pääsevät skirmihs muodostelmassa juoksemaan. Kannattaa siis varoa flankkeja.
Kannattaa luultavasti ottaa riittävästi tukiyksiköitä, joilla pääsee kiertämään vihollisen ympäri. Vaunuja, hukkaratsastajia ja sen sellaisia. Pelkästä mobista ei ole suunnattomasti iloa, mutta jos sen mobin saat vihollisen ympärille, niin pitäisi ahdistaa.
Sotakoneilla kannattaa toki eliitti jauhaa. Sitä ei varmasti kannata ottaa vastaan, kun örkit kuitenkin murtuvat suhteellisen helposti. Tietysti fanaatikkoja kannattaa utilisoida samasta syystä. Örkkien magiakin varmasti sattuu, kun sitä pääsee käyttämään.
Beastmenit eivät sinällään juuri eroa örkeistä, ovat edullisia, huonosti panssaroituja tai panssaroimattomia, mutta nämä pääsevät skirmihs muodostelmassa juoksemaan. Kannattaa siis varoa flankkeja.
Kannattaa luultavasti ottaa riittävästi tukiyksiköitä, joilla pääsee kiertämään vihollisen ympäri. Vaunuja, hukkaratsastajia ja sen sellaisia. Pelkästä mobista ei ole suunnattomasti iloa, mutta jos sen mobin saat vihollisen ympärille, niin pitäisi ahdistaa.
taktiikat
Pelaan kaaoksella ja voin sanoa ,että kaaoksen ritareita tai warrioreita ei kannata päästää häsyyn, mutta peikot ovat ilkeitä kaaosritareita vastaan yhdellä no armorsave hyäkkäyksellään. Toiseksi sanoi että kaaosta vastaan tarvitaan hyvää onnea ja jonkin verran taitoa.