"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

bretonnian vanhat figut

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rokkiturkki

bretonnian vanhat figut

Viesti Kirjoittaja Rokkiturkki »

noh lähinnä knaitit ja se metallinen jalkaväki.....juu että onko ne minkään arvoisia tai käyttökelpoisia kun nyt niitä uusia pukkaa sitten ens vuoden puolella....?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ainakaan bitboxin täyte ei ole koskaan pahasta :D
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Voihan niitä sitten käyttää edelleen armeijana tai varajoukkoina. Edullisia vanhoja bretonniitteja varmasti saa silloin itselleen.

Toinen vaihtoehto on conffata niistä black knighteja. Tai myydä ne eteenpäin siihen tarkoitukseen.

Metallinen jalkaväki varmaan on yhä edelleen käyttökelpoista ja sopii rivien täyttöön.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Jos mulla olis, niin konverttaisin niitä Dark Elf highbornin tyyliin Warcraft Arthas...
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

VArjo jos oot semmonen tyhmä kun kaikki muut. siis ku tulee uudet figut vanhat kaappii ja pysykööt siellä! o mut ainaki niitä voi käyttää ja MIKS ei. metalliset men-at-armsit kelpais ainaki mulle :|
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Mä ainakin käytän vanhoja figuja.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”