"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taas tällainen "Miten maalaan relictorssit?"juttu

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Gorbag
Viesti:

Taas tällainen "Miten maalaan relictorssit?"juttu

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Juu oletan että olette ihan kypsiä tällaisiin postauksiin, mutta postasin kumminkin. Eli hain googlella erilaisilla nimillä Relictors aiheisia kuvia maalatuista miniatyyreistä, mutta en löytänyt. Eli pohdin kannattaisiko Relictorsit maalata harmaan sävyisiksi vai tumman metallisiksi? Olen nähnyt ja pitänyt space wolffien pre-heresy schemestä, mutta en uskaltaisi vielä tuhria ukkojani boltgun metallin ja chaos blackin sekoitukseen joten kaipaisin kuvaa metallisesta relictorssista.
töpseli

Viesti Kirjoittaja töpseli »

Elikäs itse rupesin aika äsken tekeen relictors porukkaa, ja maalaan ne näin: Musta pohjamaali, Codex Grey, olkalaatat mustiksi, chest eagle bleached bonella

Linkki: http://www.armageddon3.com/English/Camp ... ctors.html
Gorbag
Viesti:

kiitos. Kiva että joku muukin aikoo aloittaa relictorssit! :) Minulla on vielä semmonen konvertoimis ongelma että haluaisin omalle komentajalleni demoni aseen, mutta kun sieltä nopan heitosta tulee joku axe of khorne ja ukkelilla on miekka :|

Ja vähän off topiccina, mulla tulee kohta 400 viestiä täyteen! Jee. :)

[adminedit: Noilla viestien määrillä ei ole mitään merkitystä. High post count ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä. -Weekender]
töpseli

Viesti Kirjoittaja töpseli »

tuota en itse edes tiedä kuinka toi demoniase-noppa-juttu toimii :roll:
Joten en ole vielä komentajalleni mitään demoni asetta pistäny.
Gorbag
Viesti:

se on sellanen noppa heitto joka pelin alussa. 1 dark blade, 2 dread axe, 3 xe of khorne, 4 pandemic staff, 5 needle of desire, 6 warp blade elikkä tarttee kaamos kodeksin. Ja tuo nopan heitto maksetaan wargear limitistä.

ne tarkemmat säännöt on Wd 281:ssä, siinä missä on niitä lizzuja kannessa.
Cleawax

Viesti Kirjoittaja Cleawax »

Minä mietin tuota, miten olisin itse tehnyt demoni aseen ennenkuin säännöt tulivat. Ja idea oli että ottaa force weaponin ja laittaa counts as jotain kivaa. Toki minun pohdintani lähti inkvisiittorista, joten se ei ehkä tässä toimi niin hyvin. Ellei ase tule librarianille. Ja semmoinen asia tuohon, että se sääntö on tuokin lähinnä, niin että se ase vastaa sitä mitä heitosta tulee, mutta voi olla kai minkälainen tahansa. Mikäli muistan oikein?
Älä tee se sitä tänään minkä voit tehdä huomenna paremmin!
Gorbag
Viesti:

Kun hieman selailin tossa foorumia niin kävi ilmi että ne demoniaseet saattaisivat "muuttaa muotoaan ja siinä WD 281:ssäkin kyllä luki jotain siihen suuntaan ettei tarttis olla WYSIWYG.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”