Niin joo siisti konversio ja maalaus

, mutta en tuota posea oikeen käsitä, olet nähtävästi tehnyt tuohon gs:stä uuden käden ?, tuo käsi on ehkä hieman liian lyhyt ja se tarvitsisi kunolla näkyvät sormet tai jotain. Asento ei oikeastaan esitä mitään, tuo vain pitää jousta kummalisessa asennossa

, tosin en kyllä itse olisi keksinyt tehdä tuollaista, aika kätevä idea loppujelopuk tehä jousi tolle.
Maalaus on kyllä aika pro luokkaa, mutta joistaki paikoista mun mielestä uupuu extreme lightia, kuten tummista materialeista, esim viitasta takaa ja hiuksista, tosin en tiedä olisko ne sopinut noihin. Metallit ovat vaihteeksi aika liian hyvät

, ainoa mikä metalleissa on mun mielestä vialla, on tuo kylmän sininen vieressä, itse oon ylensä tykänny luonnollisista väreistä ja lämpimistä väreistä metalleja kanssa, tai jos käyttää kylmiä tekee pehmeämmän oloiset metallit, just jollain oranssilla ja vastaavalla, nyt noi metallit on jotenki kylmät, tai no ehkä johtuu tuo lookki vain tuosta vaaleahkon sinisestä vieressä, tai jotain. Tosin aika törkeen siisti tuollaisenaankin. Niin väri kombo jäi kans vähä hämäämään, koska 2 sinistä ei kovin helpolla pelaa toistensa kanssa

, noh tosin toinen kirkaampi ja näin, mutta silti noitten metalleje kanssa antaa aika oudohkon väri teeman.
Niin base on muute aika törkeen siisti

, mistä ja miten teit ton kiven ?.
Riimuista on paha mennä sanomaan mitään, mutta ehkäpä värillä joka tois tohon kontrastia esim viitan reunoihi jotain tekstiä tai vastaavaa, mutta se tosin voi tuoda taas lisää tavaraakin, joka ei vältämättä taas enää ole cool.
No yleisilmeeltään, varsinki pelifiguks toi on aiva tajutoman siisti, ja vielä ku teet noita tiettävästi todella nopeasti, toi on jotain aivan uskomatonta toi figu ja maalaus

.