"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Deldar vehile upgrades

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Varjonkutoja

Deldar vehile upgrades

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Joo elikkä mitä upgradea suosittelette ravageriin :? (2xdisintegrator,1xdark lance). Pelaan pää asiassa imperial guardeja, örkkejä ja eldareita vastaan
Itse ajattelin screaming Jetsiä tai Night shilediä.

(Kiitos jo etukäteen)
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

Night shield ja kolme disintegratoria. Niitä aseita ei oikeasti kannata sekotella.
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

joo siihen aseitten sekotteluun syy on juuri siksi että keskität tulta aina yhteen yksikköön, eli et voi ampua disuja ukkoihin ja lancea vehicleen. Joten mielummin kaikki samaa asetta tehokkaampaa. Ja lanceja saa warrioreille jo muutenkin paljon ja halvalla.
"Summon my army Lich"
Varjonkutoja

Juu ajattelin kyllä 3xdissua mutta mistäs hankit sen yhen kun pakkauksessa tuli vaan kaksi ja en oikein tiedä miten tuommoisen saisi konvertoitua.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

legolaz kirjoitti:Juu ajattelin kyllä 3xdissua mutta mistäs hankit sen yhen kun pakkauksessa tuli vaan kaksi ja en oikein tiedä miten tuommoisen saisi konvertoitua.
Ostat toisen ravagerin ja otat siitä disintegraattorin. Sitten aseistat sen toisen ravagerin kolmella lancella. Sitten ostat kolmannen ravagerin, johon sinulla onkin taas kolme disintegraattoria. Kyllä näitä oikeasti kannattaa olla se kolme kappaletta.

Jos et halua kolmea ravageria (eli haluat erilaisen deldar-armeijan), voit tilata mail orderista irto-disintegratoreita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Seafarer

Viesti Kirjoittaja Seafarer »

Minä itse olen pelannut ravagereita ilman mitään sen kummempia upgradeja, koska ne pisteet on aina jostain muusta pois!
Varjonkutoja

Pitäisihän noita ravagereita lisää ostaa mutta kun ei oo sitä RAHAA
Mutta kiitos nyt kumminkin. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”