Puolihaltijatar nimeltä Shae...
- Cuchulainn
- Viesti:
Puolihaltijatar nimeltä Shae...
Alla olevasta linkistä löytyy kuvat, kommentteja ja kritiikkiä saapi antaa kuten aina...
http://www.diarmaidwarren.com/Pages/2003/shae_fi.html
http://www.diarmaidwarren.com/Pages/2003/shae_fi.html
Count the bodies like sheep, to the rhythm of the war drums...
Lay your head down, sleep, to the rhythm of the war drums...
-
baretul
Tota joo wow. Aivan käsitämättömän siisti
. Niin blendit sinun tapaasi ovat taas aivan käsitämättömän siistit, esim viitta, kasvot, jousi jne, kaikissa rajatoman ihkut blendit
. NMM kullasakaan ei ainakaan mun mielestä ollu mitään vikaa. Niin sanoit tuosta, että varjoa puuttuu ihosta, siinä voisin olla samaa mieltä, että iho saataisi tarvita varjoa varsinkin reunoihin dark lineiksi. Noh joka tapauksessa, tajuttoman hienosti maalattu
.
Joo...figu on hieno ja maalaus todella upeaa työtä. Ehkä iho oli liian "yksivärinen", mutta kuunvalossahan kaikki on vähän sellaista harmaata sotkua.
En ole ennen sun maalauksia nähnytkään, mutta tästä kyllä tykkäsin.
...and hell came with him...
"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
No kun kaikki kiva on sanottu niin voi siirtyä kehujen kappaleiksi sahaamiseen *hakee erinäisiä työkaluja kellarista*.
Ekaksi sahataan tuon hiukset pilalle. MISSÄ ON VALON HEIJASTUKSET?!!
Valonhan pitäisi heijastua tietystä kohtaa hiuksia. Muutenkin hiukset näyttävät kahdella layreilla tehdyiltä
.
Sitten siirrytään tuhoamaan paitaa.Eli siis paita näyttää vähän tylsältä kun valon ja varjon välillä ei ole kontrastia reilusti (olen ihminen joka maalaa mustasta punaiseen ja siitä valkoiseen keltasien kanssa).
Muuten figu on aivan mahtava ja freehändäys
näyttää oikein kivalta.
Figu on melkeinpä (mutta ei aivan :? ) sitä tasoa jota voi odottaa Ropeconin maalauskisan voittajalta.
Terveisin,
Jaska
Valonhan pitäisi heijastua tietystä kohtaa hiuksia. Muutenkin hiukset näyttävät kahdella layreilla tehdyiltä
Sitten siirrytään tuhoamaan paitaa.Eli siis paita näyttää vähän tylsältä kun valon ja varjon välillä ei ole kontrastia reilusti (olen ihminen joka maalaa mustasta punaiseen ja siitä valkoiseen keltasien kanssa).
Muuten figu on aivan mahtava ja freehändäys
Figu on melkeinpä (mutta ei aivan :? ) sitä tasoa jota voi odottaa Ropeconin maalauskisan voittajalta.
Terveisin,
Jaska
Viimeksi muokannut Jazka, Ke 29.10.2003 07:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Vau. Figu on ensinnäkin käsittämättömän hieno, ja maalauksesi nostaa sen vielä aivan uudelle tasolle. Värivalinnatkin osuvat täysin nappiin! Saat minut jälleen sanattomaksi.
Ja jottei aivan lepsu linjalle suistuta, niin lisättäköön että ainakin kasvoihin olisi kaivannut lisää kontrastia, nyt kauniit silmät ja haltian kasvonpiirteet jäävät vähän pimentoon.
Ja jottei aivan lepsu linjalle suistuta, niin lisättäköön että ainakin kasvoihin olisi kaivannut lisää kontrastia, nyt kauniit silmät ja haltian kasvonpiirteet jäävät vähän pimentoon.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
Pitkäjousi
- Cuchulainn
- Viesti:
Kiitoksia kaikille taas kommenteista! Ja sitten muutamaan vastaukseen...
. Hiuksista pitää sanoa että heijastuskohdat olisi varmaan näkynyt parhaiten ylhäältäpäin kuvattuna, mutta tosiaan nyt kun itsekin katson niin ei näytä parhaalta mahdolliselta...
Paidan ja muun suhteen olet myös oikeassa, mutta tällä kertaa halusinkin kokeilla vähän vähemmällä kontrastilla maalaamista, eli tavallaan kokeilla miten saisi eroa tehtyä esim. nahan ja kankaan välillä, kun kangas kuitenkin heijastaisi valoa vähemmän kuin kiiltävämpi nahka.
Kiitokset joka tapauksessa sahailusta
.
Ja kuten monet totesivat, iho olisi tosiaan kaivannut vähän enemmän syvyyttä...
Eli figu tarttui mukaan Ropeconista, ja sen voi myös tilata CMONin nettikaupasta. En tiedä saako sitä muualta...On niin kaunis ilmestys! Minun mielestä komeasti maalattu ja se kaikki, siis asento, ilme yms. on täydellisessä kunnossa. Mistä mahdoit tuon figun saada?
Sahailu tekee välillä hyvääNo kun kaikki kiva on sanottu niin voi siirtyä kehujen kappaleiksi sahaamiseen *hakee erinäisiä työkaluja kellarista*.
Valonhan pitäisi heijastua tietystä kohtaa hiuksia. Muutenkin hiukset näyttävät kahdella layreilla tehdyiltä .
Muuten figu on aivan mahtava ja freehändäys näyttää oikein kivalta.
Figu on melkeinpä (mutta ei aivan ) sitä tasoa jota voi odottaa Ropeconin maalauskisan voittajalta.
Terveisin,
Jaska
Paidan ja muun suhteen olet myös oikeassa, mutta tällä kertaa halusinkin kokeilla vähän vähemmällä kontrastilla maalaamista, eli tavallaan kokeilla miten saisi eroa tehtyä esim. nahan ja kankaan välillä, kun kangas kuitenkin heijastaisi valoa vähemmän kuin kiiltävämpi nahka.
Kiitokset joka tapauksessa sahailusta
Ja kuten monet totesivat, iho olisi tosiaan kaivannut vähän enemmän syvyyttä...
Count the bodies like sheep, to the rhythm of the war drums...
Olen nyt pohtinut tuota figua kolmisen päivää.
Tykkään kovasti tyylistäsi, olin täysin myyty ropecon-figujesi edessä. Teknisestikin figu on loistava.
Mutta. Olen pahoillani, en vain yksinkertaisesti saa mitään irti tästä figusta. Jotenkin se vain on, muttei iske minuun.
Sorry, ei ole tarkoitus dissata mutta jokin nyt ei vain toimi minun suhteeni. Ehkä tässä on jotain samaa kuin niissä Stefan Darlanin britti-GD:n figuissa, joista toiset tykkäsivät ja toiset taas eivät - vaikka kaikki olivat sitä mieltä, että ne oli "hyvin maalattu".
Tykkään kovasti tyylistäsi, olin täysin myyty ropecon-figujesi edessä. Teknisestikin figu on loistava.
Mutta. Olen pahoillani, en vain yksinkertaisesti saa mitään irti tästä figusta. Jotenkin se vain on, muttei iske minuun.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Teknisesti loistava. Hyvät värit. Liian isot kädet. Hiusten heijastukset ei oo tarpeeks selvät. Kaikki tuo on jo sanottu mut pitipä sanoo uudelleen.
Ehkä tuo "ilmeettömyys" johtuu siitä harmaasta kuunvalosta, jota kai yritit tuohon figuun?
Eniten miuta kuitenkin häiritsee nuo liian isot kädet. (siitä ei voi tietenkään syyttää maalaajaa, suomen parasta figumaalaajaa)
Ehkä tuo "ilmeettömyys" johtuu siitä harmaasta kuunvalosta, jota kai yritit tuohon figuun?
Eniten miuta kuitenkin häiritsee nuo liian isot kädet. (siitä ei voi tietenkään syyttää maalaajaa, suomen parasta figumaalaajaa)