Olen totaalisen kyllästynyt Kaaoksiini ja ajattelin konffata siitä Kaaos aiheisen VC armeijan. Ainoa ongelma on siinä, että esim. Maraudereilla ja Zombeilla on eri beisi koko. Onko tästä niinkään haittaa, (ei jos minulta kysytään), mutta onko tämä täysin laitonta ja kerettiläistä?
Kertokaa te viisaat sotulaiset, että häiritsikö teitä, jos vastustajan zombit taapertaisivat kokoa liian suurilla beiseillä? Tai onko GW:llä jokin säädös, että kaikkien pitää kulkea sellaisilla beiseillä kuin niile on suunniteltu/määrätty?
Kaaoksesta VC:eitä?
Kaaoksesta VC:eitä?
U fail.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Hmm. Onhan siitä nyt vaikka mitä haittaa. Ensinnäkin, kaikki template attackit tekevät sinuun vähemmän hittejä kuin normaalisti. Toisekseen, sinua vastaan pääsee lyömään enemmän figuja hand to hand combatissa. Kolmanneksi, saat tehtyä noista aika mehevän missile screenin.
Ja kyllähän tuosta voi keksiä vaikka mitä kun jaksais laittaa koneen kunnolla raksuttamaan
. Mutta kyllä sinua vastaan silti voisin pelata, turnauksiin ei taida tosin olla mitään asiaa.
Ja kyllähän tuosta voi keksiä vaikka mitä kun jaksais laittaa koneen kunnolla raksuttamaan
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Re: Kaaoksesta VC:eitä?
Beissien koot määriteltiin toissawd:n mukana tulleessa pahviläpyskässä (pääosin jopa oikein). Minun puolesta kuitenkin riittävän suurilla monstereilla, eli käytännössä vain lohikäärmeillä, saa olla annettua isompikin base jos sillä ei haeta selvää etua. Itse ainakin teen 'laittoman' kaaoslohikäärmeen jahka saan tuon skinkkiarmeijan maalattua alta pois.MagnuM kirjoitti:onko GW:llä jokin säädös, että kaikkien pitää kulkea sellaisilla beiseillä kuin niile on suunniteltu/määrätty?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."