Ja mitkä taas yleisesti ovat bloodthirsterin ja muiden demonejen pahin uhka,vastus?
Bloodthirster(ja niiden tappo)
-
freak^z
Bloodthirster(ja niiden tappo)
eli kysyisineli kannattaako mun mennä silpomaan verenlutkuttajalla tankkeja vaiko trooppeja kun pelataan ig:tä vastaan?kun eihän niillä ole mitään super hq:ta
Ja mitkä taas yleisesti ovat bloodthirsterin ja muiden demonejen pahin uhka,vastus?
- Henri Ketonen
Kun rupeat ´Thirsterillä ryssimään tankkeja, niin eiköhän siinä puuhassa tule parhaiten sen pisteet takaisin. Max 5 (ei todennäköistä, ehkä joku 3-4) kuuden pisteen guardsmeniä vuorossa ei ole oikeastaan mitään 205 pisteen ukolta. Sen sijaan joku 150 pisteen tankki vuorossa alkaa olemaan aika bueno. Khornen Suurdemonihan säikkyy erityisesti sitä vastaan suunniteltuja ryhmiä (jollaisia löytyy Daemonhuntereilta), jotain Seer Councilia ja liiallisia määriä tulivoimaa. Niin ja Necroneiden C´taneja kannattaa luonnollisesti lähteä karkuun. Juuri muuta ei tule mieleen.
zqmfgb
-
freak^z
Bloodthirster (ja niiden tappo)
nii tulivaa taämmönen muodollisuus mieleen ku eiks c´tan oo jumala?
nii onks bloodthirster sitte saakuli?
- ankara halla
- Valvoja
Re: Bloodthirster (ja niiden tappo)
Ensinnäkin, C'Tanit (näitä on useampia) ovat kyllä jumalia mutta yksikään niistä ei ole Jumala. Myös Keisari on jumala mutta hänkään ei ole Jumala. Sitten on tietysti Kaaos jumalat, kaikki neljä!, ja Örkkien ja Eldarien ja ... mutta mikään näistä ei ole Jumala.Daemon kirjoitti:nii tulivaa taämmönen muodollisuus mieleen ku eiks c´tan oo jumala?
40K (ja FB) on siitä hieno maailma, että jumalia on vaikka muille jakaa mutta mukaan ei ole otettu mitään Juudeo-Kristillistä (tai muutakaan) teologista hyvä/paha asettelua jossa pääroolia esittävät Jumala ja saakuli. Ei ole absoluuttista totuutta ja moraalit eri jumalien/rotujen välillä ovat suhteellisia.
Ja Bloodthirster on suurdemoni, ei sen enempää eikä vähempää
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- The Captain
- Valvoja
Re: Bloodthirster (ja niiden tappo)
Ja jos lähdetään vertailemaan sanojen ääntämyksen yhtäläisyyksiä, minusta C'Tan [sii'tan] muistuttaa melko paljon nimeä Satan [sei'tan]. (C'Tanin ääntämysohje ei tosin ole virallinen, mutta tuo olisi yksi vaihtoehto, ja juuri tähän yhtäläisyyden hakemiseen melko tarkoituksenmukainen.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Musta Setä
Noh...
...itse asiassa tuota c'tan ääntämisohjetta kysyttiin GWltä seminaarissa kun Necron Codex tuli, ja se lausutaan ''ka'tan''. Eli ei se ole ''sei'tan''...loppujen lopuksi.
Ja Icemanin mukaan, jos katsotaan noita tuolla tavalla, olen tuossa tapuksessa ehdottomasti sitä mieltä että Kaaos on tällöin paha. Uskonnon varjolla tehdyt massateurastukset ovat jostain syystä ''pahempaa'' minun mielestäni kuin Rautainen Käsi of the Impperiumi.
Mutta olet siinä mielessä väärässä että Imperiumillakin on ajavana voimana uskonto, ja Exterminatuksia tehdään verrattaen hyvin harvoin. Kuten 13th Legionissa sanotaan, ihmiset ovat korvattavia, asutettavat planeetat eivät. Kaaos on aina ollut 40kn pahikset ja niin tulevat olemaankin, ihmiset vain hakevat synnynnäisoikeuttaan universumin herruuteen, joka tietysti saattaa vaikuttaa ''pahalta''.
Ja Icemanin mukaan, jos katsotaan noita tuolla tavalla, olen tuossa tapuksessa ehdottomasti sitä mieltä että Kaaos on tällöin paha. Uskonnon varjolla tehdyt massateurastukset ovat jostain syystä ''pahempaa'' minun mielestäni kuin Rautainen Käsi of the Impperiumi.
Mutta olet siinä mielessä väärässä että Imperiumillakin on ajavana voimana uskonto, ja Exterminatuksia tehdään verrattaen hyvin harvoin. Kuten 13th Legionissa sanotaan, ihmiset ovat korvattavia, asutettavat planeetat eivät. Kaaos on aina ollut 40kn pahikset ja niin tulevat olemaankin, ihmiset vain hakevat synnynnäisoikeuttaan universumin herruuteen, joka tietysti saattaa vaikuttaa ''pahalta''.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Minuakin kiinnostaa suuresti tuo kokoonpano. Tai oikeastaan miksi se niin kalliiksi menee. Khornen prinssistä saa kovan haastajan thirsterille jo 170 pisteellä. Minusta näitä kahta ei niin hyvin voi verrata. Thirsteriin useimmat osuvat vain 5+:lla ja tätä voi kontrolloida pidemmälti(se pakko charge ei paljoa paina) vaikka lyökin samaan aikaan kuin marinet. Thirsteriä ei voi ollenkaan insta-killata(paitsi pari erikoista asetta) vaikka muuten suurinta osaa ampumista vastaan onkin heikompi kuin sukulaissielunsa, mutta tätä tasoittaa tietenkin possessointi sääntö. Niin ja tietysti se hauska asia, että thirsterillä s on tarpeeksi suuri insta-killatakseen useimmat hahmot. Prinssillekin saa kyllä s8:n, mutta siinä menetetään pitkälti muita etuja, joilla lähdettäisiin tavoittelemaan thirsterin kovuutta. Itse pidän prinssistä kyllä enemmän khornella, kun se imee vastustajalta aivan järjettömästi tulta heti alkuunsa ja tällä ehkä saadaan jopa 2 haavaa aikaiseksi tuohon otukseen.
Elämä on aina yhtä jännittävää, kun ei koskaan tiedä milloin kuolee.