Miten maalata daemon prince?
Miten maalata daemon prince?
Älkää tuomitko pelkän otsikon perusteella..
Asiahan on näin, että olen maalannut kohta kokonaisen 40k-armeijan päävärinä rotting flesh ja chaos black. Olen ollut tosi tyytyväinen väriteemaan tähän asti ja rotting flesh on vieläkin hyvä väri.. en vaan keksi hyvän väristä ihoa daemon princelle joka sopisi armorin väriin.
http://personal.inet.fi/peli/maelis/wiprince.JPG
Tässä kuva, josta näkyy että nykyinen iho ei sovi sille mitenkään hienosti. Onko olemassa mitään väriä joka sopisi tuon kanssa, tai jotain muuta tapaa tehdä figusta vähemmän haalea/kirkas ja.. hm.. kontrastirikkaampi?
Huomautan vielä että koko figu on kesken, jotan pyydän nyt ainoastaan vinkkejä ihon maalaamiseen.
Tuli vielä kirjoittaessa mieleen että tuohon armoriin (josta siis jalat ovat suurinpiirtein valmiit) voisi kai lisätä vielä shaden tai parin, että kokonaisuudesta tulis tummempi..
Asiahan on näin, että olen maalannut kohta kokonaisen 40k-armeijan päävärinä rotting flesh ja chaos black. Olen ollut tosi tyytyväinen väriteemaan tähän asti ja rotting flesh on vieläkin hyvä väri.. en vaan keksi hyvän väristä ihoa daemon princelle joka sopisi armorin väriin.
http://personal.inet.fi/peli/maelis/wiprince.JPG
Tässä kuva, josta näkyy että nykyinen iho ei sovi sille mitenkään hienosti. Onko olemassa mitään väriä joka sopisi tuon kanssa, tai jotain muuta tapaa tehdä figusta vähemmän haalea/kirkas ja.. hm.. kontrastirikkaampi?
Huomautan vielä että koko figu on kesken, jotan pyydän nyt ainoastaan vinkkejä ihon maalaamiseen.
Tuli vielä kirjoittaessa mieleen että tuohon armoriin (josta siis jalat ovat suurinpiirtein valmiit) voisi kai lisätä vielä shaden tai parin, että kokonaisuudesta tulis tummempi..
- I.C. Wiener
- Viesti:
- I.C. Wiener
- Viesti:
- I.C. Wiener
- Viesti:
Joo venaasMälis kirjoitti:Etkö vois tehdä tuosta ylläolevasta sellasta ku ehdotin? Näkis vähä et olisko se hyvä.
Edittiä:

Sopiva? Tein nopeest ei tullut paras mahollinen.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Otat purkin purple inkkiä ja maalaat figun ihoon dramaattisemmat varjostukset. Lopputulos ei välttämättä edes ole silmiinpistävän purppurainen, joten haalea sävy säilyy jossain määrin. Muistat vaan layeroida etkä vetele mitään washeja. Ja ohentaminen on joskus ihan fiksua kun on kyse inkeistä (vaan ei välttämättä aina). Toisaalta tota tekniikkaa kannattaa ehkä ensin kokeilla johonkin muuhun.
Itse olen nyt niin innoissani inkkitekniikoista että tahdon varjostaa kaikkia värejä kaikilla inkeillä, ja jälki on ollut ihan mukavan näköistä tähän mennessä.
Itse olen nyt niin innoissani inkkitekniikoista että tahdon varjostaa kaikkia värejä kaikilla inkeillä, ja jälki on ollut ihan mukavan näköistä tähän mennessä.