"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä armeijjaa mun kannattais alkaa kerään

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
jesse1003

Mitä armeijjaa mun kannattais alkaa kerään

Viesti Kirjoittaja jesse1003 »

siis mitä armeijaa mä alkaisin kerätä?

Mä kerään nyt HELFfejä mutta haluun myös kerätä jotain muuta armeijjaa

Siis mitä mä voisin nyt kerätä
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Kaikkeahan voi kerätä. Kannattaa ensin kysyä itseltään, mitä oikeastaan hakee. Jokaisella armeijalla on omat kannattajansa. Ihmiset vain pitävät eri asioista, joten kukaan muu ei voi tietää, mitä tarkalleen haluat. Kirjoitin joskus aiheesta artikkelin, joka voi kenties vähän helpottaa vaihtoehtojen rajaamista.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
pamp-pu

Re: Mitä armeijjaa mun kannattais alkaa kerään

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

jesse1003 kirjoitti:siis mitä armeijaa mä alkaisin kerätä?

Mä kerään nyt HELFfejä mutta haluun myös kerätä jotain muuta armeijjaa

Siis mitä mä voisin nyt kerätä
Jos tuntuu siltä että Helffi-armeija alkaa valmistua, ja haluat tulevalta armeijalta vastakohtia, niin suosittelen Kääpiöitä.
Tyrisalthan

Viesti Kirjoittaja Tyrisalthan »

Ennemmin haltioiden vastakohdaksi sopii örkit. Massalla kovia tappelijoita hintelöiden haltioiden tilalle. Kuitenkaan kukaan ei voi sanoa, mistä armeijasta juuri sinä tykkäät. Ainut keino on mennä kauppaan, ja luottaa itseensä.
Innokkuus korvaa pätevyyden
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”