"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kotiplaneetta (pelipöytä)?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Guardsman
Viesti:

Kotiplaneetta (pelipöytä)?

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Tämän varmaan ptäisi olla maastonteko paikassa, mutta kun aihe ei käsittele itse kentän tekoa...

Siis, kuinkas moni tekee pelimaastonsa oman armeijan koti paikaksi? Vai käyttääkö kaikki pelkkää battle mattoa ja paria kukkulaa. Kenellä on ihan oma kotiplaneetta?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Meidän porukan pöydällä tuo vähän vaihtelee... Kenttä on "jäämaailma" joka yleensä pelissä on joko Taun tai Eldarien kotipaikka/siirtokunta (kun ne on maalattu valkoisella :) ), jonne nidit, kaaos tai necronit hyökkää. Jos taas taukit tai tontut ei oo pelissä kyseessä ei ole kenenkään maailma. Mutta, jos sitä meinasit, ei kenttä kuitenkaan ole rakennettu nimenomaisesti jonkun armeijan kotipaikaksi. Kun kaikki maasto on irrallaan voi kenttää mukavasti muunnella kenen tahansa paikaksi parilla sopivannäköisellä rakennuksella.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Mä oon yrittäny tehdä, mutta kuin en oikeen tiedä minkälainen planeetta vois olla niinku warppi myrskyjen runtelema feral world, torva minoris :(

EDIT: Hahaa nytpä tiedän 40-koo rulebookin lukemisen jälkeen viisastuneena minkälaisia ovat feral worldit! :)
Viimeksi muokannut Gorbag, To 13.11.2003 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Minulla on aina sama, agriworld Nagul jossain eye of terrorin liepeillä, yleensä cityfight kenttä...
I'm back.
Yabo

Viesti Kirjoittaja Yabo »

Oon just tekemässä TAU:lle uutta aavikko/kaupinki kenttää...

Jahka valmistuu voin laittaa vaikka jotain kuvia... tai no jos ketään kiinnostaa voin vaikka laittaa jo rakennus vaiheessa!?
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Yabo kirjoitti:Oon just tekemässä TAU:lle uutta aavikko/kaupinki kenttää...

Jahka valmistuu voin laittaa vaikka jotain kuvia... tai no jos ketään kiinnostaa voin vaikka laittaa jo rakennus vaiheessa!?
Kiinostais kyllä nähdä minkälaisia Tau-rakennuksia saat aikaan. Ite oon ähräämässä taun "tutkimusasemaa" sinne jääkentälle carte d'or jäätelöpaketista, semmonen kupolisysteemi siitä kai tulee.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Itse olen vielä vähän kahden välissä että pitäisikö tehdä laava maasto vain metsä out-post kaupunki kenttä... Postatkaa ihmeessä kuvia niin näämme mitä oleete saaneet aikaan, ehkä keksimme niiden myötä jotain omaa... :D
Viimeksi muokannut Guardsman, Ke 05.11.2003 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

Parhaat maaston- ja pöydänteko sivut, jotka olen köytänyt:

http://www.terragenesis.co.uk/

http://www.netterrain.de/
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Yabo

Viesti Kirjoittaja Yabo »

Joo laittelen kuvia, jahka saan kameran käsiini
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Alan tekeen cadian armeijalle kotikenttää. Joku hiekka ja city tyylinen, jossa armeijani puolustaa jotain landing padia, out-postia tai tehdasta :roll:
Elffi

Viesti Kirjoittaja Elffi »

Justiinsa aloin tekee necroneille sellasta kotikenttää. Siellä on jo sellasia vihreä/mustia timankeja, 1 ruin ja tumma hiekka... tehtäväähän siinä vielä on jonkin verran, mutta vastahan mä sen alotin!
:wink:
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Meidän pöytämme ehkä hieman humoristisena piirteenä on paljon hautakiviä. Lähes jokaisessa taistelussa on jossain nurkassa / keskellä hautausmaa :)

Ja tyranidipelaaja on aika ennalta-arvattava, että Lictorit löytyy AINA kaivautuneena... hautausmaalle! :D
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Elffi

:D
Peltimarsu

Viesti Kirjoittaja Peltimarsu »

Hautausmaalle? Mitä se siellä "Duunaa"? Älkää hyvä luoja sitten käsittäkö tuota sairaalla mielikuvituksenne puolikkaalla :?
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"

Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Voi hyvä Necrofilia. Itselläni on parasta aikaakin pelipöytä jka historia oli suunnilleen tämä: Kaaos joukko valloitti tämän keskeltä tellusta.
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Eh.. :roll:
No, tyydytään sanomaan että kaipa niin hirmuinen läjä biomorffia ja mutaatioita aiheuttaa jo luonnevikoja :?
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Kyllä semmoinen kaupunki skeenario olisi kaunista väsätä noille minun mariineille, jahka nyt saisi tilaa niille järkättyä. Sitten myös pääsisi testaamaan tuota cityfight sääntöjä... se saattaisi olla varsin erilainen kokemus
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Elffi

Siinähän se broblemo onkin kun ei tilaa saa mistään järkättyä :|
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”