VC Black Knight konversointi
- Walloittaja
- Viesti:
Eikös tuossa tullut jo sivullinen vinkkejä ? Jos pidät Sormusaaveista, kukaan ei kiellä sinua tekemästä black knightejä niistä.Walloittaja kirjoitti:Mistäköhän voisin sitten omat Mustat Ritarini tehdä, koska kovin mieltynyt nuihin Sormusaaveisiin olen. Kenelläkään mitään ideoita?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Walloittaja
- Viesti:
Hmmhmm.. aargh . ny on tullu jo niin paljon hyviä vinkkejä ettei tiä mitä pitäis tehdä
8 x 8 euroo ei viittis maksaa tosiaankaan.. (10 nihtin unitti tavoitteena, vampire kärkeen, muusikko jo löytyy.. armored skeleton musician 5th edit.)
Millasissa lootissa uudet Bretonnia ritarit tulee? Black Graili alko itteeki kiinostaan.. dark omenin omistajana..
Millasissa lootissa uudet Bretonnia ritarit tulee? Black Graili alko itteeki kiinostaan.. dark omenin omistajana..
Kahdeksan kappaleen paketeissa.marke kirjoitti:Millasissa lootissa uudet Bretonnia ritarit tulee? Black Graili alko itteeki kiinostaan.. dark omenin omistajana..
>kuva<
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tuolta selaamalla 'Vampire counts', löydät mun black knightit alimpana, jotka on konvertoitu niistä empire knightly ordereista. (Kannatta muutenkin selata se sivusto läpi
- tämä oli siis mainontaa sivustolleni).
Minä teen omat mustat ritarini Bretonnian ritareista, jotka sain varsin kohtuulliseen hintaan. Mukaan sain ostettua kahta yksikköä varten yhden Khemrin ratsuväki boksin bitseiksi, eikä hinta noussut yli metallisten.
Askarteluveista hyväksi käyttäen runnon ritareilta kypäräkoristeet pois, sillä en pidä niistä. Ritareita itseään minä runtelen niin, että ne saavat erinäisiä luisevia osia (tähän mennessä nähty halkaistu kypärä, jossa toisella puolella irvistää luurankonaama, kokonaan etuosan menettänyt kypärä, irronnut jalkaosa... Suunnitteilla kokonainen luuranko ratsastaja, luurankokäsi ja mehukkaana haaveena saada esiin kylkiluita). Myös hevosia olen runnellut niin, että kaksi tai yksi jalkaa on vaihdettu luurankoratsun jaloiksi ja yhdelle vaihdoin pään kokonaan.
Muutokset ovat olleet pieniä ja helppoja, mutta luoneet huomattavasti tunnelmaa. Väriteema on yhtenäinen, joka mielestäni on kirjavaa parempi.
Askarteluveista hyväksi käyttäen runnon ritareilta kypäräkoristeet pois, sillä en pidä niistä. Ritareita itseään minä runtelen niin, että ne saavat erinäisiä luisevia osia (tähän mennessä nähty halkaistu kypärä, jossa toisella puolella irvistää luurankonaama, kokonaan etuosan menettänyt kypärä, irronnut jalkaosa... Suunnitteilla kokonainen luuranko ratsastaja, luurankokäsi ja mehukkaana haaveena saada esiin kylkiluita). Myös hevosia olen runnellut niin, että kaksi tai yksi jalkaa on vaihdettu luurankoratsun jaloiksi ja yhdelle vaihdoin pään kokonaan.
Muutokset ovat olleet pieniä ja helppoja, mutta luoneet huomattavasti tunnelmaa. Väriteema on yhtenäinen, joka mielestäni on kirjavaa parempi.
Kuulostaa mahtavalta. Kyse onkin aina jokaisen omasta taito tasosta. Itse en välttämättä ainakaan kylkiluita uskaltaisi kaivertaa esiin. Itse olen miettinyt lähinnä yhtenäistää ritareiden ulkonäköä esim. lohikäärmekypärät kaikille. Ja saada repaleiseksi asepaidat hevosilta sekä ritareilta. Repaleisuuden aikaan saaminen olisi tärkeä tekijä, mutta minulla ei ole helppoa tapaa siihen. Jos olisi jotain vinkin poikasta. Vai onko kyse vain yksinkertaisesta asiasta, joka vaatii harjoittelua.
Älä tee se sitä tänään minkä voit tehdä huomenna paremmin!
Mielestäni nihtien ei turhaan tarvitse olla repaleista - se sopii enemmänkin zombeille, kun taas omissa visioissani ratsastavilla epäkuolleilla on tumma, suurimman osan luurankoa peittävä haarniska (joskin maalauksen taso tulisi olla panssareissa hyvä, jotta figusta tulisi vaikuttava). Konverttaus on kohtalaisen helppoa, koska alkuperäisen osan voi helposti ja melko surutta vaihtaa suoraan luuranko-osaan.
Veistä käyttämällä saa kyllä helposti tehtyjä aseisiin sekä panssariin viiltoja, lovia yms yms. Haastavampaa etsiville voisin suositella vaikka jonkinlaisen viitan tekoa, jota voi sitten surutta silpoa mielin määrin..
Veistä käyttämällä saa kyllä helposti tehtyjä aseisiin sekä panssariin viiltoja, lovia yms yms. Haastavampaa etsiville voisin suositella vaikka jonkinlaisen viitan tekoa, jota voi sitten surutta silpoa mielin määrin..
Kiitos vaan!EqualizeR kirjoitti:Aivan mauttoman hienoja figuja arska... tässä just kelailinkin että kun innostun taas vampire counteistani niin vois jostain halvalla ettiä chaos knightien hevosia , kun itse kauheasti tykkään black knightratsastajien ulkonäöstä.
Ainoa ongelma tuossa suunnitelmassa saattaa tosin olla se, että niiden ratsastajien haarojen väli on suunniteltu noille luuranko hepoille, joten niitä pitäisi aika reilusti levittää.