Minkälaiset taktiikat tehoo eliitti avaruus mariineja ja ötököitä vastaan?
Olen suunnitellu jo armeijan(se löytyy 40k:armeijalistat puolelta). Se sisältää törkeesti plasmaa ja muuta mukavaa....
Imperial guard vs avaruus mariinit ja (satunnaiset) ötökät
-
The Punisher
Imperial guard vs avaruus mariinit ja (satunnaiset) ötökät
It's not vengeance... it's punishment...
-
The Punisher
Eiköhän ne kaikki ohjeet ole jo vatvottu moneen kertaan...
Yrität ekoilla vuoroilla ampua mahdollisimman paljon porukkaa ja toivot joko ettei ne kerkiä lähikseen tai jos kerkiävät niin niitä on vähän jäljellä että sun IG pieksisi ne lähiksessä... Toimii marineihin ja 'nideihin
Yrität ekoilla vuoroilla ampua mahdollisimman paljon porukkaa ja toivot joko ettei ne kerkiä lähikseen tai jos kerkiävät niin niitä on vähän jäljellä että sun IG pieksisi ne lähiksessä... Toimii marineihin ja 'nideihin
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
-
The Punisher
Kiitos...
Peleistä voit tulla mielenkiintoisia, koska kaveri meinaa tehä ampuvan mariini armeijan. Tosin mulla on aika törkee etu sillä mul on kaks basiliskia......
Ne sattuu varsinkin paikalla pysyviin mariineihin.....
Ja sen tankkeja vastaan mul on n. 7 lascannonia ja veteran ryhmä jossa kolme meltaa.....
Peleistä voit tulla mielenkiintoisia, koska kaveri meinaa tehä ampuvan mariini armeijan. Tosin mulla on aika törkee etu sillä mul on kaks basiliskia......
Ne sattuu varsinkin paikalla pysyviin mariineihin.....
Ja sen tankkeja vastaan mul on n. 7 lascannonia ja veteran ryhmä jossa kolme meltaa.....
It's not vengeance... it's punishment...